Przetargi.pl
Pełnienie funkcji INŻYNIERA PROJEKTU, w tym funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, nad realizacją zadania pn. Poprawa infrastruktury technicznej terenów inwestycyjnych w Przasnyskiej Strefie Gospodarczej

Starostwo Powiatowe ogłasza przetarg

  • Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Św. Stanisława Kostki 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7522270 w.121 , fax. 029 7522270
  • Data zamieszczenia: 2009-10-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe
    ul. Św. Stanisława Kostki 5 5
    06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 029 7522270 w.121, fax. 029 7522270
    REGON: 55066847900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat-przasnyski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji INŻYNIERA PROJEKTU, w tym funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, nad realizacją zadania pn. Poprawa infrastruktury technicznej terenów inwestycyjnych w Przasnyskiej Strefie Gospodarczej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji: 1. INŻYNIERA PROJEKTU nad realizacją PROJEKTU pn. Poprawa infrastruktury technicznej terenów inwestycyjnych w Przasnyskiej Strefie Gospodarczej oraz doradztwa finansowo-księgowego w zakresie kompleksowego rozliczenia kosztów całego PROJEKTU współfinansowanego w ramach działania 1.3 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2007 - 2013 ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Wartość wyjściowa PROJEKTU, którego obsługą rozliczeniową będzie zajmował się INŻYNIER PROJEKTU wynosi 41 922 512,00 PLN, a cały projekt jest realizowany w formule -Zaprojektuj i Wybuduj. INŻYNIER PROJEKTU będzie odpowiedzialny za doradztwo finansowo-księgowe w zakresie kompleksowej kontroli i rozliczenia finansowego wszystkich wydatków związanych z realizacją całego PROJEKTU (kwalifikowanych od stycznia, 2007 r.), które wykraczają rzeczowo ponad nadzorowaną INWESTYCJĘ, w szczególności do obowiązków INŻYNIERA PROJEKTU będzie należało sporządzanie dokumentacji obowiązującej w procedurze dofinansowania PROJEKTU w ramach RPO WM 2007-2013 z funduszy Unii Europejskiej oraz zgodnych z zasadami i wymogami wspólnotowymi oraz sporządzanie stosownych wniosków o wypłatę środków w ramach RPO WM 2007-2013. 2. INSPEKTORA NADZORU INWESTORSKIEGO nad realizacją INWESTYCJI stanowiącej część projektu pn. Poprawa infrastruktury technicznej terenów inwestycyjnych w Przasnyskiej Strefie Gospodarczej realizowanej w formule -Zaprojektuj i Wybuduj, której przedmiotem jest opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej, uzyskanie stosownych decyzji i pozwoleń oraz wykonanie robót budowlanych związanych z poprawą infrastruktury technicznej terenów inwestycyjnych w Przasnyskiej Strefie Gospodarczej (branża sanitarna, elektroenergetyczna, drogowa, teletechniczna). W zakresie usługi stanowiącej przedmiot zamówienia Inspektor Nadzoru Inwestorskiego, w szczególności zobowiązany będzie do: 1. Wszelkich czynności związanych z obsługą INWESTYCJI pn. Poprawa infrastruktury technicznej terenów inwestycyjnych w Przasnyskiej Strefie Gospodarczej w formule Zaprojektuj i Wybuduj, w szczególności do pełnienia obowiązków nadzoru inwestorskiego w poszczególnych branżach, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane. 2. Kontroli i koordynacji wszelkich prac i czynności związanych z przygotowaniem, realizacją, zakończeniem i odbiorem końcowym INWESTYCJI, a także odbiorem ostatecznym INWESTYCJI. 3. Realizowania w imieniu i na rzecz Zamawiającego uprawnień z tytułu gwarancji i rękojmi do czasu oddania do użytkowania INWESTYCJI oraz po jej oddaniu do użytkowania w okresie gwarancyjnym do momentu dokonania odbiorów pogwarancyjnych i otrzymania akceptacji świadectwa odbioru ostatecznego. Szczegółowy zakres obowiązków INŻYNIERA PROJEKTU, w tym Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, określa SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712480008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona w wadium w wysokości 50.000 PLN. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie - brutto
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział WYKONAWCY niewykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt. 1 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) i złożą stosowne oświadczenie oraz: 1) Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia ten warunek, należy złożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualne zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, iż Wykonawca nie zalega w opłacaniu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tzn. Przez posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia Zamawiający uważa wykazanie się przez Wykonawcę - wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, z należytą starannością, co najmniej: 1 usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inżyniera Projektu (Kontraktu) lub Inwestora Zastępczego na kontrakcie finansowanym z udziałem środków Unii Europejskiej obejmującym roboty budowlane w zakresie budowy infrastruktury technicznej (branża sanitarna, elektroenergetyczna i drogowa) o wartości co najmniej 9 500 000,00 PLN netto; Lub Wykazanie się przez Wykonawcę wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat, (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, z należytą starannością, co najmniej: 1 usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inżyniera Projektu(Kontraktu) lub Inwestora Zastępczego na kontrakcie finansowanym z udziałem środków Unii Europejskiej polegającym na zaprojektowaniu i budowie infrastruktury technicznej (branża sanitarna, elektroenergetyczna i drogowa) o wartości co najmniej 10 000 000,00 PLN netto. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia ten warunek należy złożyć następujące dokumenty: Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wszystkich usług nadzoru nad inwestycjami budowlanymi z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykaz prac powinien obejmować minimum 1 usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inżyniera Projektu (Kontraktu) lub Inwestora Zastępczego na kontrakcie finansowanym z udziałem środków Unii Europejskiej obejmującym roboty budowlane w zakresie budowy infrastruktury technicznej (branża sanitarna, elektryczna i drogowa) o wartości co najmniej 9 500 000,00 PLN netto lub miniumum 1 usługę polegającą na pełnieniu funkcji Inżyniera Projektu (Kontraktu) lub Inwestora Zastępczego na kontrakcie finansowanym z udziałem środków Unii Europejskiej polegającym na zaprojektowaniu i budowie infrastruktury technicznej (branża sanitarna, elektryczna i drogowa) o wartości co najmniej 10 000 000,00 PLN netto. Wykaz należy sporządzić wg Załącznika Nr 5 do SIWZ oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie - np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie zamawiających, na rzecz, których zamówienia zostały zrealizowane. Przez dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający uważa wykazanie się przez Wykonawcę posiadaniem do dyspozycji niezbędnego potencjału kadrowego (zespół ekspertów Inżyniera Projektu) w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: I. Kierownik Zespołu Inżyniera Projektu - Inżynier Rezydent, spełniający minimalne wymagania: - wykształcenie wyższe techniczne, co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w bezpośrednim zarządzaniu lub nadzorowaniu realizacji inwestycji w zakresie budowy infrastruktury technicznej (branża sanitarna, elektryczna i drogowa), przy czy co najmniej jeden kontrakt zakończony i rozliczony przy udziale osoby wskazującej doświadczenie w tym punkcie, o wartości netto, co najmniej 10 000 000,00 PLN, - doświadczenie w pełnieniu funkcji kierowniczych w zespole Inżyniera Projektu (Kontraktu) Inwestora Zastępczego w ramach przynajmniej jednego przedsięwzięcia inwestycyjnego prowadzonego według warunków kontraktowych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, - doświadczenie w praktycznej realizacji procedur nadzorowania inwestycji finansowanych zgodnie ze standardami UE, - przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; II. projektant w branży sanitarnej, tj. osoba spełniająca minimalne wymagania: - posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w projektowaniu w zakresie (liczone od dnia uzyskania uprawnień), - przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; III. projektant w branży elektroenergetycznej, tj. osoba spełniająca minimalne wymagania: - posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w projektowaniu w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (liczone od dnia uzyskania uprawnień), - przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; IV. projektant w branży drogowej tj. osoba spełniająca minimalne wymagania: - posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w zakresie drogowym (liczone od dnia uzyskania uprawnień), - z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w projektowaniu w zakresie drogowym, - przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; V. projektant w branży telekomunikacyjnej, tj. osoba spełniająca minimalne wymagania: - posiadającej uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w zakresie robót telekomunikacyjnych (liczone od dnia uzyskania uprawnień), - z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w projektowaniu w zakresie drogowym, - przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; VI. projektant w branży konstrukcyjno-budowlanej tj. osoba spełniająca minimalne wymagania: - posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w zakresie robót konstrukcyjno budowlanych (liczone od dnia uzyskania uprawnień), - z co najmniej 3 letnim doświadczeniem w projektowaniu w zakresie konstrukcyjno-budowlanym, - przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; VII. Inspektor nadzoru w specjalności budowy dróg, spełniający minimalne wymagania: - posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w zakresie drogowym, - co najmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu nad robotami drogowymi (liczone od dnia uzyskania uprawnień), - przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; VIII. Inspektor nadzoru o specjalności sanitarnej, spełniający minimalne wymagania: - posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - co najmniej 5-letnie doświadczenie w nadzorze robót sanitarnych (liczone od dnia uzyskania uprawnień), - przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; IX. Inspektor nadzoru o specjalności elektroenergetycznej spełniający minimalne wymagania: - posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych, - co najmniej 5-letnie doświadczenie w nadzorze robót elektrycznych, - przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; X. Inspektor nadzoru o specjalności robót telekomunikacyjnych spełniający minimalne wymagania: - posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności w specjalności robót telekomunikacyjnych, - co najmniej 5-letnie doświadczenie w nadzorze robót telekomunikacyjnych (liczone od dnia uzyskania uprawnień), - przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; XI. Inspektor nadzoru o specjalności konstrukcyjno-budowlanej spełniający minimalne wymagania: - posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - co najmniej 5-letnie doświadczenie w nadzorze robót konstrukcyjno-budowlanych, - przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa; XII. Inspektor ds. rozliczeń finansowych, spełniający minimalne wymagania: - wykształcenie wyższe, - co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie rozliczeń finansowo-rzeczowych zadań inwestycyjnych współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, - osoba wskazana w tym punkcie powinna wykazać się doświadczeniem przy rozliczaniu przynajmniej jednej umowy o wartości 5 mln zł netto. Zamawiający dopuszcza jednocześnie pełnienie przez 1 osobę funkcji inspektora nadzoru w kilku wyżej wymienionych specjalnościach pod warunkiem posiadania odpowiedniego wykształcenia, doświadczenia i uprawnień. Zapis ten nie dotyczy Kierownika Zespołu Inżyniera Projektu - Inżyniera Rezydenta, który nie może pełnić jednocześnie dwóch funkcji. Uwaga! Osoby wchodzące w skład Zespołu Inżyniera Projektu nie mogą być zaangażowane w nadzory nad realizacjami innych zamówień, dla których ich obowiązki czasowo kolidowałyby z obowiązkami dla ich stanowisk na tym kontrakcie, zgodnie z harmonogramem realizacji zamówienia. Jeżeli wykonawca nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to zobowiązany jest do załączenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia ten warunek należy złożyć następujące dokumenty: 1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, o których mowa w pkt.9.2. wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia (wg zał. Nr 4 do siwz). 2. uprawnienia budowlane osób, które będą realizować zamówienie tj. a) do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, telekomunikacyjnej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, b) do nadzorowania (kierowania) robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności w konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, telekomunikacyjnej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 3. Wyżej wymienione uprawnienia należy dołączyć z aktualnymi wpisami na listę członków właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia ten warunek należy złożyć następujące dokumenty: 3.1. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę, co najmniej 1 500 000,00 PLN, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.2. Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na łączną kwotę nie mniejszą niż kwota 1 000 000,00 PLN. Uwaga! Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na łączną kwotę nie mniejszą niż kwota 1 000 000,00 PLN, jednak zgodnie z § 13 projektu umowy (ubezpieczenie) Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca na własny koszt ubezpieczył się od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywania umowy na cały czas jej trwania z sumą gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 10 000 000,00 złotych (słownie: dziesięć milionów złotych). Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy przedstawi Zamawiającemu oryginał polisy ubezpieczeniowej doręczając jemu kopie tej polisy, poświadczoną za zgodność z oryginałem. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) W celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) należy złożyć: 4.1. oświadczenie na druku stanowiącym załącznik nr 1 do siwz Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki WYKONAWCA spełnił. Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia 1. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika - lidera do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Wykonawcy składający wspólną ofertę ponoszą odpowiedzialność solidarnie. 3. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem - liderem. 4. Wykonawcy występujący wspólnie składają jedną ofertę, przy czym wymagane oświadczenie i dokumenty wskazane w pkt. 9.1 oraz 9.4 składa każdy z Wykonawców. 5. Zamawiający uzna za spełniony warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia przez konsorcjum, gdy przynajmniej jeden z członków konsorcjum będzie spełniał wymagany warunek. 6. Zamawiający uzna za spełniony warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w przypadku, gdy przynajmniej jeden z członków konsorcjum będzie spełniał wymagany warunek, bądź warunek ten zostanie spełniony łącznie. 7. Warunek znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia uznany zostanie za spełniony przez konsorcjum, w przypadku, gdy przynajmniej jeden z członków konsorcjum będzie spełniał wymagany warunek, bądź warunek ten zostanie spełniony łącznie. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu Zamawiający oceni w trybie spełnia /nie spełnia na podstawie dokumentów zawartych w złożonej ofercie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz niezbędnych oświadczeń i dokumentów zawarty jest w opisie warunków udziału w postępowaniu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat-przasnysz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach