Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu dla robót budowlanych pod nazwą: Porządkowanie gospodarki ściekowej dla wsi: Łuczyna, Mękarzowice i Siekierowice.

Gmina Dobroszyce ogłasza przetarg

  • Adres: 56-410 Dobroszyce, ul. Rynek 16/5
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3141167, 3141173 , fax. 071 3141276
  • Data zamieszczenia: 2010-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobroszyce
    ul. Rynek 16/5 16/5
    56-410 Dobroszyce, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3141167, 3141173, fax. 071 3141276
    REGON: 93193477900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobroszyce.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu dla robót budowlanych pod nazwą: Porządkowanie gospodarki ściekowej dla wsi: Łuczyna, Mękarzowice i Siekierowice.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z funkcją Inżyniera Projektu dla realizacji inwestycji p.n. Porządkowanie gospodarki ściekowej dla wsi: Łuczyna, Mękarzowice i Siekierowice, tj. obsługa techniczna i doradcza zadania inwestycyjnego obejmująca w szczególności: a) Nadzór inwestorski nad robotami budowlanymi, prowadzony poprzez ustanowionych inspektorów nadzoru budowlanego we wszystkich wymaganych prawem dla przedmiotowego zadania inwestycyjnego branżach oraz inne osoby niezbędne dla specyfiki realizowanej inwestycji, b) Ścisła współpraca z Zamawiającym, c) Realizacja elementów zarządzania Projektem: - organizowanie, prowadzenie i protokołowanie spotkań roboczych z udziałem: Inwestora, Wykonawcy i Inspektorów Nadzoru (w składzie, wg potrzeb) z częstotliwością: nie rzadziej, jak jeden raz na tydzień, - sprawdzenie i złożenie pisemnej opinii do przedstawionych przez Wykonawcę harmonogramów robót. Pierwszy harmonogram robót zaopiniowany przez Inżyniera Projektu i przyjęty do realizacji traktowany będzie jako Harmonogram Bazowy. - Projekt realizowany będzie wg czterech opisanych w SIWZ etapów. Do obowiązków Inżyniera Projektu należeć będzie ustalenie, po zasięgnięciu opinii Inwestora i Wykonawcy robót, punktów kontrolnych (kluczowych punktów z uwagi na kontrolę postępu robót w ramach danego etapu - kamieni milowych). Punkty kontrolne (kamienie milowe) zostaną następnie ujęte w Harmonogramie Bazowym. - sporządzanie comiesięcznych raportów z postępu robót, w terminie do 10 dnia każdego miesiąca. Wzór raportu stanowi załącznik nr 6 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715210006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się pobierania wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dobroszyce.pl/bip/index.php?language=0&fidx=76
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach