Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 61-714 Poznań, Al. Niepodległości 27
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 618842010 , fax. 618666004
- Data zamieszczenia: 2015-01-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Poznańskie Inwestycje Miejskie Sp. z o.o.
Al. Niepodległości 27 27
61-714 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. 618842010, fax. 618666004
REGON: 30268953900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.pozim.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inżyniera-Koordynatora wraz ze świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego podczas realizacji przedsięwzięcia pn. Budowa kolektora deszczowego na odcinku od ulicy Wierzbięcice do wylotu do rzeki Warty w Poznaniu - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera-Koordynatora wraz ze świadczeniem usług nadzoru inwestorskiego podczas realizacji przedsięwzięcia pn. Budowa kolektora deszczowego na odcinku od ulicy Wierzbięcice do wylotu do rzeki Warty w Poznaniu. W ramach wspomnianego powyżej zadania zrealizowana zostanie budowa kolektora deszczowego o średnicy Dn 1000-Dn 1200-Dn 1400 wraz z wylotem do rzeki Warty. Całkowita długość projektowanego kolektora wynosi L=1198 m od istniejącej studni opisanej jako istniejąca D18 do wylotu do rzeki Warty. Kanalizacja deszczowa wykonana będzie z rur z żywic poliestrowych wzmacnianych włóknem szklanym dla technologii bezwykopowej na odcinku od komory D2-D18 poza odcinkami gdzie technologicznie jest to nieuzasadnione t.j. w rejonie obszaru szczególnie zagrożonego powodzią D0-D1 oraz odcinek D4-D5 wykonać należy wykopem otwartym. Dodatkowo zakres robót obejmuje: 1/ przebudowę istniejących kabli elektroenergetycznych oraz teletechnicznych 2/ likwidację istniejącego włączenia kolektora deszczowego w ul. St. Matyi do kanalizacji ogólnospławnej kd 600/900 wraz z likwidacją pompowni w studni D18 oraz układu grawitacyjno- tłocznego 3/ likwidację istniejącego kanału ogólnospławnego ko 300 w ul. Królowej Jadwigi na odcinku od studni istniejącej S1- do studni istniejącej S3 o dł. 82,60 m oraz przebudową 4 szt. wpustów ulicznych 4/ przyłącze kanalizacji deszczowej kd 400 z rur PVC-U kl.S zlokalizowane w ul. Maratońskiej do studni zintegrowanej opisanej na planie jako D10 5/ przyłącze kanalizacji deszczowej ? 315 z rur PVC z posesji przy ul. Maratońskiej do studni zintegrowanej opisanej na planie jako D8 6/ przebudowa gazociągu Sc Dn 300 stal w rejonie ul. Królowej Jadwigi a Drogi Dębińskiej 7/ budowa dróg dojazdowych do studni oraz odtworzenie nawierzchni w ul. Królowej Jadwigi Realizacja zadania podlegającego nadzorowi obejmuje także usługi związane z wykonywanymi robotami budowlanymi. 2. Zakres robót budowlanych podlegających nadzorowi został szczegółowo określony w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (wraz z załącznikami) przygotowanej do postępowania dotyczącego wyłonienia Wykonawcy robót - nr ref. dokumentu PIM/12/14/ZP19/XXIV. Dokumentacja dotycząca realizacji robót budowlanych stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia wg klasyfikacji Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): - 71.24.70.00 - 1 - nadzór nad robotami budowlanymi - 71.31.00.00 - 4 - doradcze usługi inżynieryjne i budowlane 4. Wielkość/zakres zamówienia: szczegółowo określona w SIWZ wraz z załącznikami. Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712370001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia Wadium w kwocie 8 000,00 pln 2. Szczegóły dotyczące wnoszenia wadium określone w pkt. 13 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Lokalizacja biura Inżyniera-Koordynatora oraz zespołu nadzoru
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pozim.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną