Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU NA ZADANIU - PRZEBUDOWA ULICY LIPOWEJ W BIAŁOGARDZIE NA ODCINKU O DŁ. 587,5 MB

Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-200 Białogard, ul. 1-go Maja 18
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3122310 , fax. 094 3122919
  • Data zamieszczenia: 2010-05-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu
    ul. 1-go Maja 18 18
    78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3122310, fax. 094 3122919
    REGON: 33092045200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialogard.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU NA ZADANIU - PRZEBUDOWA ULICY LIPOWEJ W BIAŁOGARDZIE NA ODCINKU O DŁ. 587,5 MB
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: 1)Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zarządzaniem, koordynowaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją robót budowlanych, których przedmiotem jest wykonanie zadania pn. Przebudowa ulicy Lipowej w Białogardzie na odcinku o dł. 587,5 mb. Nadzór na realizacją robót budowlanych odbywać się będzie zgodnie z warunkami określonymi w umowie i przepisami Prawa budowlanego. Ponadto usługa obejmuje współpracę z Zamawiającym w zakresie wypełniania obowiązków sprawozdawczych, wynikających z procedur Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 oraz współpracę ze służbami Zamawiającego przy prowadzeniu działań informacyjnych i promocyjnych związanych z realizacją projektu. 2) Roboty budowlane wykonywane będą na podstawie umowy pomiędzy Miastem Białogard - Urząd Miasta Białogard, a Wykonawcą Robót. 2. Zakres robót budowlanych tj.: a)roboty rozbiórkowe z transportem gruzu na wysypisko, b)korytowanie, c)ustawienie krawężników i obrzeży, d)wykonanie podbudowy z masy mineralno-bitumicznej, e)ułożenie warstwy wiążącej gr. 4 cm, f)ułożenie warstwy ścieralnej gr. 3 cm z SMA, g)wykonanie parkingów z kostki pol-bruk gr. 8cm, h)wykonanie chodników z kostki pol-bruk gr. 6 cm , i)regulacja istniejącego uzbrojenia, j)wykonanie kanalizacji deszczowej, k)wykonanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu, l)wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3) Zamawiający powierzy Wykonawcy zarządzanie, koordynowanie, kontrolę i nadzór nad realizacją zadania inwestycyjnego, o którym mowa w pkt. 2 w celu wykonania zadania zgodnie z dokumentacją projektową w ustalonym w umowie z Wykonawcą Robót terminie oraz w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy Robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów, jakości robót i kosztów realizacji robót, jak również w celu prawidłowego rozliczenia zadania inwestycyjnego współfinansowanego przez Unię Europejskiego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013. 4) Po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy - Inżynierowi, na czas trwania umowy następujące dokumenty: a) projekt budowlany i wykonawczy, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót i kosztorys inwestorski, b) kopię umowy o roboty budowlane (po wyborze Wykonawcy Robót), c) kopię oferty Wykonawcy Robót, d) kopię decyzji pozwolenia na budowę, e) kopię umowy o dofinansowanie zadania inwestycyjnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013. 3.Zakres prac Wykonawcy - Inżyniera: 1) Etap poprzedzający budowę: Wykonawca - Inżynier Kontraktu zobowiązany będzie do: a) sprawdzenie kompletności zawartości merytorycznej projektów budowlanych i wykonawczych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót i kosztorysów inwestorskich; b) sformułowania i przekazania ewentualnych uwag do w/w dokumentacji; c) przygotowania i przekazania Zamawiającemu tabeli elementów rozliczeniowych, stanowiącej podstawę rozliczeń z Wykonawcą robót; d) przeprowadzenia inspekcji terenu budowy w celu sprawdzenia zgodności stanu istniejącego z dokumentacją projektową; e) zidentyfikowanie ryzyka i potencjalnych problemów, które mogą wystąpić podczas realizacji zadania i zaproponowanie sposobu rozwiązania tych problemów; f) przygotowanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania przetargowego w celu wyłonienia Wykonawcy robót (Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia); g) przygotowywanie odpowiedzi na ewentualne pytania składane przez Wykonawców podczas trwania procedury przetargowej; 2) Etap budowy: Wykonawca - Inżynier Kontraktu jest upoważniony i zobowiązany do: a) stałej obecności na terenie budowy przez okres realizacji zadania; b) sprawowania nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych inspektorów nadzoru, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn.zm.) i warunkami zapisanymi w decyzjach administracyjnych; c) reprezentowania zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z zadaniem inwestycyjnym oraz ścisłej współpracy z Nadzorem Autorskim; d) nieskrępowanego dostępu do terenu budowy oraz wszelkich miejsc gdzie materiały, konstrukcje i urządzenia będą pozyskiwane, wytwarzane, montowane składowane lub przygotowywane do wbudowania; e) zgłoszenia, w imieniu Zamawiającego, rozpoczęcia robót, oraz protokolarnego przekazania Wykonawcy robót (kierownikowi budowy) placu budowy i dziennika budowy, f) kontrolowania w sposób ciągły jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów, zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, dokumentacji projektowej, oraz praktyką inżynierską, bieżącego archiwizowania wszelkich atestów, deklaracji, certyfikatów jakości itp. g) odpowiednio wyprzedzającego informowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenia kosztów; h) kontrolowania i przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy; i) udzielania Wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dot. Kontraktu; j) kontroli zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu - w przypadku prowadzenia robót w pasie drogowym; k) wyrażania zgody na wykonywanie robót w nocy i dni wolne od pracy; l) organizowania oraz przewodniczenia co miesięcznym Radom Budowy dot. postępu prac, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich stron zaangażowanych w realizację zadania (Wykonawca robót, Inżynier, Zamawiający, Nadzór Autorski oraz inni oficjalni Obserwatorzy) oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu w terminie 7 dni; ł) organizowania i przewodniczenia naradom technicznym oraz sporządzania protokołów z tych narad; m) opiniowania i przedstawiania Zamawiającemu do zatwierdzenia Harmonogramu rzeczowo-finansowego robót i Harmonogramu płatności, przedstawionego przez Wykonawcę robót oraz wnioskowania o ewentualne jego zmiany w trakcie trwania budowy; n) monitorowania postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym Harmonogramem robót; o) kontrolowania sposobu składowania i przechowywania materiałów; p) nadzorowania robót wykonywanych przez Wykonawcę robót; q) nadzorowania i weryfikacji obmiarów robót wykonywanych przez Wykonawcę robót; r) zlecania wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości co do ich jakości; s) zatwierdzania rysunków sporządzanych przez Wykonawcę robót po uprzednim uzyskaniu opinii Nadzoru Autorskiego; t) bieżącej weryfikacji rysunków powykonawczych sporządzanych przez Wykonawcę robót; u) dokonywania odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; v)sprawdzenia wykonywanych robót i powiadomienia Wykonawcy Robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; w) poświadczenia usunięcia wad przez Wykonawcę Robót; z) przedstawienia Zamawiającemu pisemnych zaleceń na temat wyceny stawek robót, dla których nieprzewidziano cen jednostkowych w umowie z Wykonawca robót; ź) sprawowania nadzoru geotechnicznego - w szczególnych przypadkach posługiwanie się Specjalistycznym nadzorem geotechnicznym, który zostanie zatrudniony przez Wykonawcę robót; ż) przygotowania do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwa w odbiorze robót; aa) sprawdzenia miesięcznych zestawień ilości i wartości wykonanych robót i przygotowania odpowiednich Wniosków o płatność; bb) sporządzanie sprawozdań miesięcznych, kwartalnych do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego i Urzędu Wojewódzkiego Województwa Zachodniopomorskiego zgodnie z wymogami Regionalnego Programu Operacyjnego; cc) poświadczenia terminu zakończenia robót; dd) dostarczenia Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę Robót po zakończeniu robót; ee) powiadomienia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbieżności między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy; ff) prowadzenia bieżącej kontroli zadania i aktualizowania szacunku końcowej wartości zadania; gg) sprawdzenia ostatecznej kwoty umownej Wykonawcy robót; hh) weryfikacji i akceptacji sporządzonego przez Wykonawcę robót protokołu odzysku materiałów pochodzących z rozbiórki; ii) zapewnienia przeprowadzenia i nadzorowanie wymaganych prób i rozruchów technologicznych; 3) Etap po zakończeniu budowy obejmuje: Wykonawca - Inżynier Kontraktu jest upoważniony i zobowiązany do: a) weryfikacji kompletności Dokumentacji odbiorowej przygotowanej przez Wykonawcę Robót i uczestnictwo w odbiorze końcowym robót; b) dokonanie odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad ujawnionych podczas odbioru końcowego; c) przygotowanie dla potrzeb Zamawiającego dokumentów PT, OT; d) rozliczenie rzeczowe i finansowe zadania, sporządzenie Raportu końcowego i wszelkich wymaganych sprawozdań (miesięcznych, kwartalnych) do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego i Urzędu Wojewódzkiego Województwa Zachodniopomorskiego zgodnie z wymogami Regionalnego Programu Operacyjnego; e) uczestnictwa w przeglądach w okresie gwarancji, egzekwowanie obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy robót. Zamawiający powiadomi Inżyniera Kontraktu o przeglądach gwarancyjnych na 7 dni przed wyznaczonym terminem przeglądu. 4) Promocja W ramach promocji zadania inwestycyjnego Inżynier zobowiązany jest do: a) zlecenia wykonania dwóch tablic informacyjnych na rozpoczęcie robót i dwóch tablic pamiątkowych na zakończenie zadania inwestycyjnego o wym. 70x90 cm (w załączeniu wzór tablicy); b) stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia niżej wymienionych znaków: - emblemat Unii Europejskiej wraz z odniesieniem do Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego; - logo Narodowej Strategii Spójności: NNS - program Regionalny; - herb Województwa Zachodniopomorskiego. Wszystkie czynności związane z promocją mają być wykonywane zgodnie z wytycznymi RPO WZ. 5) Warunki wykonawstwa Wykonawca - Inżynier Kontraktu będzie wnioskować do Zamawiającego o: a) wprowadzenie zmian w dokumentacji projektowej; b) przeprowadzenie kontrolnych badań i pomiarów lub ekspertyz przez niezależnego Rzeczoznawcę; c) zlecenie usunięcia wad stronie trzeciej w przypadku gdy wykonawca robót nie usunie ich w wyznaczonym terminie; d) zmianę terminu wykonania robót w umowie o roboty budowlane; e) zlecenie wykonania robót dodatkowych; f) zatwierdzenie zaopiniowanego przez siebie harmonogramu robót i płatności przedstawionego przez Wykonawcę robót oraz o ewentualne zmiany tego harmonogramu - w trakcie trwania umowy o roboty; Roboty dodatkowe a) w przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych Inżynier zobowiązany jest do bezzwłocznego pisemnego powiadomienia Zamawiającego; b) Inżynier przygotowuje dla Zamawiającego protokół konieczności spisany przy udziale przedstawicieli Nadzoru Autorskiego, Inżyniera kontraktu, wykonawcy robót, zawierający opis powstałych problemów technicznych, opis zmian koniecznych w dokumentacji projektowej, opis niezbędnych do wykonania robót dodatkowych. Protokół ten będzie podlegał akceptacji Zamawiającego; c) Inżynier przedstawia opinię dotyczącą kalkulacji kosztów Wykonawcy robót na wykonanie robót dodatkowych - w zakresie ich ilości i wartości; d) Wydanie przez Inżyniera polecenia wykonania robót dodatkowych odbywać się będzie po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego; e) zlecenie przez Zamawiającego robót dodatkowych będzie odbywać się zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. Wydłużenie realizacji robót budowlanych a) W razie zaistnienia okoliczności, w wyniku których nie dojdzie do podpisania umowy z Wykonawcą robót, Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy, a Inżynier Kontraktu z tego tytułu nie będzie występował z roszczeniami wobec Zamawiającego. Zamawiający wypłaci wówczas Inżynierowi wyłącznie wynagrodzenie należnie tytułu wykonania prac związanych z etapem poprzedzającym budowę. b) w przypadku nie podpisania umowy o dofinansowanie zadania w ramach Regionalnego programu operacyjnego Województwa zachodniopomorskiego na lata 2007-2013, Zamawiający zastrzega sobie możliwość odstąpienia od umowy z Inżynierem kontraktu, bez ponoszenia skutków finansowych. c) W przypadku wydłużenia okresu realizacji robót budowlanych ponad okres wskazany w umowie, inżynier Kontraktu zobowiązuje się świadczyć usługi stanowiące przedmiot zamówienia do czasu faktycznego zakończenia robót oraz rozliczenia końcowego zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialogard.info w dziale Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach