Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA PROJEKTU PRZY REALIZACJI INWESTYCJI PN. „WYKONANIE OTWORU POSZUKIWAWCZO-ROZPOZNAWCZEGO SĘKOWA GT-1 W CELU UJĘCIA WÓD TERMALNYCH W MIEJSCOWOŚCI SĘKOWA”

Gmina Sękowa ogłasza przetarg

  • Adres: 38-307 Sękowa, Sękowa
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 3518016 w. 29 , fax. 183 540 310
  • Data zamieszczenia: 2019-06-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sękowa
    Sękowa 252
    38-307 Sękowa, woj. małopolskie
    tel. 18 3518016 w. 29, fax. 183 540 310
    REGON: 49189268200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sekowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA PROJEKTU PRZY REALIZACJI INWESTYCJI PN. „WYKONANIE OTWORU POSZUKIWAWCZO-ROZPOZNAWCZEGO SĘKOWA GT-1 W CELU UJĘCIA WÓD TERMALNYCH W MIEJSCOWOŚCI SĘKOWA”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków Inżyniera Projektu przy realizacji inwestycji pn. „Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Sękowa GT-1 w celu ujęcia wód termalnych w miejscowości Sękowa”. Przedsięwzięcie pn. ” Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Sękowa GT-1 w celu ujęcia wód termalnych w miejscowości Sękowa” jest dofinansowane ze środków Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w ramach programu priorytetowego nr 2.3.1 „Geologia i górnictwo Część 1) Poznanie budowy geologicznej kraju oraz gospodarka zasobami złóż kopalin i wód podziemnych”. 2) Prace poszukiwawczo-rozpoznawcze prowadzone będą na podstawie i zgodnie z „Projektem robót geologicznych na poszukiwanie i rozpoznawanie wód termalnych otworem Sękowa GT-1 na terenie gminy Sękowa, województwo małopolskie”, stanowiącym zał. nr 7 do SIWZ, zatwierdzonym decyzją Marszałka Województwa Małopolskiego z dnia 23.11.2017 r., stanowiącą zał. nr 8 do SIWZ. Otwór poszukiwawczo - rozpoznawczy będzie wykonany do pełnej głębokości 3 000 m celem zrealizowania prac przewidzianych we wszystkich wariantach zaprojektowanych w projekcie robót geologicznych, tj. przeprowadzenie opróbowania i testów hydrogeologicznych na trzech zaplanowanych głębokościach, tzn. 1 500 – 2 000 m, 2 000 – 2 500 m, 2 500 – 3 000 m. 3) W ramach przedmiotu zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy kompleksowe wykonywanie obowiązków Inżyniera Projektu, w tym w szczególności: a) Doradztwo przy udzieleniu zamówienia publicznego dla przedsięwzięcia pn. „Wykonanie otworu poszukiwawczo-rozpoznawczego Sękowa GT-1 w celu ujęcia wód termalnych w miejscowości Sękowa", w tym opracowanie części technicznej dokumentacji przetargowej: - weryfikacja treści projektu robót geologicznych, - opracowanie przedmiaru robót dla wszystkich robót, - aktualizacja kosztorysu inwestorskiego, - opracowanie harmonogramu robót, - określenie minimalnych wymagań technicznych stawianych potencjalnym Wykonawcom, - określenie warunków udziału w postępowaniu, oraz udział w pracach komisji przetargowej do momentu wyboru wykonawcy robót wiertniczych. b) Sprawowanie nadzoru geologicznego podczas wszelkich prac i robót określonych w projekcie robót geologicznych. c) Sprawowanie dozoru geologicznego w systemie wielozmianowego ruchu ciągłego podczas wykonywania wszelkich prac i robót określonych w projekcie robót geologicznych oraz wynikających z modyfikacji wprowadzonych przez nadzór geologiczny wraz z przekazywaniem nadzorowi geologicznemu wszelkich bieżących informacji o aktualnej sytuacji w otworze, opracowywanie raportów dobowych dokumentujących wykonane roboty, prace, testy, pomiary i badania. d) Sprawowanie nadzoru wiertniczego nad wykonawcą otworu geotermalnego Sękowa GT-1 w trakcie realizacji prac wiertniczych, w tym między innymi: - doradztwo w sprawach dotyczących konstrukcji odwiertu, - nadzorowanie, doradztwo i udział w podejmowaniu decyzji odnośnie prowadzenia wszelkich prac wiertniczych w odwiercie, w tym w szczególności w zakresie zgodności prac wiertniczych z obowiązującymi przepisami i przyjętymi w branży standardami postępowania oraz zatwierdzoną przez odpowiednie organy dokumentacją geologiczną i górniczą, - kontrolowanie postępu poszczególnych faz prac na odwiercie oraz zgodności z założonym harmonogramem prac, - opiniowanie i doradztwo w zakresie rozwiązywania problemów technicznych wynikłych w trakcie wykonywania prac, - nadzorowanie wykonywania prac przez serwisy zaangażowane w pracę na odwiercie, - nadzorowanie bezpieczeństwa stosowania substancji i preparatów chemicznych na terenie objętym robotami, - współpraca z innymi organami nadzoru właściwymi miejscowo z Zamawiającym. e) Wykonanie laboratoryjnych badań prób w zakresie między innymi: - składu petrograficznego i właściwości fizyko - chemicznych skał, - właściwości fizyko - chemicznych wód złożowych, - badań mikrobiologicznych wody termalnej, - określenia wieku wody metodą izotopów trwałych, - oznaczenia właściwości fizyko – chemicznych gazów rozpuszczonych w wodzie. f) Stałe uczestniczenie w naradach technicznych organizowanych przez wszystkie strony procesu inwestycyjnego. g) Bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie, ewentualnych trudnościach w realizacji odwiertu i możliwych do wystąpienia zagrożeniach. h) Bieżąca współpraca z Zamawiającym i wykonawcą robót wiertnicznych w trakcie realizacji prac wiertniczych oraz wsparcie merytoryczne przy rozstrzyganiu trudności natury technicznej i organizacyjnej. i) Opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej ustalającej zasoby eksploatacyjne wód termalnych wraz z uzyskaniem decyzji Marszałka Województwa, zatwierdzającej dokumentację lub opracowanie dokumentacji geologicznej sporządzonej w przypadku wykonywania prac geologicznych niekończących się udokumentowaniem zasobów wód podziemnych oraz przedłożenie jej Marszałkowi Województwa celem archiwizacji. j) Protokolarne przekazanie Zamawiającemu sporządzonej dokumentacji w wymaganej prawem ilości i formie po zakończeniu przedsięwzięcia. Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia określa wzór umowy stanowiący zał. nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71351200-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie zł: pięć tysięcy 00/100) Wadium musi obejmować okres związania ofertą to jest 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018, poz. 110 ze zm.). Zamawiający poza formami wnoszenia wadium ww. nie dopuszcza innych form jego wnoszenia. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nr 85 8795 0005 2001 0021 9095 0001 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Uznanie rachunku Zamawiającego musi nastąpić najpóźniej w terminie składnia ofert. Wadium w formie innej niż pieniądz należy wnieść najpóźniej w terminie składnia ofert, wraz z ofertą jako oddzielny dokument lub złożyć w kasie Zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach lub gwarancjach data wygaśnięcia poręczenia lub gwarancji obejmować musi co najmniej 30 dniowy termin związania ofertą. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. b) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Na ofertę składają się: 1. Wypełniony formularz „OFERTA”, który należy sporządzić w postaci papierowej, ściśle wg wzoru formularza stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy, 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 1.2.Jeżeli Wykonawca, który na podstawie art. 22a ustawy Pzp, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, składa wraz z ofertą zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 1.3.Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 369) celem zbadania czy nie zachodzi przesłanka wykluczenia wykonawcy z postępowania określona w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wykonawca może wykorzystać wzór oświadczenia stanowiący zał. nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną