Przetargi.pl
pełnienie funkcji Inżyniera Projektu budowy sieci szerokopasmowej w technologii Wi-Fi mesh na terenie Stargardu.

Gmina Miasto Stargard Szczeciński ogłasza przetarg

  • Adres: 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Stefana Czarnieckiego 17
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 5784881 , fax. 091 5784889
  • Data zamieszczenia: 2011-01-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Stargard Szczeciński
    ul. Stefana Czarnieckiego 17 17
    73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 5784881, fax. 091 5784889
    REGON: 00059191700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stargard.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    pełnienie funkcji Inżyniera Projektu budowy sieci szerokopasmowej w technologii Wi-Fi mesh na terenie Stargardu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    wykonanie wszystkich niezbędnych czynności związanych z pełnieniem funkcji Inżyniera Projektu budowy sieci szerokopasmowej w technologii Wi-Fi mesh na terenie Stargardu, a w tym : 1) do obowiązków Inżyniera Kontraktu od strony organizacyjnej będzie należało a) przygotowanie w terminie 30 dni od dnia podpisania umowy Szczegółowego planu zarządzania Projektem zawierającego: tryb współpracy z komórkami organizacyjnymi Zamawiającego, metody zarządzania, terminy realizacji poszczególnych etapów Projektu; b) przygotowanie i przekazanie Zamawiającemu projektu SIWZ i wszelkiej niezbędnej dokumentacji do rozpoczęcia procedur przetargowych na wybór Wykonawcy budowy sieci szerokopasmowe; udział w pracach związanych z postępowaniem przetargowym (udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień na zapytania lub wnioski wykonawców biorących udział w postępowaniu, współpraca z Zamawiającym przy ewentualnych procedurach odwoławczych, opiniowanie rozstrzygnięcia postępowania, współpraca z Zamawiającym przy sporządzaniu projektu umowy z wybranym wykonawcą c) weryfikacja technicznej i kosztorysowej dokumentacji Zamawiającego, dotyczącej realizacji projektu; d) wykonywanie zadań zleconych przez Kierownika Projektu w zakresie wymaganych umową raportów i sprawozdań z realizacji projektu, w tym raportów i sprawozdań finansowych; e) prowadzenie ogólnej koordynacji działań związanych z realizacją i rozliczeniem projektu, zgodnie z obowiązującymi przepisami i szczegółowymi wytycznymi; f) prowadzenie nadzoru inwestorskiego w imieniu Zamawiającego Projektu, a w tym: a. akceptacja i weryfikacja projektu wykonawczego, b. weryfikacja szczegółowych wymagań technicznych urządzeń oraz wykonywanych robót, c. weryfikacja końcowej dokumentacji technicznej. d. występowanie w imieniu Zamawiającego (na podstawie pełnomocnictwa) we współpracy z wykonawcą z wszelkimi niezbędnymi wnioskami o pozyskiwanie infrastruktury lokalizacji niezbędnej dla budowanej sieci, a w tym przeprowadzanie uzgodnień z właścicielami nieruchomości lub gestorami mediów wraz z uzyskiwaniem właściwych zezwoleń i pozwoleń; e. wprowadzanie Wykonawcy na poszczególne lokalizacje budowy sieci, f. koordynacja i nadzór nad robotami instalacyjnymi w zakresie infrastruktury, g. koordynacja i nadzór nad dostawami i instalacją urządzeń dla sieci teleinformatycznych, h. kontrola realizacji technicznych warunków instalacji systemów oraz wdrożenia projektu, i. kontrola technicznej jakości wdrożenia, w tym nadzór nad badaniami jakości oraz pomiarami, j. przeprowadzanie odbiorów częściowych poszczególnych etapów projektu oraz odbioru końcowego, jak również przygotowanie oraz udział w odbiorach gotowych etapów projektu, k. sprawdzenie zgodności z zamówieniem dostarczanych urządzeń i materiałów oraz czy posiadają one wymagane świadectwa i certyfikaty , l. sprawdzenie zgodności wykonanych robót i użytych materiałów z zapisami programu funkcjonalno-użytkowego Projektu oraz projektu wykonawczego oraz wymaganiami szczegółowych specyfikacji technicznych, na podstawie dostarczonych przez wykonawcę wyników testów oraz protokołów odbioru, m. nadzór zgodności realizowanego zadania z zawartą umową z wykonawcą sieci, n. nadzór nad zgodnością realizowanego zadania z Prawem Budowlanym i Prawem zamówień publicznych, o. dokonywanie w imieniu Zamawiającego rozliczeń finansowych z wykonawcą (zatwierdzanie rozliczeń, protokołów stanu zaawansowania robót, sporządzanie części opisowej do faktur wykonawcy), p. nadzór nad testowaniem i rozruchem wybudowanego systemu, q. zarządzanie całym procesem przekazania inwestycji do użytkowania, r. obsługę okresu gwarancyjnego z tytułu gwarancji jakości i rękojmi wykonanych robót, dostaw, usług, a w tym nadzór nad usuwaniem stwierdzonych protokolarnie wad i usterek g) współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych Zamawiającego odpowiedzialnymi za realizację poszczególnych działań związanych z realizacją projektu; h) utrzymywanie stałych kontaktów z Instytucją Pośredniczącą - Zachodniopomorską Jednostką Wdrażania Programów Unijnych; i) dostarczanie informacji o wdrażaniu Projektu - kierownikowi Projektu Zamawiającego wyznaczonego do realizacji umowy; j) udzielanie regularnych konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu; k) rozwiązywanie problemów i sporów powstałych w czasie realizacji zadani. 2) W zakresie rozliczenia projektu do obowiązków Inżyniera Kontraktu będzie należało a) prowadzenie rozliczeń i przepływów finansowych według wymagań dla projektów współfinansowanych przez Unię Europejską, oraz płatności z tytułu realizacji tych projektów; b) sprawdzanie faktur, rachunków i rozliczeń otrzymanych od wykonawców robót, dostaw i usług, weryfikowanie ich z dokumentami stanowiącymi podstawę rozliczenia ( w tym protokołami odbioru ; c) współpraca z przedstawicielami Zamawiającego i dostarczanie wszystkich niezbędnych dokumentów dotyczących rozliczeń z uwzględnieniem rozliczenia i przekazania środków trwałych, w terminie umożliwiającym zapoznanie się z nimi i terminowe złożenie do Instytucji Zarządzającej; d) sporządzanie wniosków o płatność oraz prowadzenie wymaganej sprawozdawczości w ramach projektu, w terminie umożliwiającym zapoznanie się z nimi, sygnowanie i terminowe złożenie do rozliczenia; e) weryfikacja zgodności wydatków z wydatkami zapisanymi we wniosku i harmonogramie rzeczowo-finansowym oraz ich kwalifikowalności; f) przy wystąpieniu ewentualnych zmian aktualizacja harmonogramu rzeczowo-finansowego, g) prowadzenie korespondencji projektowej z jednostkami finansującymi projekt; h) koordynacja i nadzór nad promocją Projektu wymaganej umową projektową. i) przygotowanie dokumentów do kontroli; j) obecność w trakcie kontroli; k) wdrożenie zaleceń pokontrolnych; l) przygotowanie dokumentów do audytu zewnętrznego; m) obecność w trakcie audytu zewnętrznego; n) wdrożenie zaleceń poaudytowych; o) inne obowiązki wynikające z prawidłowej realizacji Projektu, zapisów zawartych w Studium Wykonalności Projektu oraz z zaleceń Instytucji Pośredniczącej II stopnia lub Pośredniczącej lub Zarządzającej. 3. Informacja o planowanej budowie sieci szerokopasmowej w technologii Wi-Fi mesh na terenie Stargardu, przy której pełniona ma być funkcja Inżyniera Kontraktu: 1) Zamawiający zleci budowę sieci w systemie pod klucz (zaprojektuj i wybuduj) 2) Zakres budowy, wytyczne i założenia określa PROGRAM FUNKCJONALNO-UŻYTKOWY STARGARDZKIEGO INTERNETU SZEROKOPASMOWEGO - będący załącznikiem do siwz. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona na stronie internetowej Zamawiającego www.stargard.pl dział informator miejski/zamówienia publiczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715410002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie jest wymagane wniesienie wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.stargard.pl Informator miejski/zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach