Przetargi.pl
Pełnienie funkcji kierownika projektu p.n. Moje przedszkole

Urząd Gminy w Kozłowie ogłasza przetarg

  • Adres: 32-241 Kozłów, Kozłów 60
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 041 3841048, 3841067 , fax. 041 3841010
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Kozłowie
    Kozłów 60 60
    32-241 Kozłów, woj. małopolskie
    tel. 041 3841048, 3841067, fax. 041 3841010
    REGON: 00054040000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozlow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji kierownika projektu p.n. Moje przedszkole
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiot zamówienia obejmuje: a) nadzór nad całością prac związanych z realizacją projektu i ich jakością, nad personelem projektu, b) bieżący kontakt z Instytucją Pośredniczącą, c) zatwierdzanie płatności w zakresie merytorycznym, d)zapewnienie terminowej realizacji zadań wynikających z harmonogramu realizacji projektu, sprawowania całościowego nadzoru nad realizacją projektu, e) dbałość o zgodność projektu z obowiązującym prawem, f) organizacja i monitoringu zadań wynikających z wniosku i harmonogramu projektu, g) wprowadzania zmian do projektu w oparciu o obowiązujące zapisy zawarte w dokumentacji konkursowej, umowie o dofinansowanie projektu, dokumentach programowych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, h) dbałość o promocję. 2.Szacowana liczba godzin realizacji zadania: 1000.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794210001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, dotyczące: a)posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, b)posiadania wiedzy i doświadczenia, c)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d)sytuacji ekonomicznej i finansowej. 2.Warunkiem szczególnym z zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, jest wykazanie, że Wykonawca dysponuje jedna osobą, która spełnia łącznie następujące warunki: a) ukończyła minimum 2 kursy/szkolenia w zakresie realizacji projektów dofinansowywanych ze środków Unii Europejskiej - okres realizacji 2007-2013 lub minimum 1 kurs/szkolenie w zakresie zarządzania projektem, b)posiada wyższe wykształcenie, c)posiada znajomość obsługi pakietu MS OFFICE, Internetu oraz generatora wniosków PO KL, d)posiada co najmniej pięcioletnie doświadczenia pracy w administracji samorządowej (umowa o pracę), e)posiada min. 2-letni staż pracy na samodzielnym stanowisku, f)posiada min. 2 -letni staż na stanowisku ds. funduszy unijnych (2007-2013) w tym Europejskiego Funduszu Społecznego oraz promocji, posiada znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych, popartą min. 2-letnim stażem pracy na stanowisku ds. zamówień publicznych oraz ustawy o finansach publicznych. 3.Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4.Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów metodą spełnia/nie spełnia. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZENIA I DOKUMENTY, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru, który stanowi Załącznik Nr 2. 2.Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania n.p. art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - według wzoru, który stanowi Załącznik Nr 3. 3.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik Nr 4. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające doświadczenie i kwalifikacje osób: a) dokumenty (zaświadczenia, certyfikaty itp.) potwierdzające ukończenie min. 2 kursów/szkoleń w zakresie realizacji projektów dofinansowywanych ze środków Unii Europejskiej - okres realizacji 2007-2013 lub minimum 1 kursu/szkolenia w zakresie zarządzania projektem, b) dyplom ukończenia studiów wyższych, c) oświadczenie o znajomości obsługi pakietu MS Office oraz Internetu, generatora wniosków PO KL, d) dokument potwierdzający pracę w administracji samorządowej - minimum 5 lat na umowę o pracę ( należy dołączyć - np. świadectwo pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu ), e) dokumenty potwierdzające pracę na samodzielnym stanowisku, na stanowisku ds. funduszy unijnych (2007-2013) w tym Europejskiego Funduszu Społecznego oraz promocji, na stanowisku ds. zamówień publicznych - minimum 2 lata ( należy dołączyć - np. świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu), Dokumenty, o których mowa w niniejszym rozdziale należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający wezwie w trybie art. 26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozlow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach