Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu nad realizacją projektu pod nazwą: Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów i rozbudowa składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Wincentowie.

Międzygminne Składowisko Odpadów Komunalnych KRAS-EKO Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 22-302 Siennica Nadolna, Wincentów
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 0-82 577 2973 , fax. 0-82 577 29 74
  • Data zamieszczenia: 2012-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzygminne Składowisko Odpadów Komunalnych KRAS-EKO Sp. z o.o.
    Wincentów
    22-302 Siennica Nadolna, woj. lubelskie
    tel. 0-82 577 2973, fax. 0-82 577 29 74
    REGON: 11060838600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu nad realizacją projektu pod nazwą: Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów i rozbudowa składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Wincentowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Projektu nad realizacją projektu pn.: Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów i rozbudowa składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Wincentowie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2007 - 2013. Celem projektu jest wykonanie zadania w formule zaprojektuj i wybuduj tj. opracowanie na podstawie posiadanych przez Zamawiającego dokumentów, opracowań i decyzji: kompletnego projektu technologii przetwarzania odpadów, dokumentacji technicznych obiektów i linii technologicznych, uzyskanie pozwolenia na budowę i wykonanie zakładu o szacowanej wielkości przetwarzanych odpadów ponad 20 000 Mg / rok. Zaopatrzenie obiektu w niezbędne technologicznie urządzenia i wyposażenie, nadzór nad rozruchem i przekazaniem obiektów oraz budowa składowiska odpadów o powierzchni 1,12 ha. 2. Ogólne obowiązki Inżyniera Projektu: 2.1. Inżynier Projektu dokona sprawdzenia dokumentacji dostarczonej przez Zamawiającego oraz, w razie potrzeby, aktualizacji kosztorysów inwestorskich niezbędnych do wyceny przedmiotu zamówienia, na etapie opracowywania SIWZ dla zadania inwestycyjnego zaprojektuj i wybuduj, związanych z realizacją projektu. 2.2. Inżynier Projektu opracuje w porozumieniu z Zamawiającym dokumentację przetargową dotyczącą wyłonienia Wykonawcy zaprojektuj i wybuduj. Dokumentacja przetargowa zostanie opracowana w wersji papierowej i elektronicznej (siwz wraz z załącznikami). Inżynier będzie brał udział w formułowaniu odpowiedzi na zapytania wykonawców, w badaniu i ocenie złożonych ofert oraz w postępowaniach odwoławczych o udzielenie zamówienia publicznego na wybór Wykonawcy zaprojektuj i wybuduj. 2.3. Inżynier Projektu będzie kierował realizacją inwestycji (zaprojektuj i wybuduj), sporządzał i przechowywał dokumentację, prowadził rejestr robót, opiniował harmonogram rzeczowo-finansowy zgodnie z procedurami i standardami Unii Europejskiej i wymogami Programu w ramach, którego realizowany jest przedmiot zamówienia, a także opiniował płatności i ewentualne dodatkowe żądania wykonawcy, a następnie po zakończeniu realizacji inwestycji przekaże zaktualizowaną dokumentację powykonawczą w całości Zamawiającemu. 2.4. Inżynier Projektu będzie prowadził szczegółowe badanie sytuacji bieżącej realizowanej inwestycji, opierając się na dokumentach dostarczonych przez Zamawiającego i Wykonawcę zaprojektuj i wybuduj i na tej podstawie zidentyfikuje ewentualne obszary problemowe i zarekomenduje działania zapobiegawcze. 2.5. Inżynier Projektu będzie odpowiedzialny za organizowanie i koordynowanie całego procesu inwestycyjnego zaprojektuj i wybuduj obejmującego fazę projektowania, roboty budowlane i dostawy sprzętu / wyposażenia. Będzie sprawdzał jakość robót i dokonywał kontroli dokumentów jakości, deklaracji zgodności i certyfikatów dostarczonych materiałów, urządzeń i sprzętu, będzie dokonywał częściowego i końcowego odbioru robót, a także będzie dokonywał rozliczania płatności odnoszących się do robót oraz będzie kontrolował rzeczowy i finansowy postęp robót. Będzie nadzorował: proces wdrożenia technologii, uruchomienia obiektu, rozruchów i prób technologicznych oraz przeszkolenia obsługi w zakresie eksploatacji i konserwacji maszyn i urządzeń przez wykonawców. 2.6. Inżynier Projektu przygotuje i wdroży odpowiedni system zarządzania, poprzez bieżący monitoring rzeczowy i finansowy wszystkich elementów realizacji inwestycji zaprojektuj i wybuduj, zapewni stały nadzór nad realizacją inwestycji, a także dopilnuje, aby realizacja odbywała się zgodnie z dokumentami przetargowymi i harmonogramem rzeczowo-finansowym. 2.7. Inżynier Projektu będzie wykonywał swoje obowiązki w ścisłej współpracy z Zamawiającym i zapewni dyspozycyjność nadzoru na placu budowy. 2.8. Inżynier Projektu będzie sporządzał sprawozdania z przebiegu realizacji inwestycji i przedstawiał je Zamawiającemu w terminach wzajemnie uzgodnionych. 2.9. Inżynier Projektu sprawdzi i skompletuje dokumentację powykonawczą, zatwierdzi ją, a następnie przekaże Zamawiającemu. 2.10. Inżynier Projektu opracuje i uzgodni dokumentację zapewniającą, uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu i składowiska, dostosuje zapisy w pozwoleniu zintegrowanym oraz instrukcji eksploatacji składowiska, przekaże pozwolenia i decyzje Zamawiającemu. 2.11. Inżynier Projektu opracuje w uzgodnieniu z Zamawiającym zestawienie rzeczowe i charakterystyki inwestycji w zakresie niezbędnym do sporządzenia dowodu OT - przyjęcia środka trwałego, sporządzi dowody OT i przekaże komplet dokumentów Zamawiającemu. 2.12. Obsługa Okresu Gwarancyjnego. W ramach wynagrodzenia, określonego w niniejszej umowie, Inżynier Projektu będzie organizował i prowadził przeglądy gwarancyjne, podejmował działania wynikające z ujawnienia ewentualnych wad i usterek wydając polecenia, co do sposobu i terminu ich usunięcia oraz nadzorował ich usuwanie. Z powyższych czynności Inżynier Projektu będzie sporządzał dokumentację i przekazywał ją na bieżąco stronom biorącym udział w tych czynnościach. 2.13. Inżynier Projektu będzie wykonywał nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi zgodnie z ustawą Prawo budowlane. 2.14. Inżynier Projektu zorganizuje na terenie miasta lub gminy Krasnystaw Biuro Inżyniera Projektu wyposażone w sprzęt biurowy i środki łączności niezbędne do pełnej obsługi inwestycji zaprojektuj i wybuduj. Biuro zostanie otwarte nie później niż w dniu rozpoczęcia realizacji robót budowlanych. 2.15. Inżynier Projektu zapewni pobyt osób przewidzianych do bezpośredniego nadzorowania robót budowlanych i usług niezbędnych do realizacji projektu w czasie odpowiadającym wykonaniu i rozliczeniu poszczególnych elementów zadań projektu przez Wykonawcę zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym zadania. Kierownik Projektu będzie pozostawał do dyspozycji Zamawiającego przez cały okres realizacji zamówienia. 2.16. Inżynier Projektu w przypadku wystąpienia takiej konieczności zapewni nadzór archeologiczny nad prowadzeniem prac oraz współpracę z Wojewódzkiego Konserwatora Ochrony Zabytków oraz Wojewódzkiego Konserwatora Przyrody. 2.17. Inżynier Projektu będzie współdziałał z Zamawiającym w ewentualnym dochodzeniu i egzekwowaniu od Wykonawcy zaprojektuj i wybuduj odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych. 3. Szczegółowy zakres obowiązków Inżyniera Projektu zawiera załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. 4. Zakres zadania przewidzianego do wykonania w formule zaprojektuj i wybuduj, nad którym nadzór pełnić będzie Inżynier Projektu zawiera załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ oraz Program funkcjonalno - użytkowy - załącznik nr 11 do SIWZ,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 3000

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kraseko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach