PROMENADA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ogłasza przetarg
- Adres: 72-500 MIĘDZYZDROJE, PROMENADA GWAIZD
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. +48512007770
- Data zamieszczenia: 2018-09-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: PROMENADA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
PROMENADA GWAIZD 28/ LU 4
72-500 MIĘDZYZDROJE, woj. zachodniopomorskie
tel. +48512007770
REGON: 320492188 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.promenada-miedzyzdroje.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: przedsiębiorstwo komunalne
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w zadaniu pn. : Budowa pawilonów usługowych w przestrzeni parkowej w ramach rewitalizacji przestrzeni miejskiej w ciągu Promenady zachodniej na części działki Nr ewid. 255/2 w obrębie 20 Międzyzdroje - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu polegająca na kompleksowej obsłudze inwestycji pn. : Budowa pawilonów usługowych w przestrzeni parkowej w ramach rewitalizacji przestrzeni miejskiej w ciągu Promenady zachodniej na części działki Nr ewid. 255/2 w obrębie 20 Międzyzdroje Dokumentacja projektowa opisująca zakres rzeczowy zamówienia do wykonania jest dostępna na stronie internetowej www.promenada-miedzyzdroje.pl. Wykonawstwo robót budowlanych podzielone będzie na dwa etapy realizacyjne : Etap I – obejmujący wykonanie części pawilonów handlowych, części pawilonów gastronomicznych, pomieszczenia administracyjnego, sanitariatów, część pomieszczeń na odpady oznaczonych na planie zestawienia powierzchni numerami : od 01 do 062, Etap II – obejmujący wykonanie części pawilonów handlowych, części pawilonów gastronomicznych, część pomieszczeń na odpady oznaczonych na planie zestawienia powierzchni numerami : od 063 do 072 i 073 do 075. Granicą oddzielająca etapy robót jest obecnie istniejące ogrodzenie z blachy trapezowej białej, na słupkach drewnianych wbetonowanych w grunt. DANE LICZBOWE NOWEGO OBIEKTU : powierzchnia działki nr 255/2: 6043,00 m² powierzchnia zabudowy: 2097 m² = 34,70% (<40%) powierzchnia użytkowa: 1857,20m² kubatura całego obiektu: 9900 m³ wysokość budynku: 4,95 m powierzchnia biologicznie czynna: 1843,50 m² = 30,50% (>25%) : -na terenie: 786,0 m² -dach zielony: 2115,0 m² (zalicza się 1/2 = 1057,50 m²) szerokość elewacji frontowej: 108,90 m (<110,0m) tereny utwardzone: 3160 m² 1) Usługa Inżyniera Kontraktu będzie obejmowała wykonywanie czynności w zakresie obejmującym wykonawstwo robót budowlanych i odpowiedzialności gwarancyjnej: a) zarządzanie zadaniem inwestycyjnym, a w szczególności organizację, nadzór, koordynację i zakończenie całego procesu inwestycyjnego związanego z realizacją budowy pawilonów usługowych w przestrzeni parkowej w ramach rewitalizacji przestrzeni miejskiej w ciągu Promenady zachodniej na części działki Nr ewid. 255/2 w obrębie 20 Międzyzdroje, b) nadzorowanie i rozliczanie oraz raportowanie i sprawozdawczość z przebiegu realizacji inwestycji, w tym również sporządzanie dokumentacji wymaganej przez Bank finansujący inwestycję, c) pełnieniu obowiązków nadzoru inwestorskiego i koordynowanie czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, d) po wykonaniu i odbiorze robót budowlanych i dostaw – Inżynier Kontraktu będzie sprawował kontrolę i nadzór nad wykonywaniem i przebiegiem przeglądów gwarancyjnych na wykonane roboty, usługi oraz dostarczone urządzenia. 2) Inżynier Kontraktu będzie pełnić swoje obowiązki w oparciu o umowę zawartą z Zamawiającym, zgodnie z polskim prawem oraz wymaganiami i wytycznymi zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Wykaz głównych zadań Inżyniera Kontraktu przedstawiony w niniejszej SIWZ wraz z załącznikami nie wyklucza wykonywania wszystkich innych czynności, które będą konieczne do prawidłowej realizacji umowy o roboty budowlane oraz zabezpieczenia interesów Zamawiającego. 3) Inżynier Kontraktu wykonując swoje czynności będzie działał w imieniu i na rachunek Zamawiającego zgodnie z udzielonym pełnomocnictwem. 4) Inżynier Kontraktu winien zapewnić zespół wysoko kwalifikowanych specjalistów, inżynierów branżowych, posiadających stosowne kwalifikacje, odpowiednią wiedzę i doświadczenie, oraz zdolność do wykonywania zadań, spełniających wymagania określone przez Zamawiającego w niniejszej SIWZ. 5) Inżynier Kontraktu powinien ocenić swoje ogólne potrzeby i zatrudnić zespół wystarczający na wykonanie wszystkich obowiązków wymienionych w niniejszej SIWZ. Szczegółowy zakres obowiązków Inżyniera Kontraktu zawiera załącznik Nr 1a do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71200000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie określa się
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów : 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; 2) oświadczeń, o których mowa w rozdziale VIII pkt. 1 ppkt. 2 – 6). 2. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda złożenia następujących oświadczeń i dokumentów : 1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości nad robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 3) kopie uprawnień osób wskazanych do świadczenia usługi nadzoru; 3) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; 4) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie wielobranżowej dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pn. "Remont i adaptacja budynku Kurii Biskupiej w Kamieniu Pomorskim na potrzeby kamieńskiego Domu Kultury"
Dodano: 2023-11-24 - Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji wentylacji mechanicznej w budynku Pływalni przy ul. Starzyńskiego 9a w Szczecinie
Dodano: 2023-11-03 - Przebudowa budynków przy ul. Korczaka 47 i 49 wraz z ich połączeniem oraz remont, przebudowa, rozbudowa i adaptacja istniejącego budynku na potrzeby Poradni P-P zaprojektuj i wybuduj.
Dodano: 2022-11-02 - opracowanie projektu i dokumentacji STWOiR oraz kosztorysu inwestorskiego dla remontu Sali Muzealnej w Międzynarodowym Ośrodku Badań Interdyscyplinarnym w Kulicach
Dodano: 2022-07-25 - Opracowanie wariantowej koncepcji usytuowania: centrum przesiadkowego, parkingu wielokondygnacyjnego, śródmiejskiej zabudowy wielofunkcyjnej na terenie Placu Zawiszy Czarnego i alternatywnie Placu Zawiszy Czarnego oraz przy ulicy Owocowej w Szczecinie wraz z wariantową koncepcją przebudowy układu komunikacyjnego obsługującego ww. funkcje.
Dodano: 2020-12-22 - Budowa kotłowni gazowej dla potrzeb c.o. i c. w. u. wraz z budową wewnętrznej instalacji gazowej w budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Białym Borze przy ul. Dworcowej 25 w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2020-09-04 - Budowa kotłowni gazowej dla potrzeb c.o. i c. w. u. wraz z budową wewnętrznej instalacji gazowej w budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Białym Borze przy ul. Dworcowej 25 w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2020-07-27 - Wykonanie dokumentacji techniczno-budowlanej na potrzeby wykonania robót budowlanych z zadania inwestycyjnego pn. „TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ ZACHODNIOPOMORSKIEGO UNIWERSYTETU TECHNOLOGICZNEGO w SZCZECINIE” oraz sprawowanie nadzoru autorskiego z powyższej dokumentacji
Dodano: 2020-05-18 - Wykonanie dokumentacji techniczno-budowlanej na potrzeby wykonania robót budowlanych z zadania inwestycyjnego pn. „MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ LABORATORYJNYCH - odwodnienie ścian piwnicznych W BUDYNKU WYDZIAŁU BUDOWNICTWA I ARCHITEKTURY PRZY AL. PIASTÓW 50a” oraz sprawowanie nadzoru autorskiego z powyższej dokumentacji
Dodano: 2020-04-29 - Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. "Papieski Szlak Kajakowy Drawy i Korytnicy szansą na rozwój regionu „Remont nabrzeża ul. Piłsudskiego".
Dodano: 2020-04-06