Przetargi.pl
Pełnienie funkcji „Inżyniera Kontraktu” przy realizacji zadania pn.: „zaprojektowanie, dostarczenie, wykonanie i uruchomienie do działania Liniowego Systemu Zarządzania Ruchem na terenie miasta Chorzowa, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa centrum przesiadkowego chorzowskiego Rynku wraz z infrastrukturą towarzyszącą”

Miejski Zarząd Ulic i Mostów ogłasza przetarg

  • Adres: 41-500 Chorzów, ul. Bałtycka
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2411270 , fax. 32 2414060
  • Data zamieszczenia: 2018-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Ulic i Mostów
    ul. Bałtycka 8 A
    41-500 Chorzów, woj. śląskie
    tel. 32 2411270, fax. 32 2414060
    REGON: 000166249
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuim.chorzow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji „Inżyniera Kontraktu” przy realizacji zadania pn.: „zaprojektowanie, dostarczenie, wykonanie i uruchomienie do działania Liniowego Systemu Zarządzania Ruchem na terenie miasta Chorzowa, w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa centrum przesiadkowego chorzowskiego Rynku wraz z infrastrukturą towarzyszącą”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu Projektu realizowanego wg formuły projektuj i buduj zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym załączonym do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla zadania pn.: „zaprojektowanie, dostarczenie, wykonanie i uruchomienie do działania Liniowego Systemu Zarządzania Ruchem na terenie miasta Chorzowa” w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa centrum przesiadkowego chorzowskiego Rynku wraz z infrastrukturą towarzyszącą”. Zakres usługi obejmuje wszelkie czynności kontrolne na etapie realizacji dokumentacji projektowej oraz realizacji Kontraktu między innymi: W ZAKRESIE REALIZOWANEJ DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ: 1) Sprawdzanie materiałów do wniosków o wydanie wszelkich decyzji administracyjnych na etapie projektowania pod kątem: - zgodności z obowiązującymi przepisami, - zgodności z PFU-kompletności opracowania, - kompletności uzgodnień, - terminów umownych. 2) Profesjonalny nadzór nad realizowaną dokumentacją techniczną w zakresie: - projektu budowlanego, - projektu wykonawczego. 3) Sprawdzanie projektów budowlanych i wykonawczych na roboty budowlane pod kątem: - zgodności z obowiązującymi przepisami i warunkami technicznymi i PFU, - kompletności opracowania, - kompletności uzgodnień, - terminów umownych, - prawidłowości sporządzania przedmiaru, specyfikacji technicznej, oraz wzajemnej spójności tych dokumentów z dokumentacją i PFU. 4) Koordynację prowadzonych prac projektowych i organizowanie narad z projektantami na etapie przygotowywania dokumentacji technicznej w ramach Kontraktu. 5) Nadzór nad realizowaną usługą geodezyjną. 6) Udział w przygotowaniu dokumentów oraz współuczestniczenie w uzgodnieniach z właścicielami infrastruktury przebudowywanej w ramach opracowywanej dokumentacji technicznej. 7) Nadzór nad załatwianiem spraw formalno–prawnych w zakresie pozyskania dyspozycji dla działek zlokalizowanych pod inwestycję drogową w ramach Kontraktu oraz prowadzenie korespondencji z zainteresowanymi stronami postępowania. 8) Koordynacja, współudział i współpraca z jednostkami samorządów terytorialnych w działaniach dotyczących uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, decyzji o ustaleniu lokalizacji drogi i decyzji o pozwoleniu na budowę oraz w zakresie uzyskania innych decyzji i pozwoleń wymaganych obowiązującymi przepisami. 9) Nadzór nad prawidłowością i terminowością złożenia wniosku na decyzje o zgodę na realizację inwestycji drogowej w ramach Kontraktu (pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót). 10) Udział w procedurze wydawania decyzji o zgodę na realizacje inwestycji drogowej w ramach Kontraktu (pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót). W ZAKRESIE WYKONAWSTWA ROBÓT BUDOWLANYCH 1) Analiza i zatwierdzenie dokumentacji technicznych (projektowych) w ramach Kontraktu. 2) Kontrolowanie i sprawdzanie rozliczeń (robót). 3) Współpraca z projektantami, wyjaśnianie wątpliwości i zastrzeżeń do dokumentacji projektowej Kontraktu. 4) Pobyty na budowie inspektora nadzoru zapewniające bieżącą kontrolę technologii wykonywania poszczególnych robót - potwierdzone wpisem do dziennika budowy. 5) Pobyty na budowie inspektora koordynatora co najmniej raz na trzy dni, potwierdzone wpisem do dziennika budowy. 6) Kontrola zgodności realizowanych robót ze Specyfikacjami Technicznymi i dokumentacją projektową Kontaktu. 7) Ustalanie terminów i uaktualnianie harmonogramu robót oraz dokonywanie analizy i akceptacji harmonogramu, kontrola zgodności wykonywanych robót z harmonogramem. 8) Wnioskowanie w sprawie niezbędnych zmian w dokumentacji technicznej i wnioskowanie o ewentualne zapewnienie nadzoru autorskiego, wnioskowanie w sprawie przeprowadzenia niezbędnych ekspertyz i badań technicznych. Rozpoznawanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającemu zaopiniowanej dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznej na proponowane przez Wykonawcę roboty dodatkowe. 9) Wnioskowanie o przesunięcie planowanej daty zakończenia, jeżeli zaistnienie tego jest konieczność wynikająca z zaistniałej sytuacji w trakcie realizacji, której nie można było wcześniej przewidzieć. 10) Prowadzenie narad koordynacyjnych z udziałem Wykonawcy i Zamawiającego. 11) Sprawdzenie robót i powiadomienie Wykonawcy o wykrytych wadach, polecenie ich usunięcia. 12) Prowadzenie inspekcji baz materiałowych, wytwórni mieszanek bitumicznych i betonowych Wykonawcy robót. 13) Zatwierdzanie urządzeń, materiałów i systemów zgodnie z wymaganiami norm i specyfikacji. 14) Kontrolowanie Wykonawcy w zakresie zgodności stosowanych materiałów, urządzeń i metod wytwarzania z wymaganiami. 15) Kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów i urządzeń oraz uporządkowania miejsc składowania po zakończeniu robót. 16) Polecenie Wykonawcy przeprowadzenia ewentualnych badań nie określonych w Specyfikacji Technicznej w celu sprawdzenia prawidłowości wykonania danych robót lub jakości użytych materiałów. 17) Kontrola zgodności realizacji przez Wykonawcę zatwierdzonego przez organ zarządzający ruchem projektu organizacji ruchu i zabezpieczeń stanowisk roboczych przy realizacji zadania. Akceptacja znaków, zapór i innych urządzeń zabezpieczających. 18) Współdziałanie z władzami lokalnymi i użytkownikami urządzeń podziemnych w przypadku uszkodzenia przez wykonawcę nie uwzględnionych w dokumentacji urządzeń podziemnych oraz wyegzekwowania od Wykonawcy udzielenia pomocy przy dokonywaniu napraw. 19) Opiniowanie wniosku Wykonawcy o wyborze alternatywnego materiału, gdy przewiduje to dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna. 20) Sprawdzenie wykonanego przez Wykonawcę wytyczenia w planie i wyznaczenia wysokości elementów robót. 21) Ustalenie zakresu niezbędnych badań kontrolnych wykonanie tych badań lub zlecenie ich laboratorium drogowemu do wykonania zgodnie z umową. Uczestniczenie w pobieraniu próbek i analiza wyników badań oraz ocena jakości robót na podstawie wyników badań Wykonawcy i badań inwestorskich (kontrolnych). 22) Kontrola prawidłowego prowadzenia dziennika budowy i księgi obmiaru, kontrola prawidłowego gromadzenia dzienników laboratoryjnych, atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów, recept roboczych, kontrolnych wyników badań i innych dokumentów stanowiących załączniki do odbioru robót. Kontrola prawidłowego przechowywania dokumentów budowy. 23) Dokonywanie przy udziale przedstawiciela Zamawiającego: - Odbioru robót ulegających zakryciu – poprzez wpis do dziennika budowy; - Odbioru częściowego – poprzez spisanie protokołu odbioru; - Odbioru końcowego całości robót – poprzez spisanie protokołu odbioru. 24) Kontrola i nadzór nad uruchomieniem systemu. 25) Sprawdzenie czy każdy zamontowany sprzęt oraz każde zaimplementowane oprogramowanie jest zgodne z Programem Funkcjonalno-Użytkowym. 26) Opracowanie miesięcznych informacji z postępu robót i przekazywanie ich Zamawiającemu. 27) Przygotowanie wniosków o płatność wraz z załącznikami dla Programu RPO WSL Działanie 4.5.1. „Niskoemisyjny transport miejski oraz efektywne oświetlenie”. Sporządzenie wszystkich wymaganych dokumentów do rozliczenia zadania. 28) Składanie wyjaśnień w trakcie kontroli przeprowadzanych przez organy i instytucje kontrolne. 29) Na czas nieobecności wyznaczenie zastępstwa z powiadomieniem Zamawiającego na piśmie z odpowiednim wyprzedzeniem. 30) Uczestnictwo w przekazywaniu terenu budowy. 31) Doprowadzenie do przekazania sprawnego systemu Zamawiającemu. 32) Rozliczenie końcowe robót. 33) Przeprowadzenie odbioru końcowego pogwarancyjnego Kontraktu. 34) Sprawdzenie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej wykonanych i odebranych robót (operat kolaudacyjny) opracowanej przez Wykonawcę robót łącznie z wynikami wszelkich niezbędnych badań laboratoryjnych (badań Wykonawcy i badań kontrolnych wg. pkt 16). 35) W okresie zgłaszania wad i bezpośrednio po nim oraz w okresie gwarancyjnym, do zadań Wykonawcy usługi na prowadzenie nadzoru inwestorskiego będzie należało: - finalizacja zadań wynikających z obowiązków na etapie budowy; - dokonywanie inspekcji i nadzór nad robotami zaległymi oraz robotami niezbędnymi do usunięcia wad; - odbiór wykonanych robót związanych z usunięciem wad; - wspieranie Zamawiającego w negocjacjach dotyczących nierozstrzygniętych roszczeń i sporów; - wykonywanie corocznych przeglądów obiektu w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy zł 00/100). 1. Wadium może być wniesione: 1.1. w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Miejski Zarząd Ulic i Mostów w Chorzowie, ul. Bałtycka 8A Nr rachunku: ING Bank Śląski S.A. o/Chorzów Nr 72 1050 1243 1000 0010 0000 3770 Uwaga: za datę wniesienia wadium w tej formie uważa się datę wpływu środków pieniężnych na konto Zamawiającego. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 1.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 1.3. w gwarancjach bankowych 1.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych 1.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2016.359 t.j. z dnia 2016.03.17). Uwaga: wadium wnoszone w postaci niepieniężnej (oryginały) należy zdeponować w Dziale Księgowości tut. Zarządu Ulic. 2. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), nazwę gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, że zachodzi przewidziana przepisami prawa zamówień publicznych podstawa do zatrzymania wadium przez Zamawiającego. 3. Gwarancja (poręczenie) nie może przewidywać żadnych dodatkowych warunków formalnych, od których uzależniona byłaby wypłata sumy gwarancyjnej (poręczonej), a w szczególności nie może zawierać postanowień przewidujących obowiązki Zamawiającego do: - przedstawienia bankowego potwierdzenia podpisu lub wzoru podpisu osoby podpisującej wezwanie do wypłaty sumy gwarancyjnej (poręczonej); - złożenia wezwania do wypłaty sumy gwarancyjnej (poręczonej) za pośrednictwem banku lub innego podmiotu; - przedstawienia jakichkolwiek innych dokumentów, w tym w szczególności korespondencji z Wykonawcą lub dokumentów potwierdzających niewywiązanie się z obowiązków przez Wykonawcę. 4. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą wniesione przez niego w pieniądzu wadium wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę zaliczane jest przez Zamawiającego na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 11.5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę, jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.1. odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 10.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 10.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony Formularz Ofertowy (załącznik Nr 1); 2. dokument wpłaty wadium (kopie przelewu na rachunek bankowy, gwarancji itp.); 3. wypełnione wzory oświadczeń załączonych do SIWZ (Załączniki Nr 5-6); 4. pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia; 5. w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza; 6. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawiony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach