Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad inwestycją pod nazwą Promowanie zdrowego trybu życia wśród dzieci i młodzieży w Gminie Michałowice poprzez budowę otwartych stref rekreacji w parku w Michałowicach (strefa rekreacji w Michałowicach), przy Zalewie w Komorowie Wsi (strefa rekreacji przy zalewie), przy ul. Kolejowej w Komorowie (strefa rekreacji przy ul. Kolejowej w Komorowie), w Regułach (strefa rekreacji i sportu w Regułach)

Gmina Michałowice ogłasza przetarg

  • Adres: 05-816 Michałowice, ul. Raszyńska 34/1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7239335, 7239332 , fax. 022 7238178
  • Data zamieszczenia: 2009-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Michałowice
    ul. Raszyńska 34/1 34/1
    05-816 Michałowice, woj. mazowieckie
    tel. 022 7239335, 7239332, fax. 022 7238178
    REGON: 00054175300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.michalowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad inwestycją pod nazwą Promowanie zdrowego trybu życia wśród dzieci i młodzieży w Gminie Michałowice poprzez budowę otwartych stref rekreacji w parku w Michałowicach (strefa rekreacji w Michałowicach), przy Zalewie w Komorowie Wsi (strefa rekreacji przy zalewie), przy ul. Kolejowej w Komorowie (strefa rekreacji przy ul. Kolejowej w Komorowie), w Regułach (strefa rekreacji i sportu w Regułach)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją inwestycji pod nazwą Promowanie zdrowego trybu życia wśród dzieci i młodzieży w Gminie Michałowice poprzez budowę otwartych stref rekreacji: w parku w Michałowicach (strefa rekreacji w Michałowicach), przy Zalewie w Komorowie Wsi (strefa rekreacji przy zalewie), przy ul. Kolejowej w Komorowie (strefa rekreacji przy ul. Kolejowej w Komorowie), w Regułach (strefa rekreacji i sportu w Regułach). W zakresie usługi stanowiącej przedmiot zamówienia Inżynier Kontraktu zobowiązany będzie do wszelkich czynności związanych z obsługą inwestycji w szczególności nadzoru, kontroli i koordynacji wszelkich prac i czynności związanych z przygotowaniem, realizacją, zakończeniem i odbiorem końcowym inwestycji, a także odbiorem ostatecznym inwestycji. Inżynier Kontraktu spełniać będzie obowiązki Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, o których mowa w ustawie Prawo Budowlane oraz będzie obsługiwał okres gwarancyjny. Obowiązkiem Inżyniera Kontraktu będą również kontrole kosztów inwestycji i jej rozliczenie oraz sporządzania dokumentacji obowiązującej w procedurze dofinansowania Projektu w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w projekcie umowy stanowiącej załącznik Nr 4 do SIWZ i załączniku nr 6 do niniejszego SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10.000 zł., słownie złotych: dziesięć tysięcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział WYKONAWCY niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniający warunki zawarte w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) i złożą stosowne oświadczenie oraz: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie zgodnie z zał. 1 do SIWZ oraz dołączy następujące dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. I. Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: - kierownikiem zespołu posiadającym wykształcenie wyższe, mającym, co najmniej 5 lat doświadczenia w zakresie kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności ogólnobudowlanej bez ograniczeń (liczone od dnia uzyskania uprawnień) - inspektorem nadzoru robót ogólnobudowlanych posiadającym wykształcenie wyższe, mającym 5 lat doświadczenia w zakresie kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej. (liczone od dnia uzyskania uprawnień) - inspektorem nadzoru robót drogowych posiadającym wykształcenie wyższe, mającym 5 lat doświadczenia w zakresie kierowania i nadzorowania budowy obiektów drogowych. (liczone od dnia uzyskania uprawnień) - inspektorem nadzoru robót sanitarnych posiadającym wykształcenie wyższe, mającym 5 lat doświadczenia w zakresie kierowania i nadzorowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej sieci wodociągowych i kanalizacyjnych. (liczone od dnia uzyskania uprawnień) - inspektorem nadzoru robót elektrycznych posiadającym wykształcenie wyższe, mającym 5 lat doświadczenia w zakresie kierowania i nadzorowania budowy sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. (liczone od dnia uzyskania uprawnień) - specjalistą ds. zieleni posiadającym wykształcenie wyższe ogrodnicze, leśne lub architektury krajobrazu, mającym 5 lat doświadczenia w zakresie projektowania lub zakładania lub pielęgnowania terenów zielonych, z uprawnieniami inspektora nadzoru terenów zieleni SITO-NOT II. Warunek posiadania niezbędnej wiedzy, doświadczenia i potencjału technicznego zamawiający uzna za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 (trzech lat) przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jeden kontrakt w zakresie pełnienia samodzielnej funkcji Inżyniera Kontraktu lub Projektu o minimalnej wartości 5 mln zł, lub pracy na zasadzie podwykonawstwa w zespole Inżyniera Kontraktu lub Projektu realizowanego według jednej z procedur: FIDIC, DIS, Practical Guide to PHARE, ISPA & SAPARD contract procedures, EOG (załącznik nr 5 do SIWZ). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, wykonawca złoży następujące dokumenty: - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej zdolność kredytową wykonawcy na min. 200.000 zł., wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; - polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500.000 zł. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy).Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty: - oświadczenie zgodnie z zał. 1 do SIWZ -aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualną informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 oraz nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualną informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 i pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej zdolność kredytową wykonawcy na min. 200.000 zł., wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 6) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500.000 zł. 7) wykaz osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia uczestniczących w wykonaniu zamówienia wraz z kopiami uprawnień budowlanych w zakresie: konstrukcyjno-budowlanym, drogowym, zewnętrznych sieci sanitarnych, sieci elektroenergetycznych wraz za aktualnym zaświadczeniem o przynależności do odpowiedniej Izby Inżynierów, dokumentami potwierdzającymi wykształcenie ogrodnicze, leśne lub architekta krajobrazu z uprawnieniami inspektora nadzoru terenów zieleni SITO-NOT i dokumenty potwierdzające doświadczenie w realizacji lub nadzorze budowy placów zabaw i nawierzchni bezpiecznych 8) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług nadzoru nad inwestycjami budowlanymi w okresie ostatnich 3 (trzech lat) przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców usług wraz z załączeniem dokumentów, że zostały wykonane należycie, w tym wykonanie należycie, co najmniej jeden kontrakt w zakresie pełnienia samodzielnej funkcji Inżyniera Kontraktu lub Projektu o minimalnej wartości 5 mln zł, lub pracy na zasadzie podwykonawstwa w zespole Inżyniera Kontraktu lub Projektu realizowanego według jednej z procedur: FIDIC, DIS, Practical Guide to PHARE, ISPA & SAPARD contract procedures, EOG

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.michalowice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach