Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach przedsięwzięcia Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku hotelu na Centrum Promocji Leśnictwa w Mucznym oraz budowa pawilonu wystawowego

Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stuposiany ogłasza przetarg

  • Adres: 38-713 Lutowiska, Stuposiany 4
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 013 4610010, 4610171
  • Data zamieszczenia: 2013-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Stuposiany
    Stuposiany 4 4
    38-713 Lutowiska
    tel. 013 4610010, 4610171
    REGON: 37001453828001
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_stuposiany
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowośco prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach przedsięwzięcia Rozbudowa, przebudowa i nadbudowa istniejącego budynku hotelu na Centrum Promocji Leśnictwa w Mucznym oraz budowa pawilonu wystawowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zarządzaniem, koordynowaniem, rozliczeniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją robót budowlanych polegających na Rozbudowie, przebudowie i nadbudowie stniejącego budynku hotelu na Centrum Promocji Leśnictwa w Mucznym oraz budowie pawilonu wystawowego. Roboty budowlane wykonywane będą na podstawie umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót wybranym w wyniku rozstrzygnięcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Przedmiotem zamówienia objęte jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji inwestycji opisanej poniżej: W ramach zadania planuje się rozbudowę, przebudowę i nadbudowę istniejącego budynku hotelowego położonego na działce nr 8 oraz budowę pawilonu wystawowego na działkach nr 7 i 8. Budynek istniejącego hotelu usytuowany jest w płn.-zach, części działki nr 8. Po rozbudowie, nadbudowie i przebudowie będzie obiektem sześciokondygnacyjnym w części zachodniej, trzykondygnacyjnym w części środkowej i parterowym w części gospodarczej z kotłownią (część wschodnia). Projektowana rozbudowa przewidziana jest od strony północnej istniejącego budynku, w poziomie przyziemia i parteru oraz od strony południowej i zachodniej, o wiatrołapy i klatki schodowe (dostosowane do wysokości budynku). Budynek przykryty zostanie dachem wielospadowym o nachyleniu do 50°. Pokrycie dachu blachą imitujące pokrycie gontowe. Budynek pawilonu wystawowego stanowił będzie uzupełnienie i kontynuację zabudowy oraz uzupełnienie programu funkcjonalnego budynku mieszczącego Centrum Promocji Leśnictwa w Mucznym. Projektowany pawilon będzie budynkiem parterowym, niepodpiwniczonym, wolnostojącym, posiadający rzut zbliżony do litery U. Budynek zostanie wykonany w technologii tradycyjnej. Elewacje budynków wykańczane tynkiem cienkowarstwowym w pastelowych kolorach oraz okładziną z kamienia naturalnego W ramach wykonania Przedmiotu umowy Inżynier Kontraktu zobowiązany jest w szczególności do: a) na etapie budowy: -przekazania placu budowy Wykonawcy oraz nadzór nad organizacją zaplecza budowy, -obecności na terenie budowy przez okres realizacji Zadania Inwestycyjnego co najmniej dwa razy w tygodniu a także na każde uzasadnione merytorycznie wezwanie Zamawiającego lub Wykonawcy robót budowlanych; -sprawowania nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych inspektorów nadzoru, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623) i warunkami zapisanymi w decyzjach administracyjnych; -kontrolowania w sposób ciągły jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, -bieżącego archiwizowania wszelkich gwarancji, atestów, deklaracji, certyfikatów jakości itp. -niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót budowlanych na Zadaniu Inwestycyjnym, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenie kosztów oraz przedstawienia propozycji działań mających na celu ich uniknięcie a także zapobieżenie wystąpieniu podobnych zagrożeń w trakcie dalszej realizacji robót budowlanych; -kontrolowania czy Wykonawca przestrzega zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz czy utrzymuje porządek na terenie budowy; -udzielania Wykonawcy wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizacji robót; -organizowania oraz przewodniczenia cotygodniowym naradom na budowie omawiającym dotychczasowy postęp prac, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich stron zaangażowanych w realizację zadania (Wykonawca, Inżynier Kontraktu, przedstawiciele Zamawiającego, ewentualny Nadzór Autorski) oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywanie ich Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia narady; -organizowania i przewodniczenia naradom technicznym oraz sporządzanie protokołów z tych narad, protokół należy przedstawić Zamawiającemu w terminie do 7 dni od daty posiedzenia; -opiniowania i przedstawiania Zamawiającemu do zatwierdzenia Harmonogramu rzeczowo-finansowego robót i Harmonogramu płatności, przedstawionego przez Wykonawcę oraz wnioskowanie o ewentualne jego zmiany w trakcie trwania budowy; -monitorowania postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym Harmonogramem robót; -kontrolowania sposobu składowania i przechowywania materiałów; -nadzorowania robót wykonywanych przez Wykonawcę; -zlecania Wykonawcy wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości, co do ich jakości; -dokonywania odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; -sprawdzenia wykonywanych robót i powiadomienie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; -poświadczenia usunięcia wad przez Wykonawcę; -mediacji i rozjemstwa w sporach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, w szczególności przy sporządzaniu Raportu Końcowego Inwestycji; -bezstronnego i obiektywnego uczestnictwa w procesie inwestycyjnym dotyczącym realizacji Zadania Inwestycyjnego; -przedstawienia Zamawiającemu pisemnych zaleceń na temat wyceny stawek robót, dla których nie przewidziano cen jednostkowych w umowie z Wykonawcą; -przygotowania do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót; -poświadczenia terminu zakończenia robót; -dostarczenia Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, gwarancji, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę robót po zakończeniu robót; -powiadamiania Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy; -prowadzenia bieżącej kontroli Zadania Inwestycyjnego i aktualizowanie końcowej wartości zadania; -sprawdzenia ostatecznej kwoty umownej Wykonawcy; -weryfikacja i akceptacja sporządzonego przez Wykonawcę protokołu odzysku materiałów pochodzących z rozbiórki; -zapewnienia, przeprowadzenia i nadzorowania wymaganych prób i rozruchów technologicznych; -zarządzania finansowego, tj. sporządzania raportów miesięcznych z określeniem zaawansowania prac oraz rozliczenia finansowe Inwestycji; - innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, związanych bezpośrednio z realizacją inwestycji. b) na etapie po zakończeniu budowy: -weryfikacji kompletności dokumentacji odbiorowej przygotowanej przez Wykonawcę i uczestnictwo w odbiorze końcowym robót oraz sporządzenie stosownych protokołów odbioru; -dokonania odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad ujawnionych podczas odbioru końcowego; -rozliczenie rzeczowe i finansowe zadania, w tym sporządzenie raportu końcowego z realizacji Zadania Inwestycyjnego w terminie 30 dni po odbiorze końcowym bądź po odbiorze robót związanych z usunięciem wad ujawnionych podczas odbioru końcowego i wszelkich wymaganych sprawozdań żądanych przez Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia żądania; c) w okresie gwarancji dla Zadania Inwestycyjnego: uczestniczenie w corocznych przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji Zadania Inwestycyjnego oraz w odbiorze gwarancyjnym a w przypadku stwierdzenia w trakcie przeglądów bądź odbioru wystąpienia wad, także uczestniczenie w odbiorze od Wykonawcy robót związanych z usunięciem ujawnionych wad; Zamawiający powiadomi Inżyniera Kontraktu o terminach przeglądów gwarancyjnych oraz odbiorów robót czy odbioru gwarancyjnego na 7 dni przed wyznaczonym terminem. Obowiązki opisane powyżej Wykonawca pełnił będzie także przy realizacji ewentualnych robót budowlanych udzielonych w ramach zamówienia dodatkowego lub uzupełniającego (art. 67 ust. 1 pkt 5 i 6 Ustawy). Przedmiot zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. nr 243, poz. 1623 z późn. zmianami), oraz sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi Polskimi Normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy w tym dla użytkowników obiektów. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy określa wzór umowy - załącznik nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krosno/nadl_stuposiany
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach