Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Olsztynie ogłasza przetarg
- Adres: 10-007 Olsztyn, ul. F. Szrajbera 9/10
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 5353500 , fax. (0-89) 535-35-01
- Data zamieszczenia: 2009-12-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Dróg i Mostów w Olsztynie
ul. F. Szrajbera 9/10 9/10
10-007 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 5353500, fax. (0-89) 535-35-01
REGON: 00130182100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.olsztyn.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu według warunków kontraktowych FIDIC dla projektu: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1464N relacji Olsztyn - Nowy Dwór na odcinku Al. Piłsudskiego w Olsztynie - od km 0+822 do km 1+620, przez miejscowość Ostrzeszewo, do wiaduktu nad trakcją kolejowa PKP - do km 2+076 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla poniższych zadań: a) Przebudowa drogi powiatowej Nr 1464N relacji Olsztyn - Nowy Dwór na odcinku Al. Piłsudskiego w Olsztynie - od km 0+822 do km 1+620, przez miejscowość Ostrzeszewo, do wiaduktu nad trakcją kolejowa PKP - do km 2+076, zgodnie z Warunkami Kontraktowymi FIDIC dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robot inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę, Projekt realizowany będzie w oparciu o kontrakt zaprojektuj i wybuduj i będzie obejmował: - sporządzenie projektu budowlanego i uzyskanie dla niego wynikających z przepisów: opinii, uzgodnień i pozwoleń, - sporządzenie projektów wykonawczych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, - wykonanie robót budowlanych na podstawie powyższych projektów i specyfikacji technicznych. Projekt podlega dofinansowaniu ze środków Unii Europejskiej, z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego b) Promocja i monitoring środowiskowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca: a) udokumentował pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC nad wykonaniem w szczególności: - co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub przebudowie drogi o wartości brutto min. 5 mln zł, b) dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych osób do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia , tj.: - 1 osoba przewidziana na stanowisko Kierownika Zespołu Inżyniera Kontraktu, posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, przynależąca do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca znajomość opracowanych przez FIDIC Warunków Kontraktowych dla urządzeń oraz projektowania i budowy - dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę, Prawa budowlanego i Prawa zamówień publicznych w zakresie realizacji inwestycji budowlanych, która pełniła funkcję Kierownika Zespołu Inżyniera Kontraktu według warunków kontraktowych FIDIC dla co najmniej 1 inwestycji podobnej do przedmiotu niniejszego zamówienia, - 1 osoba przewidziana na stanowisko inspektora nadzoru do spraw drogowych, posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, przynależąca do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi w branży drogowej, - 1 osoba przewidziana na stanowisko inspektora nadzoru do spraw sanitarnych, posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, przynależąca do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi związanymi z budową sieci wodno - kanalizacyjnej, - 1 osoba przewidziana na stanowisko inspektora nadzoru do spraw elektrycznych, posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, przynależąca do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi związanymi z budową sieci elektroenergetycznej lub oświetlenia dróg, - 1 osoba przewidziana na stanowisko inspektora nadzoru do spraw telekomunikacyjnych, posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej, przynależąca do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiadająca doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi związanymi z budową sieci telekomunikacyjnych lub/i teletechnicznych, - 1 osoba przewidziana na stanowisko inspektora nadzoru do spraw ochrony środowiska posiadająca wykształcenie wyższe kierunkowe. W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawca: a) posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 200 000 PLN, b) był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę nie mniejszą niż 400 000 zł. W przypadku oferty wspólnej warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy muszą złożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 2 do siwz), W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa pełnomocnik w imieniu wykonawców składających ofertę wspólną, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 3) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (załącznik nr 3 do siwz), W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz wykonanych robót. 4) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysonował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nie czynności (załącznik nr 4 do siwz), Uwaga: W odniesieniu do osób, którymi wykonawca będzie dysponował, a więc nie będącymi jego pracownikami - do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie podmiotów, które dysponują tymi osobami do ich udostępnienia. W przypadku prowadzenia przez te osoby samodzielnej działalności należy do oferty dołączyć pisemne zobowiązanie tych osób do podjęcia się pełnienia określonej funkcji (zgodnie z ppkt 5). W przypadku składania oferty wspólnej wykonawcy składają jeden wspólny wykaz osób. 5) pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w ppkt 4), wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 6) dokumenty stwierdzające, że osoby o których mowa w ppkt 4) posiadają wymagane uprawnienia oraz aktualne zaświadczenie o wpisie na listę właściwej izby samorządu zawodowego, 7) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty wspólnej dokument ma obowiązek złożyć ten, lub ci z wykonawców, którzy w imieniu wszystkich spełniają dany warunek samodzielnie lub łącznie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.olsztyn.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji technicznej na wykonanie ścieżki pieszo-rowerowej i drogi dojazdowej wzdłuż Kanału Młyńskiego
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji na budowę ulicy Granicznej i Prostej wraz z infrastrukturą techniczną
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 1272N Rakowice - Lubawa na odc. Targowisko Dolne - Lubawa, ul. Przemysłowa w Lubawie
Dodano: 2016-07-27 - PROJEKT BUDOWY ODCINKA ULICY STREFOWEJ W EŁKU
Dodano: 2016-07-27 - Sporządzenie dokumentacji projektowej dla zadań: Część I Remont nawierzchni chodnika przy ul. Parkingowej w Olsztynie Część II Remont nawierzchni chodnika przy ul. Kołobrzeskiej w Olsztynie
Dodano: 2016-07-27 - PROJEKT BUDYNKU SOCJALNEGO PRZY UL. KOLEJOWEJ W EŁKU
Dodano: 2016-07-27 - Opracowanie dokumentacji technicznej budowy wielorodzinnego budynku mieszkalnego z lokalami socjalnymi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa wspólna z TBS mieszkań socjalnych
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie projektu budowy ulic: Pionierów, Złotej, Srebrnej, Platynowej, Diamentowej, Rubinowej, Perłowej, Szmaragdowej
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie dokumentacji projektowo - wykonawczej dostosowania projektu gotowego pływalni do funkcji uzdrowiskowego basenu kąpielowego wraz z uzbrojeniem i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Nowa Wieś Iławecka w Obszarze Ochrony Uzdrowiskowej Górowo Iławeckie - strefa A - w ramach inwestycji - Utworzenie uzdrowiska
Dodano: 2016-07-21 - Wykonanie dokumentacji projektowych dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez Gminę Miejską Iława. Postępowanie znak ZP.271.28.2016
Dodano: 2016-07-18