Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu zadania pn. Rozbudowa bazy noclegowej w kompleksie sportowo-rekreacyjnym przy ul. Moniuszki w Białogardzie

Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-200 Białogard, ul. 1-go Maja 18
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3122310 , fax. 094 3122919
  • Data zamieszczenia: 2009-12-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu
    ul. 1-go Maja 18 18
    78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3122310, fax. 094 3122919
    REGON: 33092045200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialogard.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu zadania pn. Rozbudowa bazy noclegowej w kompleksie sportowo-rekreacyjnym przy ul. Moniuszki w Białogardzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wybór w drodze przetargu nieograniczonego podmiotu, któremu powierzona zostanie funkcja INŻYNIERA KONTRAKTU (zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych w oparciu o procedury programu RPO WZ) przy realizacji zadania pn. Rozbudowa bazy noclegowej w kompleksie sportowo-rekreacyjnym przy ul. Moniuszki w Białogardzie obejmującego swoim zakresem roboty budowlane, roboty ociepleniowe, roboty instalacyjne elektryczne, roboty instalacyjne sanitarne. Zakres zamówienia Inżynier Kontraktu jako Inwestor Zastępczy zobowiązany będzie do nadzoru, kontroli i koordynacji wszelkich prac związanych z przygotowaniem, realizacją, zakończeniem i odbiorem końcowym inwestycji, a także odbiorem ostatecznym inwestycji oraz spełniać będzie obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, o których mowa w ustawie Prawo budowlane. Zakres obowiązków Inżyniera Kontraktu Inżynier Kontraktu będzie pełnił funkcję Inwestora Zastępczego i odpowiedzialny będzie za całość projektu, a jego obowiązki to: 1.Opracowanie wniosków o płatność i przygotowanie dokumentów w celu uzyskania ewentualnych kredytów, pożyczek, dotacji, funduszy celowych i środków celowych z innych źródeł. 2.Przekazanie wykonawcy (wykonawcom) placu budowy. 3.Pełnienie nadzoru budowlanego i finansowego we wszystkich branżach. Nadzór prowadzony będzie zgodnie z postanowieniami decyzji pozwolenia na budowę i przepisami polskiego Prawa Budowlanego. -sprawdzanie jakości wykonanych robót i jakości wbudowanych materiałów budowlanych, -sprawdzanie jakości, ilości i kosztów robót, dokonanie odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, -opracowanie harmonogramu rzeczowo - finansowego robót i dokonywanie jego weryfikacji podczas realizacji zadania inwestycyjnego, -kontrola postępu prac i robót wraz z ich kosztami, -przygotowanie, prowadzenie i dokumentowanie narad i spotkań, -opracowanie oraz przekazywanie inwestorowi niezbędnych dokumentów do uruchomienia finansowania inwestycji, -dokonywanie czynności odbioru końcowego inwestycji lub jej odpowiedniej części określonej w umowie z wykonawcą i odbioru ostatecznego. 4. Przygotowywanie sprawozdań i raportów miesięcznych, kwartalnych, rocznych oraz na zakończenie inwestycji do Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Szczecinie o przebiegu inwestycji oraz po jej zakończeniu wszystkich ulic wymienionych we wniosku o dofinansowanie. 5.Inżynier Kontraktu zobowiązany jest do codziennego pobytu na placu budowy i w siedzibie Zamawiającego u pracownika odpowiedzialnego za realizację projektu . W ramach tych czynności Inżynier Kontraktu zobowiązuje się do: a)stwierdzania gotowości do odbioru, b)dokonania odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego od Wykonawcy oraz przekazania podmiotu odbioru do eksploatacji Inwestorowi lub wyznaczonemu przez niego użytkownikowi, c)przekazanie Inwestorowi protokołów odbioru oraz dokumentacji powykonawczej, d)dokonywanie przeglądów międzygwarancyjnych i odbioru ostatecznego po upływie terminu gwarancji ustalonego w umowie (umowach) z Wykonawcą (Wykonawcami), e)obecności podczas kontroli zewnętrznych w trakcie realizacji zadania i po jego zakończeniu, f)dokonanie czynności sprawdzenia kalkulacji szczegółowych lub kosztorysów przedkładanych przez Wykonawcę lub Wykonawców robót, g)sprawdzenie faktur Wykonawcy oraz dokumentów załączonych do rozliczenia robót- inwestycji, h)dochodzenie oraz egzekwowanie od wykonawców należytych odszkodowań lub kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych, i)ustanowienia rezydenta do kontaktowania się z Inwestorem i odpowiedzialnego za realizacje robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a)nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.); b)spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 w/w ustawy; c)spełniają wymagania określone w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ, w tym określone w rozdziale III ust. 9 SIWZ - zawartość oferty, wymagane dokumenty); d)posiadają osoby zdolne do wykonania przedmiotu zamówienia, e)złożą wymagane oświadczenia i dokumenty oraz pisemną ofertę wg formularza zawartego w SIWZ. f)są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. g)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności w zakresie objętym zamówieniem. h)znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. i)posiadają pozytywne i udokumentowane /referencje/ doświadczenie w pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu w ciągu ostatnich 3 lat, na co najmniej 2 inwestycjach o koszcie końcowym nie mniejszym niż 1 mln. zł. każda w zakresie obiektów budownictwa kubaturowego tj. budynków mieszkalnych lub użyteczności publicznej. j)wykaz osób które będą wykonywać przedmiot zamówienia w tym: - 2 branżowych inspektorów nadzoru, posiadających co najmniej 3 letnie doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami w poszczególnych branżach (budowlanej, sanitarnej, elektrycznej) - 1 osobę posiadającą doświadczenie w rozliczaniu inwestycji. k)posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę 300.000,00 zł. bez podlimitów. 2) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnia wyżej wymienione warunki. 3) Zamawiający na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest wypełnić oraz załączyć następujące dokumenty, które stanowić będą załączniki do oferty według następującej kolejności: 1)formularz ofertowy według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 (druk do wypełnienia) do SIWZ; 2)Oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) i oświadczenie, że spełnią wymogi z art. 22 ust. 1 w/w ustawy- załącznik nr 2 do SIWZ (druk do wypełnienia). 3)Wykaz pełnionych funkcji Inżyniera Kontraktu w ciągu ostatnich 3 lat, na co najmniej 2 inwestycjach o koszcie końcowym nie mniejszym niż 1 mln. zł. każda w zakresie obiektów budownictwa kubaturowego tj. budynków mieszkalnych lub użyteczności publicznej. Wszystko potwierdzone referencjami. - załącznik nr 3 do SIWZ (druk do wypełnienia). 4)Wykaz osób, które będą wykonywać przedmiot zamówienia w tym: - 2 branżowych inspektorów nadzoru, posiadających co najmniej 3 letnie doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami w poszczególnych branżach (budowlanej, sanitarnej, elektrycznej), - 1 osobę posiadającą doświadczenie w rozliczaniu inwestycji. Należy dołączyć zaświadczenia o posiadanych kwalifikacjach i dokumenty stwierdzające przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - załącznik nr 4 do SIWZ (druk do wypełnienia). 5)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - załącznik nr 5. 6)Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Zaświadczenie wystawione z datą nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków - załącznik nr 6. 7)Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Zaświadczenie wystawione z datą nie wcześniejszą niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków - załącznik nr 7. 8)Posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonaniem niniejszego zamówienia na kwotę 300.000,00 zł. bez podlimitów (w załączeniu przedłożyć polisę) - załącznik nr 8.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialogard.info w dziale Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach