Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji i w okresie gwarancji po wykonaniu robót budowlanych realizowanych w ramach zadania: Budowa kompleksu sportowo-oświatowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Chodkowo - etap I

Gmina Bodzanów ogłasza przetarg

  • Adres: 09-470 Bodzanów, ul. Bankowa 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 24 2607006 w. 30 , fax. 24 2607065
  • Data zamieszczenia: 2013-09-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bodzanów
    ul. Bankowa 7 7
    09-470 Bodzanów, woj. mazowieckie
    tel. 24 2607006 w. 30, fax. 24 2607065
    REGON: 61101522800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bodzanow.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji i w okresie gwarancji po wykonaniu robót budowlanych realizowanych w ramach zadania: Budowa kompleksu sportowo-oświatowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Chodkowo - etap I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu w trakcie realizacji i w okresie gwarancji po wykonaniu robót budowlanych realizowanych w ramach przedsięwzięcia pn. Budowa kompleksu sportowo-oświatowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Chodkowo - etap I. Szczegółowy przedmiot zamówienia obejmuje: 1) prowadzenie nadzoru inwestorskiego zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.); 2) sprawdzenie kompletności dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych na potrzeby przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na roboty budowlane dla projektu dot. Budowa kompleksu sportowo-oświatowego wraz z infrastrukturą towarzyszącą i zagospodarowaniem terenu w miejscowości Chodkowo - etap I, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego z dnia 2 września 2004 r. (Dz.U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) 3) przeprowadzenie inspekcji terenu budowy w celu sprawdzenia zgodności stanu istniejącego z dokumentacją projektową; 4) ścisłą współpracę z Zamawiającym w trakcie realizacji inwestycji; 5) przekazanie wykonawcy terenu budowy przy udziale Zamawiającego; 6) zawiadomienie właściwych organów co najmniej na 7 dni przed rozpoczęciem robót, o zamiarze rozpoczęcia robót budowlanych wraz z pisemnym oświadczeniem kierownika budowy i inspektora nadzoru o przyjęciu obowiązków; 7) przekazanie wykonawcy robót zarejestrowanego dziennika budowy; 8) uczestniczenie w przygotowaniu uzupełniającej dokumentacji projektowo-kosztorysowej, niezbędnej do prawidłowego wykonania inwestycji; 9) uzgodnienie z Zamawiającym wzorów wszystkich dokumentów, które będą miały zastosowanie w trakcie realizacji inwestycji; 10) dokonanie oceny harmonogramu rzeczowo-finansowego i przedłożenie jej Zamawiającemu w terminie 10 dni od dnia otrzymania harmonogramu od Wykonawcy robót; 11) weryfikację i zatwierdzanie, po uprzednim zaopiniowaniu przez nadzór autorski, rysunków wykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę robót; 12) powiadamianie Zamawiającego o rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową a stanem faktycznym na terenie budowy; 13) monitorowanie postępu w realizacji inwestycji zgodnie ze zweryfikowaną dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi, pozwoleniem na budowę, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz zatwierdzonym harmonogramem rzeczowo-finansowym; 14) informowanie Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu ich wykonania lub zwiększenie kosztów; 15) kontrolę posiadania odpowiednich kwalifikacji oraz uprawnień do prowadzenia robót budowlanych przez osoby zatrudnione przez wykonawcę; 16) kontrolę wszystkich używanych urządzeń i materiałów pod względem posiadania wymaganych świadectw i certyfikatów; 17) sprawdzanie ważności ubezpieczeń osób zatrudnionych oraz używanego sprzętu; 18) potwierdzanie i sprawdzanie stanu zapewnienia odpowiedniego dla wykonywanych robót sprzętu na terenie budowy; 19) sprawowanie kontroli nad sposobem składowania i przechowywania materiałów; 20) zatwierdzanie dostaw wykonawcy przed ich wbudowaniem oraz sprawdzanie ich autentyczności, kompletności, prawidłowości oraz formułowanie zaleceń dotyczących wszelkich certyfikatów, atestów, dokumentów jakości, aprobat, deklaracji zgodności, gwarancji, praw własności itp.; 21) wykonywanie dokumentacji fotograficznej na terenie budowy, z uwzględnieniem poszczególnych elementów robót budowlanych oraz dokumentowanie fotograficzne czynności odbiorowych; 22) archiwizowanie dokumentacji fotograficznej za pomocą zdjęć w formie cyfrowej, opatrzonych pisemnym komentarzem dotyczącym etapu robót, ich prawidłowości i terminowości; 23) opiniowanie proponowanych podwykonawców robót; 24) sprawdzanie i wnioskowanie o uaktualnienie harmonogramu rzeczowo-finansowego inwestycji; 25) bieżące kontrolowanie postępu wykonania robót w stosunku do zatwierdzonego harmonogramu rzeczowo-finansowego; 26) składanie Zamawiającemu comiesięcznych sprawozdań z przebiegu realizacji zadania, począwszy od następnego miesiąca kalendarzowego po rozpoczęciu robót budowlanych; 27) organizowanie i prowadzenie narad technicznych i innych spotkań z udziałem przedstawicieli Zamawiającego, wykonawcy robót budowlanych i w razie potrzeby projektanta, które będą odbywały się nie rzadziej niż raz na miesiąc w siedzibie Zamawiającego; 28) udzielanie regularnych konsultacji i doradztwa technicznego Zamawiającemu; 29) rozpoznawanie w uzgodnieniu z Zamawiającym wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich, związanych z realizacją inwestycji; 30) przeprowadzanie regularnych inspekcji placu budowy; 31) sprawdzanie i opiniowanie wniosków wykonawcy robót w sprawie zmiany sposobu wykonania robót w stosunku do dokumentacji projektowej (roboty zamienne) oraz w sprawie robót uzupełniających i dodatkowych, a także ustalenia sposobu wykonania tych robót; 32) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych lub uzupełniających uzgadnianie sposobu postępowania z Zamawiającym i wykonawcą robót oraz przygotowanie dokumentacji niezbędnej dla przeprowadzenia procedur udzielenia zamówień dodatkowych lub uzupełniających zgodnie z ustawą PZP i udział w tych postępowaniach; 33) sprawdzanie kosztorysów przedkładanych przez wykonawcę robót; 34) zawiadamianie Zamawiającego oraz nadzoru autorskiego o stwierdzonych w trakcie realizacji robót usterkach, rozbieżnościach i wadach dokumentacji oraz dokonywanie stosownych uzgodnień lub wyjaśnień w tym zakresie; 35) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych elementów budowlanych; 36) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających oraz uczestniczenie w odbiorach częściowych; 37) wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: wykonania prób, odkrycia robót lub elementów zakrytych, wymagających odkrycia oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych, dowodów dopuszczenia do obrotu i stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych; 38) egzekwowanie od wykonawcy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania ich dalszego wykonywania w przypadku, gdy ich kontynuacja mogłaby wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę; 39) zawieszanie robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie życia lub zdrowia ludzi, bądź spowodować znaczne straty materialne; 40) zatwierdzanie poprawek do dokumentacji projektowej w uzgodnieniu z Zamawiającym oraz po uzyskaniu stosownych uzgodnień z projektantem; 41) weryfikacja i zatwierdzanie do zapłaty faktur wystawionych przez wykonawcę robót w związku z realizacją umowy na roboty budowlane; 42) nadzorowanie wszystkich prób i uczestniczenie w odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych, przewodów kominowych oraz odbiorach gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 43) uzgadnianie z wykonawcą robót rodzaju dokumentacji powykonawczej oraz nadzorowanie kompletności i poprawności sporządzenia przez kierownika budowy dokumentacji powykonawczej oraz sprawdzenie jej i zatwierdzenie w porozumieniu z Zamawiającym; 44) egzekwowanie od wykonawcy robót przekazania Zamawiającemu instrukcji eksploatacji i konserwacji urządzeń; 45) zarządzanie całym procesem przekazania obiektu do użytkowania oraz złożenie w WINB wniosku o pozwolenie na użytkowanie obiektu; 46) dokonanie końcowego rozliczenia kontraktu; 47) pisemne opiniowanie na żądanie Zamawiającego niedotrzymania terminu wykonania robót z winy wykonawcy robót, stanowiące podstawę dochodzenia odszkodowania za opóźnienie oraz odszkodowania uzupełniającego przenoszącego wysokość kar umownych; 48) przeprowadzanie w okresie gwarancji na roboty budowlane przeglądów obiektu budowlanego przy udziale wykonawcy robót, Zamawiającego i użytkowników wraz ze spisaniem protokołu, określającego stwierdzone wady i usterki, sposób oraz termin ich usunięcia; 49) opracowywanie opinii dotyczących wad i usterek inwestycji; 50) nadzorowanie prawidłowości usunięcia wad i usterek przez wykonawcę robót oraz kontrola ich usunięcia wraz ze spisaniem protokołu z usunięcia wad i usterek; 51) przygotowywanie danych niezbędnych do naliczania kar umownych z tytułu opóźnień, w tym opóźnień w usunięciu wad i usterek; 52) przygotowanie danych niezbędnych do przeprowadzenia postępowania przetargowego na wybór wykonawcy zastępczego do usunięcia wad i usterek w przypadku nieusunięcia wad i usterek przez dotychczasowego wykonawcę robót oraz nadzór nad tymi pracami i dokonanie ich odbioru; 53) wykonywanie wszelkich czynności, niewymienionych w umowie, które są niezbędne dla prawidłowej realizacji inwestycji; 54) zawiadamianie organu nadzoru o zmianach na stanowisku kierownika budowy, inspektorów nadzoru; 55) kontrolowanie prawidłowości prowadzenia dziennika budowy, a po odbiorze robót - odebranie dziennika budowy od kierownika budowy; 56) dobór odpowiedniego zespołu nadzoru inwestorskiego oraz zapewnienie czasowego zastępstwa specjalistów na cały czas ich nieobecności z przyczyn losowych; 57) uczestniczenie w spotkaniach i naradach organizowanych przez różne instytucje w sprawie budowy, w tym udział w razie potrzeby w sesjach Rady Gminy Bodzanów; 58) w przypadku przerwania robót wykonywanie wszelkich czynności związanych z tym przerwaniem, w tym nadzór nad przejęciem terenu budowy, nad robotami zabezpieczającymi itp.; 59) zweryfikowanie i pisemne zatwierdzenie obmiarów robót wykonanych przez wykonawcę robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium ustala się na kwotę 2.500,00 zł.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bodzanow.bipgmina.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach