Przetargi.pl
Pełnienie funkcji kierownika projektu pn. Budowanie sieci współpracy i samokształcenia w ramach wspomagania rozwoju szkół powiatu górowskiego

Powiat Górowski ogłasza przetarg

  • Adres: 56-200 Góra, ul. Mickiewicza 1
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 65 544 39 00 , fax. 65 543 35 11
  • Data zamieszczenia: 2013-08-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Górowski
    ul. Mickiewicza 1 1
    56-200 Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 65 544 39 00, fax. 65 543 35 11
    REGON: 41105046800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatgora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji kierownika projektu pn. Budowanie sieci współpracy i samokształcenia w ramach wspomagania rozwoju szkół powiatu górowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji kierownika projektu pn. Budowanie sieci współpracy i samokształcenia w ramach wspomagania rozwoju szkół powiatu górowskiego, realizowanego przez Powiat Górowski . Kierownik projektu będzie zaangażowany przez cały okres realizacji projektu wdrożeniowego (Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół). Głównym celem projektu jest podniesienie jakości funkcjonowania systemu doskonalenia nauczycieli w Powiecie Górowskim po-przez stworzenie planów wspomagania szkół spójnych z ich rozwojem w obszarach wymagających szczególnego wsparcia w okresie od sierpnia 2013 r. do lipca 2014 r. 2. Liczba godzin usługi dla kierownika projektu wynosi 84 godzin miesięcznie, wykonywana będzie na podstawie umowy zlecenia. 3. Kierownik projektu ponosi odpowiedzialność za prawidłowy przebieg i rozliczenie projektu. 4. Obowiązki kierownika projektu: 1) koordynacja działań projektu i zapewnienie płynności ich realizacji zgodnie z założeniami projektu oraz z zapisami umowy o dofinansowanie projektu; 2) przynajmniej 1 raz w miesiącu przygotowanie i prowadzenie posiedzeń zespołu zarządzającego; 3) nadzór i monitorowanie wywiązywania się przez Zamawiającego z wszelkich zobowiązań wynikają-cych z umowy o dofinansowanie projektu; 4) monitorowanie osiągnięcia założonych celów, rezultatów i produktów projektu, wynikających z przy-jętych zapisów umowy o dofinansowanie; 5) współpraca z Wydziałami merytorycznymi Starostwa Powiatowego w Górze na etapie przygotowania, sporządzania i przekazywania dokumentacji umożliwiającej rozliczenie rzeczowe i finansowe etapów projektu i zamknięcia projektu. 6) sporządzanie wniosków o płatności częściowe i płatność końcową, w tym o refundację dotychczas poniesionych wydatków oraz o zaliczkę, wraz z niezbędnymi załącznikami, dokumentami i opracowaniami na czas trwania projektu (łącznie z ewentualnymi poprawkami w wyniku weryfikacji Instytucji Pośredniczącej II stopnia (IP2) ORE w MEN w Warszawie); 7) przygotowywanie korespondencji z IP2 w sprawach dot. projektu; 8) współpraca z opiekunem projektu z ramienia IP2; 9) przygotowanie i aktualizacja niezbędnych załączników do umowy o dofinansowanie zgodnie z wy-mogami IP2, w tym w przypadku wprowadzania zmian w projekcie i aneksowania umowy; 10) przygotowywanie niezbędnych dokumentów jak harmonogramy płatności, prognozy wydatków kwalifikowanych i niekwalifikowanych itd. wynikających z umowy o dofinansowanie projektu, w trybie i terminach określonych w tejże umowie; 11) nadzór w zakresie zgodności realizacji projektu z aktualnymi wytycznymi i dokumentami obowiązującymi w projektach EFS-POKL; 12) weryfikację treści zamówień publicznych, niezależnie od ich wartości, pod kątem zgodności z wy-tycznymi IP2; 13) podejmowanie działań zaradczych w przypadku wystąpienia problemów w realizacji projektu; 14) kierowanie i nadzorowanie pracą zespołu projektowego oraz współpraca z jednostkami biorącymi udział w projekcie; 15) odpowiedzialność za kontrolę zewnętrzną i wewnętrzną przebiegu działań projektowych; 16) zachowanie w tajemnicy wszelkich danych, do których będzie miał dostęp w związku z realizacją zamówienia. 5.Wykonawcy zabrania się, w trakcie wypełniania obowiązków stanowiących przedmiot zamówienia, wykonywania innych czynności niezwiązanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia, pod rygorem odstąpienia od umowy przez Zamawiającego. 6.Zamówienie realizowane jest w ramach projektu Budowanie sieci współpracy i samokształcenia w ramach wspomagania rozwoju szkół powiatu górowskiego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794200004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach