Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu ogłasza przetarg
- Adres: 90-447 Łódź, ul. Piotrkowska 175
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 6384959, 6384911 , fax. 42 638-49-58
- Data zamieszczenia: 2011-02-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź - Zarząd Dróg i Transportu
ul. Piotrkowska 175 175
90-447 Łódź, woj. łódzkie
tel. 42 6384959, 6384911, fax. 42 638-49-58
REGON: 47317005200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdit.uml.lodz.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania: Budowa ulicy Śląskiej wraz z ulicami odciążającymi na odcinku od ul. Rokicińskiej do ul. Tomaszowskiej - etap II. Dokończenie spraw związanych z nadzorem dla Etapu II wraz z rozliczeniem finansowym oraz rzeczowym całości inwestycji (Etap I i III oraz Etap II) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu tj. zarządzanie, kontrola i nadzór nad realizacją zadania, którego przedmiotem jest wykonanie : Budowa ulicy Śląskiej wraz z ulicami odciążającymi na odcinku od ul. Rokicińskiej do ul. Tomaszowskiej - etap II odcinek od łącznika wschodniego do ul. Rokicińskiej z przebudową ul. Rokicińskiej km 2+810,00÷5+189,00. Dokończenie spraw związanych z nadzorem dla Etapu II wraz z rozliczeniem finansowym oraz rzeczowym całości inwestycji z podziałem na branże od początku realizacji budowy : Etap I - III okres realizacji czerwiec 2007 - grudzień 2008 oraz Etap II okres realizacji listopad 2008 - maj 2011. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tomie III SIWZ Opis przedmiotu zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742315404
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wprowadza obowiązku wniesienia wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdit.uml.lodz.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PN-27-ZP-U-2014: pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie prac budowlano - konstrukcyjnych oraz instalacji sanitarnych w ramach projektu nr WND-RPLD.02.06.00-00-035-09 Termomodernizacja budynku nr 5 (przychodni) Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej - Centralnego Szpitala Weteranów współfinansowany przez Unie Europejska z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013
Dodano: 2014-01-09 - PN-512-ZP-U-2013: pełnienie nadzoru inwestorskiego w zakresie prac budowlano - konstrukcyjnych oraz instalacji sanitarnych w ramach projektu nr WND-RPLD.02.06.00-00-035-09 Termomodernizacja budynku nr 5 (przychodni) Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej - Centralnego Szpitala Weteranów współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013
Dodano: 2013-11-07