Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad zadaniem inwestycyjnym pn. Posterunek Policji w Bolimowie – budowa nowej siedziby w systemie modułowym w formule „zaprojektuj i wybuduj”

Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-048 Łódź, Lutomierska 108/112
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi
    Lutomierska 108/112
    91-048 Łódź, woj. łódzkie
    REGON: 470754976
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://przetargi.lodzka.policja.gov.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad zadaniem inwestycyjnym pn. Posterunek Policji w Bolimowie – budowa nowej siedziby w systemie modułowym w formule „zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad zadaniem inwestycyjnym polegającym na opracowaniu wielobranżowej dokumentacji projektowej wraz z budową obiektów w ramach zadania pn. Posterunek Policji w Bolimowie – budowa nowej siedziby w systemie modułowym w formule „zaprojektuj i wybuduj”, adres nieruchomości: Bolimów ul. Zastodolna (dz. nr 155, 156), obr. 0002 Bolimów2. Nadzór inwestorski (pełniony przez Inżynier Kontraktu) obejmuje: uczestnictwo w powstawaniu i sprawdzenie wielobranżowej dokumentacji projektowej, branżę konstrukcyjno – budowlaną, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne, wentylacje, klimatyzacje oraz instalacje teletechniczne.3. Zamawiający powierzy Inżynierowi Kontraktu zarządzanie i nadzór inwestorski nad realizacją umowy na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych, w celu m.in. uczestniczenia w powstawaniu i sprawdzeniu dokumentacji projektowej, prowadzenia i rozliczenia kosztów robót, skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy robót: wymaganej jakości montażu modułów i wbudowanych materiałów, wymaganej jakości wykonanych robót (w tym montażu elementów modułowych) w czasie realizacji zadania i w okresie gwarancji i rękojmi oraz wykonania robót zgodnie z dokumentacją projektową, udzieloną decyzją o pozwoleniu na roboty budowlane oraz w ustalonym w umowie z wykonawcą robót terminie.4. Szczegółowe warunki wykonania i realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy (Załącznik nr 12 do SWZ). Opis przedmiotu zamówienia (OPZ) (Załącznik nr 3 do SWZ) wraz z realizowanymi warunkami Decyzji nr 250/2021 Komendanta Wojewódzkiego Policji w Łodzi z dnia 15.07.2021 r. w sprawie przeprowadzonych odbiorów w ramach zadań inwestycyjnych i remontowych (Załącznik nr 1 do OPZ) stanowią integralną część umowy.5. Zamawiający wyznacza termin wizji lokalnej wspólnej dla wszystkich Wykonawców na dzień: 20.09.2022 r. godz. 11:00 Miejsce spotkania: Bolimów ul. Zastodolna (dz. nr 155, 156), obr. 0002 Bolimów6. Wizja nie jest obowiązkowa. Zamawiający nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej przez wykonawcę i nie odrzuci oferty wykonawcy, który nie był na wizji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71350000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek zdolności technicznej lub zawodowej.Zamawiający uzna przedmiotowy warunek za spełniony w odniesieniu do Wykonawcy, który wykaże, że:I. /Doświadczenie/ wykonał należycie i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usługi polegające na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu na inwestycji o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 150 m² każda inwestycja, która obejmowała wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie robót budowlanych (w formule zaprojektuj i wybuduj), polegających na budowie w systemie modułowym budynku użyteczności publicznej w rozumieniu przepisów Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t. j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1065) oraz załączy dowody określające czy sprawowany nadzór nad robotami budowlanymi był prowadzony należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego.Dowodami są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;Uwaga:1. W przypadku konsorcjum co najmniej jeden z jego uczestników musi wykazać się spełnieniem ww. warunku.2. W przypadku, gdy Wykonawca wykonywał w ramach jednego kontraktu/umowy większy zakres prac, dla potrzeb niniejszego zamówienia wykonawca powinien wyodrębnić usługi rodzajowo i podać wartość brutto tych usług.II. /osoby/ dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, posiadającymi odpowiednie kwalifikacje zawodowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i doświadczenie:1. Kierownikiem Zespołu Inżyniera Kontraktu tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, uprawniające do kierowania lub nadzorowania robotami budowlanymi ze znajomością języka polskiego.Doświadczenie zawodowe:• minimum 5-letnim doświadczeniem zawodowym (po uzyskaniu tych uprawnień) na stanowiskach kierowniczych, związanych z kierowaniem i zarządzaniem projektami inwestycyjnymi, w tym:- minimum 2 zadaniami, w których osoba pełniła osobiście funkcję Kierownika Zespołu nadzorującego realizację inwestycji o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 150 m² każda inwestycja, która polegała na wykonaniu dokumentacji projektowej oraz wykonaniu na jej podstawie robót budowlanych (w formule zaprojektuj i wybuduj), polegających na budowie w systemie modułowym budynku użyteczności publicznej;• minimum 10-letnim doświadczeniem zawodowym w nadzorowaniu lub kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności;2. Inspektorem nadzoru inwestorskiego robót ogólnobudowlanych branży konstrukcyjno-budowlanej tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń, uprawniające do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi zgodnie z wymaganiami prawnymi w specjalności konstrukcyjno–budowlanej, z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym po uzyskaniu tych uprawnień;3. Inspektorem nadzoru inwestorskiego robót branży sanitarnej, tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń, uprawniające do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi zgodnie z wymaganiami prawnymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym po uzyskaniu tych uprawnień;4. Inspektorem nadzoru inwestorskiego robót branży instalacji i urządzeń elektrycznych tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń, uprawniające do kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi zgodnie z wymaganiami prawnymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, teleinformatycznych, teletechnicznych, z minimum 3-letnim doświadczeniem zawodowym po uzyskaniu tych uprawnień.5. Ekspertem ds. rozliczeń tj. osobą z wykształceniem wyższym lub średnim technicznym lub ekonomicznym z minimum 3 letnim doświadczeniem od dnia rozpoczęcia pracy zawodowej w rozliczaniu inwestycji, w tym minimum 2 zadań inwestycyjnych, które polegały na wykonaniu dokumentacji projektowej oraz wykonaniu na jej podstawie robót budowlanych (w formule zaprojektuj i wybuduj”), polegających na budowie budynku użyteczności publicznej.UWAGA!1. Uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.2. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).3. W przypadku osób będących obywatelami państw członkowskich UE, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich (EFTA) -stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym – prawo do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na terytorium RP winno być potwierdzone odpowiednią decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub prawa do świadczenia usług transgranicznych.4. Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-10-07

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną