Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn.: „Budowa drogi wojewódzkiej – Obwodnicy miasta Tarnobrzega (km lokalny od 0+000,00 do 9+068,50) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, budowlami i urządzeniami budowlanymi.

Prezydent Miasta Tarnobrzega ogłasza przetarg

  • Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Kościuszki
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158 226 570 , fax. 158 222 504
  • Data zamieszczenia: 2021-02-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tarnobrzega
    ul. Kościuszki 32
    39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie
    tel. 158 226 570, fax. 158 222 504
    REGON: 83041350900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnobrzeg.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn.: „Budowa drogi wojewódzkiej – Obwodnicy miasta Tarnobrzega (km lokalny od 0+000,00 do 9+068,50) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, budowlami i urządzeniami budowlanymi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn.: „Budowa drogi wojewódzkiej – Obwodnicy miasta Tarnobrzega (km lokalny od 0+000,00 do 9+068,50) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, budowlami i urządzeniami budowlanymi w ramach zadania pn.: Budowa obwodnicy miasta Tarnobrzega – Projekt nr RPPK.05.01.00-18-0031/17-00, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi Priorytetowej V „Infrastruktura komunikacyjna” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego” Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu należy rozumieć jako świadczenie usługi w zakresie: • zarządzania procesem inwestycyjnym w imieniu Zamawiającego w ścisłej z nim współpracy mając na względzie prawidłowe zrealizowanie i ukończenie projektu, • kontroli zgodności działań Generalnego Wykonawcy Inwestycji z wymaganiami określonymi w umowie na roboty budowlane i obowiązujących przepisach prawa, • pełnienia funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo Zamówień Publicznych, warunkami określonymi w umowie z Wykonawcą robót i postanowieniami odpowiednich pozwoleń na prowadzenie budowy, • rozliczeniu robót budowlanych dla projektu zgodnie z warunkami określonymi w umowie z Generalnym Wykonawcą Inwestycji, • wspierania Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych związanych z realizacją projektu, • zapewnienia stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego. 2.2 Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu (pełnego nadzoru Inwestorskiego) nad zadaniem pn.: „Budowa drogi wojewódzkiej – Obwodnicy miasta Tarnobrzega (km lokalny od 0+000,00 do 9+068,50) wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, budowlami i urządzeniami budowlanymi – Projekt nr RPPK.05.01.00-18-0031/17-00, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi Priorytetowej V „Infrastruktura komunikacyjna” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego. 2.3. Świadczenie usługi obejmuje miedzy innymi: 2.3.1 Działanie w imieniu Zmawiającego, realizacja czynności nad całością zadań wynikających z umowy na realizację Inwestycji, które nie zostały zastrzeżone przez Zamawiającego. 2.3.2 Zorganizowanie własnego biura w miejscu gwarantującym szybkie i sprawne współdziałanie z Zamawiającym w trakcie wykonywania Inwestycji. 2.3.3 Weryfikację dokumentacji projektowej opracowanej przez Generalnego Wykonawcę, w tym pod względem zgodności z zakresem rzeczowym określonym w dokumentacji technicznej (Programie Funkcjonalno-Użytkowym oraz Decyzji ustalającej środowiskowe uwarunkowania dla Inwestycji). 2.3.4 Sprawdzenie kompletności i poprawności przedstawionych przez Generalnego Wykonawcę Inwestycji dokumentów niezbędnych do rozpoczęcia robót budowlanych, w tym zawiadomienia właściwego organu nadzoru budowlanego o zamiarze rozpoczęcia robót, z załączeniem oświadczeń kierownika budowy oraz właściwych inspektorów nadzoru potwierdzających przyjęcie obowiązków na budowie. 2.3.5 Zarządzanie i koordynacja realizacji całości Inwestycji. 2.3.6 Sprawowanie kontroli nad realizacją Inwestycji pod względem zgodności z obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną oraz wytycznymi i wymogami obowiązującymi w Programie. 2.3.7 Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją Inwestycji, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane. 2.3.8 Sprawowanie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych i stosowanych materiałów, technologii oraz receptur. 2.3.9 Weryfikacja oraz potwierdzenie rzeczowego i finansowego zaawansowania prac, kontrolowanie zakresów wykonanych prac, dostaw oraz kwot w ramach zgodności z umową na realizację Inwestycji. 2.3.10 Sprawdzanie i protokolarne dokonywanie odbiorów robót ulegających zakryciu lub zanikających, odbiorów etapów, odbioru końcowego. 2.3.11 Szczegółowa weryfikacja oraz opiniowanie sprawozdań składanych przez Generalnego Wykonawcę Inwestycji. 2.3.12 Sprawdzanie (pod względem rachunkowym i merytorycznym) rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Generalnym Wykonawcą. 2.3.13 Kontrola w zakresie zgodności realizacji Inwestycji z postanowieniami umowy o dofinansowanie Inwestycji, w tym w zakresie rozliczenia Inwestycji, w szczególności w zakresie rzeczowym i finansowym zaawansowania prac. 2.3.14 Sporządzanie raportów i sprawozdań dotyczących przebiegu realizacji Inwestycji, w tym szczegółowego raportu końcowego. 2.3.15 Działanie w imieniu Zamawiającego w okresie umownej odpowiedzialności Generalnego Wykonawcy Inwestycji za wady i usterki inwestycji w okresie gwarancji i rękojmi udzielonej na wykonanie Inwestycji, w tym egzekwowanie usunięcia przez Generalnego Wykonawcę Inwestycji wad i usterek stwierdzonych w okresie gwarancji i rękojmi, przeprowadzenie przeglądów gwarancyjnych oraz przeglądu po okresie gwarancji (rękojmi) zgodnie z umową na realizację Inwestycji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach