Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA PROJEKTU DLA ZADANIA PN. BUDOWA I MODERNIZACJA KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ MIASTA CHEŁMŻY.

Urząd Miasta Chełmży ogłasza przetarg

  • Adres: 87-140 Chełmża, ul. Gen. Hallera 2
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 675-22-91 , fax. 056 675-21-22
  • Data zamieszczenia: 2009-06-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Chełmży
    ul. Gen. Hallera 2 2
    87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 675-22-91, fax. 056 675-21-22
    REGON: 00053249400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA PROJEKTU DLA ZADANIA PN. BUDOWA I MODERNIZACJA KANALIZACJI SANITARNEJ I DESZCZOWEJ MIASTA CHEŁMŻY.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje Usługi polegające na: pełnieniu funkcji Inżyniera, związanych z technicznym, finansowym, prawnym i administracyjnym zarządzaniem Kontraktem na Roboty; zawartymi w ramach wymienionego poniżej zamówienia; funkcja Inżyniera obejmuje również wykonywanie czynności Inspektora Nadzoru Inwestorskiego oraz koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z postanowieniami decyzji o Pozwoleniu na budowę, przepisami polskiego prawa, w szczególności ustawą z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.: Budowa i modernizacja kanalizacji sanitarnej i deszczowej miasta Chełmży, współfinansowanego ze środków Funduszu Spójności. Szczegółowy opis obowiazków Inżyniera Projektu okresla SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 15.000,00 zł słownie złotych: piętnaście tysięcy 00/100 złotych. 17.2.Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5.poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości Dz.U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275. 17.3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 17.4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Chełmno Nr 50 9486 0005 0000 2828 2000 0022 17.5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 17.6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Miasta Chełmży ul. Gen. J. Hallera 2 w sekretariacie pok. 2 lub dołączyć do oferty. 17.7. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 4 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 15.1.Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1.Wykonawca musi potwierdzić wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem publikacji ogłoszenia o przetargu w BZP, a w przypadku, gdy okres działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień na usługi, których przedmiotem było zarządzanie techniczne, finansowe i administracyjne i pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz pełnienie nadzoru budowlanego nad realizacją robót budowlanych o wartości łącznej dla tych dwóch zamówień co najmniej 10.000.000,00 PLN bez VAT, w tym co najmniej jednego zamówienia, którego przedmiotem było zarządzanie i nadzór nad budową sieci kanalizacyjnej, 2. minimalne wymagania potwierdzające zdolność ekonomiczną i finansową: Wykonawca winien znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa - w tym celu dokumenty ma obowiązek złożyć ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku: a. posiadać w okresie ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, średnie roczne przychody netto ze sprzedaży w wysokości nie mniejszej niż: 500 000,00 PLN, b. posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej: 300 000,00 PLN, c. posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości co najmniej: 500 000,00 PLN. 3. Wykonawca musi wskazać osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu niniejszego zamówienia jako kluczowi specjaliści Wykonawcy, oraz podać informacje na temat ich kwalifikacji zawodowych, wykształcenia i doświadczenia, niezbędne do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności: a. Kierownik Zespołu: Inżynier specjalista w zakresie zarządzania, nadzorowania i rozliczania Projektu, posiadający: - wykształcenie wyższe techniczne; - doświadczenie w zarządzaniu kontraktami na roboty w tym rozliczanie rzeczowe i finansowe robót oraz sporządzanie związanej z tym sprawozdawczości raportów technicznych i finansowych - w ciągu ostatnich 10 lat pełnił funkcję inspektora nadzoru lub kierownika budowy w ramach inwestycji z zakresu inżynierii ochrony środowiska, w tym co najmniej dwóch kontraktów na roboty, każdy o wartości co najmniej 3.000.000,00 PLN; - przynajmniej 5-letnie doświadczenie w kierowaniu zespołami składającymi się z co najmniej 5 osób każdy; b.Inspektor Nadzoru w zakresie robót drogowych posiadający: - wykształcenie minimum średnie, techniczne oraz co najmniej 3 - letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót lub kierowaniu robotami z zakresu budownictwa drogowego o wartości nie mniejszej niż 2. 000. 000,00 PLN netto, - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami drogowymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane w zakresie zamówienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów zgodnie z polskim Prawem Budowlanym. c. Inspektor Nadzoru w zakresie robót instalacji i sieci sanitarnychposiadający: - wykształcenie wyższe techniczne; - co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu lub nadzorowaniu robotami minimum dwóch zakończonych inwestycji obejmujących budowę kanalizacji sanitarnej o wartości robót, co najmniej 5. 000. 000,00 PLN netto łącznie, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, odpowiadające przedmiotowi zamówienia Zamawiający dopuszcza więcej niż jedną osobę dla spełnienia łącznie wymogu posiadania uprawnień. d. Inspektor Nadzoru w zakresie robót sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i automatyki, posiadający: - wykształcenie wyższe techniczne, - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - co najmniej 5-letnie doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami elektrycznymi oraz z zakresu automatyki. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób kluczowych specjalistów uczestniczących w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich doświadczenia i kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia. Wykaz winien być sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ, a do niego winny być dołączone dokumenty uprawnień budowlanych w wymaganym zakresie, zaświadczenia o przynależności do właściwych izb samorządu zawodowego. Wykonawcy składający ofertę wspólną winni złożyć jeden wspólny wykaz. Życiorysy zawodowe każdego ze wskazanych kluczowych specjalistów należy złożyć według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ. 15.2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ dołączonych do oferty. 15.3. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków w niniejszym postępowaniu. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 16.1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy Pzp Wykonawca przedkłada: 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualne zaświadczenie oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4.aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 16.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnieniu potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Wykonawca przedkłada : 1.wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. przed terminem publikacji ogłoszenia o zamówieniu w BZP, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień na usługi z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie referencje, protokoły odbioru, itp.. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ, 2. dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do kierowania robotami przez wskazane osoby w pkt 15.1 ust. 2 w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia oraz zaświadczenie, wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego Okręgową Izbę Inżynierów Budownictwa, potwierdzające wpis danej osoby na listę członków właściwej izby. 16.3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca przedkłada: Polisy, a w przypadku ich braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 PLN, ważną na dzień składania ofert. Przy składaniu ofert przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 PLN, ważną na dzień składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www. bip.chelmza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach