Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu tj. świadczenie usług związanych z zarządzaniem, koordynacją, kontrolą, nadzorem i rozliczeniem przy realizacji prac budowlanych których przedmiotem jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ul. Grota-Roweckiego w Szczecinie”.

Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 71-241 Szczecin, ul. Klonowica
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 800 444,48 , fax. 91 4393003, 4800453
  • Data zamieszczenia: 2019-07-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego
    ul. Klonowica 5
    71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 800 444,48, fax. 91 4393003, 4800453
    REGON: 32116569800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu tj. świadczenie usług związanych z zarządzaniem, koordynacją, kontrolą, nadzorem i rozliczeniem przy realizacji prac budowlanych których przedmiotem jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa ul. Grota-Roweckiego w Szczecinie”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu tj. świadczenie usług związanych z zarządzaniem , koordynacją, kontrolą, nadzorem i rozliczeniem przy realizacji prac budowlanych których przedmiotem jest wykonania zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa ul. Grota-Roweckiego w Szczecinie". 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu wraz z ostatecznym rozliczeniem robót. 3. Inżynier Kontraktu będzie działał w zakresie uprawnień i obowiązków określonych w SIWZ oraz wynikających z przepisów ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2018r. poz. 1202 z późn. zm.) i warunków niniejszej umowy. Roboty budowlane wykonywane będą na podstawie umowy pomiędzy Gminą Miasto Szczecin – Zarządem Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie, a Wykonawcą Robót Budowlanych (zwanym dalej Wykonawcą lub Wykonawcą Robót wyłonionym w drodze postępowania przetargowego), zwanej dalej „Zadaniem” lub "Kontraktem". Zakres robót budowlanych określa szczegółowo Dokumentacja Projektowa opracowana przez Biuro Projektów Drogowych Dominik Liakos. 4. Zadanie zostało wpisane na listę rankingową wniosków o dofinansowanie w ramach Funduszu Dróg Samorządowych w Województwie Zachodniopomorskim. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) zarządzanie i koordynację wszystkich czynności związanych z realizacją zadania, 2) weryfikację dokumentacji, 3) pełnienie nadzoru inwestorskiego i kontrolę nad realizacją robót budowlanych zgodnie z Prawem Budowlanym i obowiązującymi przepisami, 4) działania mające na celu terminowe zakończenie i właściwą realizację zadania, 5) dokumentowanie postępu robót związane z realizacją zadania, 6) nadzór nad realizacją badań archeologicznych i architektonicznych, 7) przygotowanie materiałów do opracowań (zgodnych z wymaganiami określonymi przez procedury i wytyczne w ramach uzyskanego dofinansowania w ramach Funduszu Dróg Samorządowych w Województwie Zachodniopomorskim. 8) zapewnienie wymiany informacji z pozostałymi Inżynierami/Koordynatorami zadań realizowanymi w ramach Projektu, 9) dodatkowo zapewnienie obsługi prawnej dla realizowanego zadania (m.in. przygotowanie opinii, uwag do skarg, interwencji, pozwów, odwołań oraz innych dokumentów skierowanych przeciwko Zamawiającemu w związku z realizacją zadania, przedstawienia interpretacji prawnej wszelkich zaistniałych faktów i zdarzeń przy realizacji zadania). 6. Szczegółowy zakres zamówienia, pozostałe warunki wykonania zamówienia praz warunki płatności określone zostały we wzorze umowy Załącznik nr 4 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71310000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. Decyduje moment wpływu środków do zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu – przelewem na rachunek depozytowy ZDiTM w Szczecinie Nr 85 1020 4795 0000 9702 0278 0682. Zaleca się aby w tytule przelewu oprócz nazwy wykonawcy, informacji do jakiego postępowania wadium zostało wniesione podać nr NIP. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie ZDiTM (parter) od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30 – 15:30.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz oferty, wykaz cen zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 1) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) oświadczenie, zgodnie z Rozdziałem V pkt 3 ppkt 2) siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 siwz, jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów; Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 siwz lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 siwz); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 6) oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz wskazujące cześć zamówienia, której wykonanie wykonawca powierzy podwykonawcom oraz firmy podwykonawców (jeżeli wykonawca przewiduje udział podwykonawców); W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jedno wspólne oświadczenie. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach