Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad zadaniami inwestycyjnymi realizowanymi w ramach projektu pt. „Centrum Kompetencji Społecznych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Elblągu”.

Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu ogłasza przetarg

  • Adres: 82-300 Elbląg, ul. Wojska Polskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 55 629 0 505 , fax. 55 629 0 510
  • Data zamieszczenia: 2021-03-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa w Elblągu
    ul. Wojska Polskiego 1
    82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 55 629 0 505, fax. 55 629 0 510
    REGON: 17071162800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwsz.elblag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad zadaniami inwestycyjnymi realizowanymi w ramach projektu pt. „Centrum Kompetencji Społecznych w Państwowej Wyższej Szkole Zawodowej w Elblągu”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Zakres zamówienia obejmuje świadczenie usługi związanej z pełnieniem funkcji Inżyniera Kontraktu nad zadaniami inwestycyjnymi: a) rozbudową, nadbudową przebudową budynku dydaktycznego przy Al. Grunwaldzkiej 137- (dalej: „Inwestycja 1”); b) przebudową pomieszczeń piwnicznych klatki K1 Domu Studenckiego Nr 1 PWSZ w Elblągu przy ul. Zacisze nr 12 dla potrzeb Centrum Kompetencji Społecznych z drenażem opaskowym wokół budynku i nowym przyłączem wody – (dalej: „Inwestycja 2”); c) zakup wyposażenia w specjalistyczny sprzęt do dydaktyki i badań rozwojowych (pracownie i laboratoria) w ramach realizowanej Inwestycji 1 i Inwestycji 2 oraz pozostałych pomieszczeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania powstałych powierzchni – (dalej „Inwestycja 3”); pozostałych pomieszczeń niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania powstałych powierzchni – (dalej „Inwestycja 3”); zwane dalej łącznie „Inwestycja”, w ramach Projektu, w zakresie zgodnym z Projektem i z umowami zawartymi w ramach realizacji Inwestycji, w tym z umową/umowami wykonawcy/wykonawców robót budowlanych z którym/którymi podpisana zostanie umowa/umowy według warunków kontraktowych Międzynarodowej Federacji Inżynierów Konsultantów, tj. Warunki kontraktowe dla budowy dla robót inżynieryjno – budowlanych projektowanych przez Zamawiającego, wydanie 1999 – zwanym dalej: FIDIC. 2) Zakres Inwestycji określony został w Opisie Inwestycji stanowiącej ZAŁĄCZNIK Nr 1 do SIWZ, Dokumentacji stanowiącej ZAŁĄCZNIK Nr 2,1, 2,2, 2,3, 2.4, 2.5 do SIWZ. 3) Zakres zadań i obowiązków wynikających z pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu obejmuje ogół spraw związanych z realizacją Inwestycji w szczególności: a) zarządzanie Inwestycją w tym: organizacja, nadzór, koordynacja i zakończenie całego procesu inwestycyjnego związanego z realizacją Inwestycji, zgodnie z Umową o dofinansowanie projektu oraz wymaganiami Instytucji Zarządzającej RPO WiM oraz zgodnie z jego zasadami Regionalnym Programem Operacyjnym Województwa Warmińsko Mazurskiego, na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego; b) sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad kompleksową realizacją Inwestycji według standardów FIDIC oraz zgodnie z Prawem budowlanym przepisami wykonawczymi, decyzją o pozwoleniu na budowę, dokumentacją techniczną i sztuką budowlaną; c) uczestnictwo w postępowaniach o udzielenie zamówienia publicznego, w tym w szczególności: udział w komisji przetargowej, opracowywanie niezbędnej dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego związanych z realizacją Inwestycji zgodnie z ustawą PZP, wewnętrznymi regulacjami i wytycznymi Zamawiającego i po jego akceptacji, warunkami kontraktowymi FIDIC, Umową o dofinansowanie projektu oraz dokumentacją techniczną; d) zarządzanie realizacją umów zawartych z podmiotami realizującymi roboty budowlane, dostawy i usługi przez okres trwania Inwestycji w tym kontrolowanie rozliczeń w/w umów oraz przygotowywanie dokumentacji umożliwiającej rozliczenie pozyskanych przez Zamawiającego środków na realizację Inwestycji. 4) Szczegółowo zakres zamówienia w tym zakres obowiązków, sposób rozliczenia usługi określony został w Projekcie umowy, stanowiącym ZAŁĄCZNIK Nr 9 do SIWZ. 5) Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań będzie dysponował specjalistami wykwalifikowanymi i zdolnymi do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do nadzorowania i kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i w zgodzie z postanowieniami odpowiednich decyzji, uzgodnieniami i opiniami, warunkującymi prawidłową realizację zamówienia. 6) Wszelkie dokumenty, o których jest mowa w niniejszej SIWZ należy traktować, jako wzajemnie objaśniające się i uzupełniające. Ewentualne rozbieżności między tymi dokumentami, o ile będą miały one miejsce, nie będą stanowiły podstawy do ograniczenia przez Wykonawcę zakresu realizowanych usług, ani do zmiany sposobu ich wykonania. 7) W przypadku, gdy w czasie realizacji zamówienia, Wykonawca usługi będzie musiał podjąć działania, które nie zostały wymienione w niniejszej SIWZ i jej załącznikach, a okażą się one niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca niezwłocznie wykona te działania w ramach wynagrodzenia umownego w taki sposób, jakby były objęte zakresem zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach