Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach projektu pn. „Budowa Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Miasta Bielsk Podlaski i Miasta Hajnówka”

Miasto Bielsk Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 17-100 Bielsk Podlaski, ul. Kopernika
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 0-85 73 18 100 , fax. 0-85 73 18 150
  • Data zamieszczenia: 2020-04-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Bielsk Podlaski
    ul. Kopernika 1
    17-100 Bielsk Podlaski, woj. podlaskie
    tel. 0-85 73 18 100, fax. 0-85 73 18 150
    REGON: 50658982000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w ramach projektu pn. „Budowa Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Miasta Bielsk Podlaski i Miasta Hajnówka”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu w rozumieniu Warunków Kontraktowych FIDIC w ramach projektu pn. „Budowa Punktów Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych na terenie Miasta Bielsk Podlaski i Miasta Hajnówka”, w tym nadzór nad robotami budowlanymi zgodnie z Warunkami Kontraktu dla budowy dla robót inżynieryjno-budowlanych projektowanych przez Zamawiającego, czwarte wydanie angielsko-polskie 2008 (tłumaczenie pierwszego wydania w języku angielskim 1999 opublikowanego przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils – FIDIC). 2. Wykonawca w ramach przedmiotowego zamówienia będzie nadzorował Kontrakt, którego przedmiotem będą roboty budowlane oraz dostawa i montaż sprzętu i urządzeń. Zakres robót obejmuje prace budowlane i montażowe, w ramach których wykonane zostaną: kontener obsługi, magazyn na odpady problemowe, magazyn na surowce i sprzęt (pomieszczenie rzeczy używanych i pomieszczenie remontowe), waga samochodowa, ścieżka edukacyjna (wiata, ławki, tablice informacyjne), drogi wewnętrzne (plac manewrowy), chodniki, plac na kontenery, miejsca parkingowe, instalacja zewnętrzna kanalizacji, odwodnienia placów, instalacja zewnętrzna kanalizacji sanitarnej, instalacja wody zasilająca kontener socjalny, sieć elektroenergetyczna oraz podłączenia instalacji do projektowanych budynków. 3. Zadania Wykonawcy w ramach niniejszej umowy będą obejmować następujące czynności: 1) pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego oraz pełnienie funkcji koordynatora czynności branżowych inspektorów nadzoru inwestorskiego, zgodnie z postanowieniami decyzji pozwolenia na budowę, zgłoszenia, przepisami polskiego prawa, w szczególności ustawy Prawo budowlane; 2) zarządzanie i administrowanie umowami na roboty budowlane i dostawy we współpracy z Zamawiającymi; 3) pomoc Zamawiającym na etapie przeprowadzenia procedury przetargowej na dostawy sprzętu i urządzeń wyposażenia PSZOK w Bielsku Podlaskim i Hajnówce; 4) kompleksowy nadzór nad zakupami, dostawami, montażem sprzętu i urządzeń eksploatacyjnych; 5) monitoring postępu umów na roboty budowlane i dostawy łącznie z raportowaniem, biorąc pod uwagę wskaźniki: rzeczowe i finansowe. Forma Raportów powinna być zgodna z zaleceniami, uzgodniona z Pomocą Techniczną i zaakceptowana przez Zamawiających. Wszelka dokumentacja rozliczeniowa powinna być wykonana odrębnie dla Miasta Bielsk Podlaski i Gminy Miejskiej Hajnówka; 6) nadzór nad odbiorami częściowymi i końcowymi robót budowlanych i dostaw zarówno w Bielsku Podlaskim jak i Hajnówce; 7) zapewnienie przestrzegania i stosowania polskiego prawa budowlanego przez Wykonawców; 8) zapewnienie, że zakończone prace są zgodne z technicznymi i formalnymi wymaganiami umów na roboty; 9) rozliczenie rzeczowe i finansowe umów na roboty budowlane i dostawy (w zależności od potrzeby: odrębne lub wspólne dla zadań realizowanych przez Miasto Bielsk Podlaski i Gminę Miejską Hajnówka); 10) przygotowanie dokumentów niezbędnych do rozliczenia dofinasowania z Instytucją udzielającą dofinansowania – w zależności od potrzeby: odrębne lub wspólne dla zadań realizowanych przez Miasto Bielsk Podlaski i Gminę Miejską Hajnówka; 11) inne konieczne działania dla prawidłowej i terminowej realizacji Projektu. 4. Wykonawca będzie wykonywać swoje obowiązki w ścisłej współpracy z Zamawiającym, zgodnie z jego poleceniami i obowiązującymi przepisami oraz regulacjami stosowanymi przez Zamawiającego. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 5 do SIWZ. 6. Projekt jest dofinansowany z Unii Europejskiej z Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 w ramach działania 2.2 Gospodarka odpadami komunalnymi, oś priorytetowa II „Ochrona Środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu”. 7. Szacunkowa wartość inwestycji objętych nadzorem wynosi: 1) Zadanie nr 1 – Budowa PSZOK w Bielsku Podlaskim a) roboty budowlane: 2.560.860,00 zł brutto, b) dostawy: ok. 1.085.800,00 zł brutto, 2) Zadanie nr 2 – Budowa PSZOK w Hajnówce a) roboty budowlane: 2.915.905,86 zł brutto, b) dostawy: ok. 896.526,93 zł brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71541000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: 1) Formularz ofertowy – wg Załącznika nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – wg Załącznika nr 2 do SIWZ. UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, powyższy dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczone notarialnie – jeżeli dotyczy a) w przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisywania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy, b) w przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp), 4) Zobowiązanie innego podmiotu, na zasobach którego polega Wykonawca, do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – wg Załącznika nr 3 do SIWZ – jeżeli dotyczy. 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE 3 DNI OD DNIA ZAMIESZCZENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJĄCEGO INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT: 1) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.1 pkt.23 ustawy Pzp, wraz z innymi wykonawcami, którzy złożyli oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia – wg Załącznika nr 4 do SIWZ, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wyżej wymienione oświadczenie należy złożyć w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego (http://bip.um.bielsk.wrotapodlasia.pl/zamowienia_i_przetargi/zamowienia_i_przetargi_lista.html) wykaz złożonych w danym postępowaniu ofert. 3. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE PRZY POLEGANIU NA ZASOBACH PODMIOTÓW TRZECICH W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest: 1) zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu – w Załączniku nr 2 do SIWZ, 2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania - w Załączniku nr 2 do SIWZ, 3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązania innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wg Załącznika nr 3 do SIWZ), które określa w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te będą realizować usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach