Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu oraz Nadzoru Inwestorskiego w ramach zadania Realizacja II etapu budowy Regionalnego Centrum Targowo-Wystawienniczego w Lublinie

Międzynarodowe Targi Lubelskie S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 20-406 Lublin, ul. Dworcowa 11
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 532 37 10 , fax. 81 534 92 95
  • Data zamieszczenia: 2011-04-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Międzynarodowe Targi Lubelskie S.A.
    ul. Dworcowa 11 11
    20-406 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 532 37 10, fax. 81 534 92 95
    REGON: 43109723000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego - postępowanie przetargowe nie podlega przepisom PZP

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu oraz Nadzoru Inwestorskiego w ramach zadania Realizacja II etapu budowy Regionalnego Centrum Targowo-Wystawienniczego w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie ofertowe, dotyczące opisanego przedmiotu zamówienia, jest prowadzone w trybie art.701, 703, 704, 705 kodeksu cywilnego i stanowi etap postępowania Zamawiającego w swoim założeniu zmierzającego do zawarcia Umowy. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu oraz Nadzoru Inwestorskiego, polegającej na świadczeniu usług nadzoru, raportowania i kontroli nad realizacją Projektu: Realizacja II etapu budowy Regionalnego Centrum Targowo-Wystawienniczego w Lublinie o wartości 36.627.000,00 zł netto (wartość inwestycji wynika z Umowy z Generalnym Wykonawcą).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712480008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferent przystępujący do Postępowania ofertowego obowiązany jest przed złożeniem oferty wpłacić wadium w wysokości 10 000,00 zł na konto Zamawiającego. Oferta niezabezpieczona wadium w wymaganej formie pozostanie bez rozpatrzenia. 1.1.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na konto MTL w BZ WBK Nr 80 1090 2688 0000 0001 0728 2338 z dopiskiem Wadium w postępowaniu na Pełnienie funkcji Inżyniera Projektu - Nadzoru Inwestorskiego w ramach zadania Realizacja II etapu budowy Regionalnego Centrum Targowo-Wystawienniczego w Lublinie 1.2.Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 1.3.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2.Zamawiający dokona zwrotu wadium wszystkim Oferentom najpóźniej z chwilą upływu terminu ważności ofert, chyba że wcześniej zaistniała jedna z niżej podanych okoliczności: a) zawarta została umowa pomiędzy Oferentem wybranym w postępowaniu ofertowym a Zamawiającym i wniesione zostało zabezpieczenie należytego wykonania umowy - zwrot wadium wszystkim Oferentom, b) zakończono postępowanie ofertowe bez wyboru oferty - zwrot wadium wszystkim Oferentom, c) wycofano ofertę przed upływem terminu do składania ofert - zwrot wadium Oferentowi, który w tym terminie wycofał ofertę. Zwrot wadium nastąpi w wartości nominalnej wpłaty dokonanej przez Oferenta. 3.Oferent, którego oferta została wybrana traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli: - odmówi podpisania umowy z Zamawiającym na warunkach określonych w ofercie, - odmówi wniesienia zabezpieczenia gwarantującego należyte wykonanie umowy, - wycofa ofertę w okresie związania ofertą. 4.Oferentowi, którego oferta została wybrana, zostanie zwrócone wadium w wartości nominalnej po podpisaniu umowy z Zamawiającym i przedłożeniu w formie i wielkości określonej w umowie, zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.targi.lublin.pl zakładka: inwestycje
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach