Przetargi.pl
pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: przebudowa ciągu komunikacyjnego Zwierzyniec - Obrocz Etap I - przebudowa drogi powiatowej Nr 3252L Obrocz - Namule - Hutki w km. 2+840 - 10+440 - 7600 mb

Zarząd Dróg Powiatowych ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, ul. Szczebrzeska 69
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 084 6396332 , fax. 0846396332
  • Data zamieszczenia: 2009-04-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Powiatowych
    ul. Szczebrzeska 69 69
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 084 6396332, fax. 0846396332
    REGON: 95037174900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp.zamosc.pl, www.bip.zdp.zamosc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: przebudowa ciągu komunikacyjnego Zwierzyniec - Obrocz Etap I - przebudowa drogi powiatowej Nr 3252L Obrocz - Namule - Hutki w km. 2+840 - 10+440 - 7600 mb
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Ogólna charakterystyka zamówienia : pełnienie funkcji inżyniera kontraktu nad zadaniem: przebudowa ciągu komunikacyjnego Zwierzyniec - Obrocz Etap I - przebudowa drogi powiatowej Nr 3252L Obrocz - Namule - Hutki w km. 2+840 - 10+440 - 7600 mb obej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki opisane w części III musi spełniać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: a) posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; b) posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; c) znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (wykonawca musi przedstawić kserokopię polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności z minimalną sumą gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia wysokości na wartość co najmniej 100.000 złotych) ; 2) W zakresie warunku wskazanego w punkcie 1 lit. b) posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia Wykonawca musi wykazać, że: 2.1. doświadczenie: w okresie ostatnich 3 lat, (licząc od dnia wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał z należytą starannością co najmniej 1 usługę, odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot tego zamówienia - pełnienie funkcji Inżyniera kontraktu; Inwestora zastępczego na kontrakcie obejmującym roboty budowlane w zakresie budowy lub przebudowy dróg o wartości robót budowlanych minimum 1.000.000 zł. W przypadku występowania Wykonawcy zatrudniającego podwykonawcę warunek musi być spełniony przez głównego wykonawcę. Za podwykonawstwo będzie się uznawało: umowę zlecenia, umowę o dzieło itd. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje). 2.2. potencjał kadrowy: wykonawca musi posiadać do dyspozycji niezbędny potencjał kadrowy wykwalifikowany w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk: a) Przedstawiciel Inżyniera - Inżynier Rezydent minimalne wymagania: wykształcenie wyższe techniczne co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych w bezpośrednim zarządzaniu lub nadzorowaniu realizacji inwestycji drogowych, przy czy co najmniej jeden kontrakt zakończony i rozliczony przy udziale osoby wskazującej doświadczenie w tym punkcie, o wartości netto co najmniej 1 mln PLN. doświadczenie w pełnieniu funkcji kierowniczych w zespole Inżyniera (Inżyniera Kontraktu) w ramach przynajmniej jednego przedsięwzięcia drogowego prowadzonego według warunków kontraktowych. Jeżeli wykonawca nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to zobowiązany jest do załączenia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia - nie spełnia.. UWAGA: Po podpisaniu umowy z wybranym w wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego Wykonawcą, a przed rozpoczęciem sprawowania funkcji Inżyniera Kontraktu, Wykonawca przedstawi do zatwierdzenia Zamawiającemu pozostały personel wyszczególniony w Zakresie czynności Inżyniera Kontraktu spełniający wymagania w nim określone oraz przedłoży kopie odpowiednich uprawnień i zaświadczeń wymaganym prawem polskim dla poszczególnych osób przewidzianych do sprawowania nadzoru na czas realizacji KONTRAKTU, nad wszystkimi robotami objętymi Dokumentacją Projektową . Sprawdzenie kompletności dokumentów i informacji w nich zawartych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz oświadczenia : a) Formularz oferty (na załączonym druku) b) Aktualny odpis właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) . c) osobą fizyczną prowadzącą działalność gospodarczą to polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. d) Wykonawca złoży oświadczenie, że posiada niezbędny potencjał finansowy, kadrowy, techniczny oraz doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 22 i art. 24 ust. 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik Nr 1 do niniejszej Instrukcji. e) Wykonawca złoży aktualne zaświadczenia z : - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa wyżej Wykonawca przedstawi w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do składania oświadczenia w imieniu Wykonawcy . Jeżeli załączona kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości co do jej prawidłowości Zamawiający może zażądać przedłożenia przez Wykonawcę oryginału dokumentu lub notarialnie potwierdzonej kopii. Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów oraz oświadczeń, zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych spowoduje wykluczenie go z postępowania. f) Wykaz personelu przewidzianego do realizacji zamówienia na załączniku Nr 2 z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (kopie uprawnień pracowników odpowiedzialnych za realizację zamówienia). g) Wykaz sprzętu przewidzianego do realizacji zamówienia na załączniku Nr 3 poparty wskazanymi w formularzu dokumentami lub przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia na podstawie art.22 ust.1 pkt.2. (zał. 6 i 7) h) Podwykonawcy Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Jeżeli Wykonawca zamierza podzlecić roboty, to Podwykonawca musi być wskazany w ofercie (zał. Nr. 5) należy przedstawić jego doświadczenie. Na podstawie art.36 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia , której wykonanie powierzy h) Wzór umowy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp.zamosc.pl, www.bip.zamosc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach