Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU w ramach inwestycji pn. Przebudowa dr. woj. Nr 985 Nagnajów - Baranów Sandomierski - Mielec - Dębica na odcinku Mielec - Dębica

Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-105 Rzeszów, ul. Boya Żeleńskiego 19a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8609490 , fax. 017 8609460
  • Data zamieszczenia: 2009-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podkarpacki Zarząd Dróg Wojewódzkich w Rzeszowie
    ul. Boya Żeleńskiego 19a 19a
    35-105 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8609490, fax. 017 8609460
    REGON: 69058767000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU w ramach inwestycji pn. Przebudowa dr. woj. Nr 985 Nagnajów - Baranów Sandomierski - Mielec - Dębica na odcinku Mielec - Dębica
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usług związanych z zarządzaniem projektem pod Przebudowa dr. woj. Nr 985 Nagnajów - Baranów Sandomierski - Mielec -Dębica na odcinku Mielec -Dębica wraz z nadzorem, kontrolą i rozliczeniem robót. Do końca września 2009r. zostało zrealizowane i odebrane 40% robót. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia zawarte jest w Rozdziałach III-V SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6 150,00 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełniał niżej określone warunki ogólne i szczegółowe: 1 Warunki ogólne 1.1. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 1.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunki opisane w pkt 1.1. musi spełniać każdy z Wykonawców. 2. Warunki szczegółowe 2.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy: 2.1.1. Wykonawca musi wykazać: a)średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za wszystkie pełne lata obrotowe, na podstawie Rachunku zysków i strat (pozycja Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów lub Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi) w wysokości nie mniejszej niż równowartość 300 tyś PLN; b) płynnośc biżacą (Xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: Xpb=aktywa obrotowe/zobowiązania krótkoterminowe nie mniejszą niż 1(xpb 2:1) c) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego, o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub zdolnością kredytową w wysokości nie mniejszej niż równowartość 100 tyś. PLN; 2.1.2. Wykonawca musi wykazać posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie mniejszą od równowartości 1 mln PLN. 2.1.3 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że : a) warunek określony w pkt 2.1.1. a,c i pkt 2.1.2.spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. 2.2 Potencjał kadrowy: Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponował osobami, którym zostanie powierzone wykonanie niniejszego zamówienia na stanowiskach: 2.2.1 Inżynier Kontraktu -1 osoba a) Kwalifikacje: - Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiazujących przepisów; przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. b) Doświadczenie zawodowe: - Co najmniej 5 - letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych tj. Dyrektor Kontraktu, Kierownik Budowy, Inżynier Kontraktu,Inżynier Rezydent przy czym co najmniej jeden kontrakt w zakresie inżynierii komunikacyjnej w terenie zurbanizowanym (lub powiązane logicznie kontrakty w ramach jednej inwestycji łącznie), zakończony wystawieniem Świadectwa Przejęcia pod kierunkiem osoby wykazującej doświadczenie w tym punkcie, miał wartość robót budowlanych co najmniej 10 mln PLN. - Co najmniej 3 lata z powyższego doświadczenia dotyczyć muszą projektów inwestycyjnych realizowanych wg uznanych międzynarodowych standardów kontraktów budowlanych typu FIDIC, - na stanowiskach Dyrektor Kontraktu, Kierownik Budowy, Inżynier Kontraktu, Inżynier Rezydent lub równorzędnych. - Prowadzenie i rozliczenie co najmniej 1 kontraktu współfinansowanego przez Unię Europejską ( Phare, ZPORR, SPOT lub inne). 2.2.2 Inspektor Nadzoru Robót Drogowych - 1 osoba a) Kwalifikacje Wykształcenie wyższe techniczne lub średnie, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w odpowiedniej specjalności lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. b) Doświadczenie zawodowe Co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu/nadzorowaniu robotami drogowymi na drogach krajowych i wojewódzkich,powiatowych lub realizacją nawierzchni lotnisk, przy czym przynajmniej jeden kontrakt miał wartość robót netto co najmniej 10 mln PLN i został zakończony i rozliczony przy udziale osoby wykazującej doświadczenie w tym punkcie. 2.2.3 Inspektor Nadzoru Robót Mostowych - 1 osoba a) Kwalifikacje Wykształcenie wyższe techniczne, uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności mostowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. b) Doświadczenie zawodowe Co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu/ nadzorowaniu robotami mostowymi na drogach krajowych i wojewódzkich, przy czym przynajmniej jeden kontrakt miał wartość robót netto co najmniej 5 mln PLN i został pomyślnie zakończony i rozliczony przy udziale osoby wykazującej doświadczenie w tym punkcie. Co najmniej rok doświadczenia na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego kontraktów drogowo-mostowych realizowanych wg standardów kontraktu FIDIC. 2.2.4 Inspektor Nadzoru Robót Instalacyjnych -1 osoba a) Kwalifikacje: Wykształcenie wyższe techniczne lub średnie, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa b) Doświadczenie zawodowe Co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu/ nadzorowaniu robotami instalacyjnymi w zakresie sieci i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. 2.2.5 Inspektor Nadzoru Robót Elektrycznych -1 osoba a) Kwalifikacje: Wykształcenie wyższe techniczne lub średnie, uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej bez ograniczeń w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa b) Doświadczenie zawodowe Co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w kierowaniu/ nadzorowaniu robotami instalacyjnymi w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 2.2.6 Inspektor ds. rozliczeń - 1 osoba a) Kwalifikacje Wykształcenie średnie lub wyższe b) Doświadczenie zawodowe Co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w obmiarach i wycenie robót budowlanych, przygotowywaniu lub rozpatrywaniu roszczeń, rozliczaniu robót w kontraktach na wykonanie robót wg warunków FIDIC lub innych uznanych międzynarodowych standardów kontraktów obmiarowych, Co najmniej 2 lata z powyższego doświadczenia obejmować mają pracę na stanowisku ds. rozliczeń w tym: - przy rozliczaniu co najmniej jednego kontraktu drogowo- mostowego o wartości robót netto 5 mln PLN, - doprowadzenie do ostatecznego rozliczenia (przyjęcia np. Końcowego Świadectwa Płatności) przynajmniej jednego kontraktu wg warunków FIDIC. Osoby zaproponowane na stanowiska Inżyniera Kontraktu i Inspektora Nadzoru Robót Drogowych nie mogą być zaangażowane w realizację innych zamówień, w ramach których ich obowiązki czasowo kolidowałyby z obowiązkami wynikającymi z zawartym w ofercie harmonogramem pracy dla stanowiska, na które proponowana jest dana osoba. Pozostałe osoby powinny być do dyspozycji Inżyniera Kontraktu i wykonywać swoje obowiązki w czasie i zakresie określonym przez Inżyniera Kontraktu. Po podpisaniu umowy, a przed rozpoczęciem pracy Wykonawca jest zobowiązany zapewnić w razie potrzeby pozostały personel niezbędny do prawidłowego nadzorowania realizacji infrastruktury związanej z projektem z wyłączeniem dróg i mostów. Nie wymaga się przedłożenia w ofercie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie osób wymienionych w punktach 2.2.4-2.2.6. Przed rozpoczęciem pracy poszczególne osoby podlegać będą zatwierdzeniu ze strony Kierownika Projektu. 2.3 Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym (sprzętem, środkami łączności i środkami transportu) wymienionym poniżej A. SPRZĘT 1.Zestaw komputerowy ( na miejscu budowy) z licencjonowanym oprogramowaniem do edycji tekstu i arkuszem kalkulacyjnym szt.3 2.Drukarka (format A3 i A4) szt.2 3.Skaner szt.1 4.Kserokopiarka szt.1 5.Cyfrowy aparat fotograficzny szt.1 B.ŚRODKI ŁĄCZNOŚCI 6.Telefon komórkowy szt.3 7.Telefon i Fax w biurze Inżyniera Kontraktu szt.1 CŚRODKI TRANSPORTU 8.Samochód osobowy szt.2 Potencjał techniczny wskazany przez Wykonawcę w ofercie przeznaczony zostanie do wyłącznej dyspozycji osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie. 2.4 Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 2.2 i 2.3 2.5 Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od daty wszczęcia postępowania, wykonał 1 usługę polegającą na nadzorze nad budową lub przebudową drogi krajowej, wojewódzkiej lub powiatowej, realizowaną w oparciu o warunki FIDIC na odcinku nie krótszym niż 10 km. Jako wykonanie usługi należy rozumieć zakończenie kontraktu Świadectwem Przejęcia. 2.5.1 Na potwierdzenie wykonania usług o których mowa w pkt 2.5 należy przedłożyć referencje od Inwestorów zawierające następujące informacje a)nazwę i lokalizację Kontraktu, b)nazwę Wykonawcy robót, c)okres realizacji (od - do; podając miesiąc i rok), d)rodzaj i zakres nadzorowanych / kierowanych robót; e)opinię Inwestora co do jakości usług i wykonania ich z należytą starannością, 2.5.2 Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia W przypadku podmiotów występujących wspólnie Zamawiający wymaga aby doświadczenie o którym mowa powyżej spełnił w całości przynajmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie. II. Zamawiający dopuszcza podwykonawstwo w zakresie nadzoru nad infrastrukturą związaną z projektem z wyłączeniem dróg i mostów. III. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w następujący sposób: dokumenty i oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, określonych w pkt 6.1. Instrukcji dla Wykonawców, Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1.1 Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp - na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Nr 1 do oferty. 1.2 Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych wart. 22 ust. 1 ustawy Pzp, na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Nr 2 do oferty. 1.3 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4 Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.6 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych opisanych w pkt 6.2. Instrukcji dla Wykonawców Wykonawcy winni przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 2.1. Bilans i rachunek zysków i strat z oznaczeniem podmiotu, na rzecz którego został sporządzony, za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu i rachunku zysków i strat - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. (Dodatkowo informację należy podać na formularzu zgodnym z treścią Załącznika do oferty). 2.2. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek potwierdzającą, że posiadane środki finansowe i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy spełniają warunek określony w pkt 6.2.1.c) Instrukcji dla Wykonawców. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Dodatkowo informacje należy podać na formularzu zgodnym z treścią Załącznika do Oferty). 2.3 Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż określona w pkt 6.2.1.2 Instrukcji dla Wykonawców. 2.4 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Potencjał kadrowy do oferty. Wykaz musi zawierać dane potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.2. Do wykazu winny być dołączone dokumenty stwierdzające, że osoby wymienione w wykazie posiadają uprawnienia, o których mowa w pkt 2.2. 2.5 Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Potencjał techniczny do oferty. Wykaz musi zawierać dane potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2.3. 2.6 Wykaz wykonanych przez Wykonawcę usług: w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i usługom stanowiącym przedmiot zamówienia potwierdzających spełnienie warunków określonych w pkt 6.2.5 SIWZ. Wykaz należy przygotować na formularzu stanowiącym Załącznik Doświadczenie zawodowe do oferty. Do wykazu winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje). 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 7.1.3.,7.1.5. i 7.1.6. Instrukcji dla Wykonawców składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 1.4 - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w niniejszym punkcie, Wykonawca winien je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miej sce zamieszkania. Dokumenty i oświadczenia wymienione w punkcie 3. powinny być wystawione w terminach analogicznych do odpowiadających im dokumentów wymienionych w pkt 1. i 2. W/w dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1 dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 1.1, 1.3 - 1.6 i 2.1 powinny być przedłożone przez każdego Wykonawcę. 4.2 oświadczenie wymienione w pkt 1.2. powinno być przedłożone w imieniu wszystkich Wykonawców. 4.3 oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 2.2. - 2.6. powinny być przedłożone przez tego lub tych Wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach