Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania pn.: Przebudowa DK Nr 12 w Kaliszu wraz ze skrzyżowaniami na odcinku ul. Łódzkiej - od mostu na rzece Swędrni do granicy miasta. Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013.

Zarząd Dróg Miejskich ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, ul. Złota 43
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 59 85 200 , fax. 62 59 85 201
  • Data zamieszczenia: 2013-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Miejskich
    ul. Złota 43 43
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
    tel. 62 59 85 200, fax. 62 59 85 201
    REGON: 25102624900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdm.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu przy realizacji zadania pn.: Przebudowa DK Nr 12 w Kaliszu wraz ze skrzyżowaniami na odcinku ul. Łódzkiej - od mostu na rzece Swędrni do granicy miasta. Zamówienie realizowane jest w ramach Projektu współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zgodnie z treścią Siwz:4.1. Zakres prac budowlanych objętych nadzorem inwestorskim obejmuje w szczególności: 4.1.1.roboty przygotowawcze i rozbiórkowe 4.1.2.przebudowę nawierzchni jezdni 4.1.3.przebudowę i budowę nowych chodników, 4.1.4. budowę ścieżki rowerowej oraz rozbudowę istniejących ciągów, 4.1.5.przebudowę i budowę zatok autobusowych,4.1.6.przebudowę i budowę miejsc postojowych, 4.1.7.budowę nowych oraz przebudowę istniejących sygnalizacji świetlnych 4.1.8. wykonanie odwodnienia, 4.1.9.rozbudowę istniejącego oświetlenia ulicznego, 4.1.10.usunięcie kolizji telekomunikacyjnej, 4.1.11.usunięcie kolizji z infrastrukturą elektroenergetyczną, 4.1.12.opracowanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z wykonaniem na jego podstawie oznakowania tymczasowego , 4.1.13.wykonanie stałego oznakowania pionowego i poziomego, 4.1.14.regulację wysokościową urządzeń infrastruktury technicznej, 4.1.15.obsługę geodezyjną w tym sporządzanie bieżących operatów geodezyjnych służących określaniu ilości i zakresu robót objętych odbiorami częściowymi wraz geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą (wersje w formie papierowej oraz elektronicznej - format DWG), 4.2.Nadzór w zakresie robót budowlano - montażowych oraz prac związanych z procesem realizacji projektu uwzględniający w szczególności:4.2.1. zapewnienie nadzoru inwestorskiego nad realizowanymi robotami przez zespół specjalistów, posiadających odpowiednie uprawnienia i certyfikaty wymagane przez polskie Prawo budowlane, 4.2.2.koordynacja czynności wykonywanych przez inspektorów nadzoru branż: drogowej, sanitarnej, telekomunikacyjnej, energetycznej, konstrukcyjnej, archeologicznej,4.2.3.zorganizowanie i utrzymanie przez cały okres realizacji zadania, biura inżyniera kontraktu zlokalizowanego na terenie miasta Kalisza. Biuro winno być: przystosowane do przeprowadzania (organizowanych przez inżyniera Kontraktu) cyklicznych narad dla min. 20 osób oraz spotkań doraźnych, związanych z realizacją zadania, wyposażone w urządzenia zapewniające stały kontakt telefoniczny i mailowy oraz materiały i sprzęt niezbędny do właściwego funkcjonowania biura,czynne w godzinach prowadzenia robót budowlanych,4.2.4.zapoznanie się z dokumentacją projektową i SST,4.2.5. protokolarne przekazanie dokumentacji projektowej wykonawcy robót,4.2.6.protokolarne przekazanie wykonawcy robót placu budowy,4.2.7.uzyskanie od wykonawcy finansowego zabezpieczenia kontraktu, ubezpieczeń, certyfikatów materiałowych i innych niezbędnych dokumentów,4.2.8.nadzór, kontrola i egzekwowanie terminowej realizacji projektu (w tym monitoring postępów w realizacji poszczególnych elementów składających się na całość zadania) - zgodnie z opracowanym przez wykonawcę robót budowlanych i zaakceptowanym przez zamawiającego harmonogramem rzeczowo-finansowym,4.2.9.nadzór, kontrola i egzekwowanie realizacji zadania zgodnie z opracowaną i zatwierdzoną dokumentacją projektową, przepisami polskiego Prawa budowlanego oraz obowiązującymi normami, warunkami technicznymi realizacji robót branżowych, zawartymi umowami i porozumieniami z gestorami sieci uzbrojenia technicznego oraz Konserwatorem Zabytków,4.2.10.zapewnienie realizacji zadania zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie realizacji projektu oraz obowiązującymi przepisami i wytycznymi dotyczącymi projektów współfinansowanych w ramach projektu POIiŚ 8.1.,4.2.11.nadzór i kontrola nad zgodnością realizacji robót budowlanych z opracowanym przez Kierownika budowy planem BIOZ, wymaganiami dotyczącymi bezpieczeństwa przeciwpożarowego, przepisami związanymi z ochroną środowiska w tym postanowieniami decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia oraz ochroną zabytków,4.2.12.kontrola i egzekwowanie zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas robót,4.2.13.współpraca z Zamawiającym w egzekwowaniu postanowień umowy na roboty budowlane,4.2.14.organizowanie cyklicznych narad koordynacyjnych co najmniej 2 razy w miesiącu a w razie potrzeby lub na żądanie zamawiającego częściej oraz sporządzenie protokołów z narad i dostarczenie ich uczestnikom w ciągu 3 dni (w naradach obowiązani są uczestniczyć inżynier rezydent oraz wszyscy branżowi inspektorzy nadzoru),4.2.15.sporządzanie notatek, protokołów zawierających ustalenia podjęte w trakcie spotkań roboczych związanych z realizowanym zadaniem i dostarczanie ich uczestnikom oraz w razie potrzeby innym zainteresowanym stronom, 4.2.16.zapewnienie codziennej obecności na budowie inżyniera rezydenta w wymiarze min. 4 godz. dziennie w okresie prowadzenia prac budowlanych oraz branżowych inspektorów nadzoru w wymiarze gwarantującym właściwą kontrolę i nadzór nad realizacją robót,4.2.17.dokonywanie w ramach prowadzonego nadzoru inwestorskiego odbioru wykonywanych robót, robót zanikających oraz ulegających zakryciu,4.2.18.kontrolowanie i zatwierdzanie jakości wykonanych robót w świetle ich zgodności z projektem, obowiązującymi normami, przepisami i szczegółowymi specyfikacjami technicznymi,4.2.19.uzyskanie od wykonawcy certyfikatów materiałowych, zatwierdzanie przed wbudowaniem materiałów w świetle ich zgodności z wymaganiami projektu, obowiązującymi normami, przepisami i szczegółowymi specyfikacjami technicznymi,4.2.20.kwalifikowanie materiałów z rozbiórki pod kątem ich przydatności do ponownego wbudowania,4.2.21.współpraca z nadzorem autorskim,4.2.22.rozwiązywanie w porozumieniu z zamawiającym oraz w razie potrzeby z nadzorem autorskim bieżących problemów formalnych lub technicznych, powstałych w trakcie realizacji zadania,4.2.23.w przypadku stwierdzenia konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych oraz zamówień dodatkowych, weryfikacja sporządzonych przez Wykonawcę protokołów konieczności (w zakresie rzeczowym i finansowym),4.2.24.w porozumieniu i we współpracy z Wykonawcą robót, pisemne uzasadnianie konieczności wykonania robót dodatkowych, zamiennych i zamówień dodatkowych z uwzględnieniem aspektów technicznych, zgodności z prawem budowlanym oraz prawem zamówień publicznych,4.2.25.uzgadnianie z zamawiającym wszelkich zmian dotyczących zakresu i wartości robót,4.2.26.uczestniczenie w dokonywanych przez wykonawcę robót budowlanych badaniach, testach, próbach, sprawdzeniach i weryfikacja uzyskanych na ich podstawie wyników,4.2.27.dokonywanie odbiorów częściowych i odbioru końcowego wykonanych prac oraz przygotowanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego przebiegu ww. odbiorów, w tym odbiorów branżowych,4.2.28.uzyskanie od Wykonawcy dokumentacji powykonawczej, weryfikacja i przekazanie jej zamawiającemu,4.2.29.tworzenie dokumentacji fotograficznej w okresie od przekazania placu budowy do chwili odbioru końcowego realizowanego zadania,4.2.30.informowanie zamawiającego na bieżąco o postępach robót, stwierdzonych nieprawidłowościach lub zagrożeniach w realizacji robót budowlano-montażowych wynikających z zatwierdzonego przez zamawiającego harmonogramu rzeczowo-finansowego oraz informowanie o sposobach ich rozwiązywania i/lub działaniach korygujących, mających na celu usuwanie tych problemów,4.2.31.uczestniczenie w kontrolach Instytucji Zarządzającej w ramach projektu POIiŚ 8.1. zarówno w trakcie realizacji i nadzoru jak i po ich zakończeniu, wyjaśnianie wątpliwości, przygotowywanie pisemnych wyjaśnień (jeśli taka konieczność zaistnieje),4.2.32.uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych,4.2.33.monitorowanie oraz rozliczanie finansowe projektu we współpracy z zamawiającym,4.2.34.utrzymywanie na bieżąco łączności i sprawozdawczości między wszystkimi uczestnikami projektu, łącznie z Instytucją Zarządzającą i zamawiającym,4.2.35.kontrolowanie harmonogramów przepływów finansowych i prognoz przepływów gotówkowych dla potrzeb realizowanego zadania oraz sporządzanie wniosków o płatność dla beneficjenta,4.2.36.sporządzanie dla zamawiającego okresowych (zgodnie z wymaganiami Instytucji Zarządzającej w ramach projektu POIiŚ 8.1.) raportów i sprawozdań,4.2.37.dokonanie pełnego rozliczenia końcowego zadania oraz rozliczenia poszczególnych etapów zgodnie z zawartą umową na dofinansowanie realizacji projektu oraz z wymogami określonymi przez Instytucję Zarządzającą POIiŚ 8.1.,4.2.38.obliczenie osiągniętych w wyniku realizacji projektu kluczowych wskaźników rezultatu, zgodnie z umową o dofinansowanie (wnioskiem o dofinansowanie) projektu oraz z wytycznymi określonymi przez Instytucję Zarządzającą POIiŚ 8.1.,4.2.39.przestrzeganie procedur związanych z zarządzaniem projektami współfinansowanymi ze środków UE wraz ze sprawdzeniem i zatwierdzeniem harmonogramów rzeczowo-finansowych realizacji Projektu,4.3.Działania w zakresie promocji projektu obejmujące:wykonanie i umieszczenie na placu budowy 2 tablic informacyjnych oraz wykonanie i umieszczenie 2 tablic pamiątkowych wraz z ewentualną aktualizacją danych ujętych w treści tablic, zgodnie z umową o dofinansowanie projektu, ewentualnymi aneksami zawartymi do umowy o dofinansowanie oraz z wytycznymi określonymi przez Instytucję Zarządzającą w ramach projektu POIiŚ 8.1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 4.000,00 PLN

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdm.kalisz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach