Przetargi.pl
„Pełnienie funkcji Kierownika Projektu - nadzoru inwestorskiego nad budową i przebudową infrastruktury wodno – kanalizacyjnej na terenie aglomeracji Dobrzyń nad Wisłą”

Gmina Dobrzyń nad Wisłą ogłasza przetarg

  • Adres: 87-610 Dobrzyń nad Wisłą, Szkolna
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 54 253 05 00, , fax. 54 2531006
  • Data zamieszczenia: 2020-05-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobrzyń nad Wisłą
    Szkolna 1
    87-610 Dobrzyń nad Wisłą, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 54 253 05 00, , fax. 54 2531006
    REGON: 00052743490991
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dobrzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Pełnienie funkcji Kierownika Projektu - nadzoru inwestorskiego nad budową i przebudową infrastruktury wodno – kanalizacyjnej na terenie aglomeracji Dobrzyń nad Wisłą”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest profesjonalne świadczenie usług nadzoru inwestorskiego nad budową oczyszczalni ścieków oraz budową stacji uzdatniania wody. 2. Zamówienie podzielone zostało na 2 następujące części: 1) Część zamówienia nr 1 – „Nadzór inwestorski nad budową oczyszczalni ścieków w Dobrzyniu nad Wisłą”; 2) Część zamówienia nr 2 – „Nadzór inwestorski nad budową stacji uzdatniania wody w Dobrzyniu nad Wisłą”. 3. W ramach: 1) części zamówienia nr 1 – Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług nadzoru inwestorskiego - Pełnienia funkcji Kierownika Projektu nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zamówienia pn.: „Budowa oczyszczalni ścieków”, obejmującymi budowę mechaniczno – biologicznej oczyszczalni ścieków wraz z robotami oraz pracami tymczasowymi i towarzyszącymi; 2) części zamówienia nr 2 – Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia usług nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zamówienia pn.: „Budowa stacji uzdatniania wody” wraz z robotami oraz pracami tymczasowymi i towarzyszącymi. 4. Usługi winny być świadczone przez wykwalifikowanego inspektora nadzoru inwestorskiego posiadającego kwalifikacje i uprawnienia do wykonywania usług nadzoru inwestorskiego zgodnie z wymaganiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.). 5. Zamawiający wymaga aby inspekcje terenu budowy (każdej z inwestycji z osoba – w razie wyboru więcej niż jednej części zamówienia) odbywały się minimum 3 (trzy) razy w tygodniu, w dni powszednie. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Formularzu Oferty, stanowiącym załącznik nr 1a lub 1b do SIWZ, minimalny czas inspekcji terenu budowy w przedziale od 6 do 12 godzin tygodniowo (dla każdej inwestycji z osobna – w razie wyboru więcej niż jednej części zamówienia) w okresie obowiązywania umowy. 6. Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia oraz warunki jego realizacji precyzuje załącznik nr 6 do SIWZ – Projekt umowy oraz załącznik nr 7 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ). 7. Zamawiający wskazuje, że dokumentację techniczną dla zadań, o których mowa w pkt 3, można pozyskać ze strony internetowej Zamawiającego pod adresami: 1) dla oczyszczalni – https://www.bip.dobrzyn.pl/redir,przetargi?zamowienie_publiczneID=229; 2) dla stacji uzdatniania wody – https://www.bip.dobrzyn.pl/redir,przetargi?zamowienie_publiczneID=230 8. Zamawiający do wykonania powyższego zamówienia nie wskazuje czynności w zakresie realizacji zamówienia, w stosunku do których wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Przedmiot zamówienia obejmuje jedynie czynności wykonywane przez inspektorów nadzoru, tj. osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.), a te nie polegają na wykonaniu pracy w rozumieniu Kodeksu pracy. Osoby wykonujące te czynności są samodzielnymi uczestnikami procesu budowlanego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w kwotach: a) części zamówienia nr 1 – 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100); b) części zamówienia nr 2 – 1.500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100). 2) Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. W razie składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium dla każdej części zamówienia z osobna. 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wniesione w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla wszystkich części zamówienia. Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczegółowych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 3 do SIWZ – dla każdej części zamówienia z osobna. Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa w tym punkcie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą zobowiązanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 5 ppkt 5, na podstawie których wykonawca udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów. 3. Pozostałe dokumenty, które Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą: 1) wypełniony Formularz ofertowy - załącznik nr 1a do SIWZ – dla części zamówienia nr 1, lub załącznik nr 1b – dla części zamówienia nr 2, 2) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym dokumenty ofertowe, o ile prawo do reprezentowania wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentów rejestrowych – postanowienie niniejsze stosuje się odpowiednio do reprezentowania wykonawcy powołanego i funkcjonującego na podstawie przepisów ustaw. 4. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum lub spółki cywilnej oraz zostać przedłożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 5. W przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 6. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Pełnomocnictwo udzielone osobie reprezentującej wykonawcę składane przez Wykonawcę powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, są zobowiązani dostarczyć Zamawiającemu stosowną umowę regulującą współpracę wykonawców wspólnie realizujących zamówienie, zawierającą w swojej treści minimum następujące postanowienia: 1) określenie celu gospodarczego; 2) określenie, który z podmiotów jest upoważniony do występowania w imieniu pozostałych przy realizacji ww. zamówienia; 3) oznaczenie czasu trwania współpracy wykonawców wspólnie realizujących zamówienie obejmującego minimum okres realizacji przedmiotu zamówienia oraz gwarancji i rękojmi; 4) zakaz zmian w umowie bez zgody Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach