Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu - Przebudowa ulicy Drzymały w Białogardzie

Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-200 Białogard, ul. 1-go Maja 18
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3122310 , fax. 094 3122919
  • Data zamieszczenia: 2010-02-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu
    ul. 1-go Maja 18 18
    78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3122310, fax. 094 3122919
    REGON: 33092045200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialogard.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniu - Przebudowa ulicy Drzymały w Białogardzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zarządzaniem, koordynowaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją robót budowlanych, których przedmiotem jest wykonanie zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa ulicy Drzymały w Białogardzie. Nadzór na realizacją robót budowlanych odbywać się będzie zgodnie z warunkami określonymi w umowie i przepisami Prawa budowlanego. Ponadto usługa obejmuje współpracę z Zamawiającym w zakresie wypełniania obowiązków sprawozdawczych, wynikających z procedur Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013 oraz współpracę ze służbami Zamawiającego przy prowadzeniu działań informacyjnych i promocyjnych związanych z realizacją projektu. Zamawiający powierzy Wykonawcy zarządzanie, koordynowanie, kontrolę i nadzór nad realizacją zadania inwestycyjnego, o którym mowa w pkt. 2 w celu wykonania zadania zgodnie z dokumentacją projektową w ustalonym w umowie z Wykonawcą Robót terminie oraz w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy Robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów, jakości robót i kosztów realizacji robót, jak również w celu prawidłowego rozliczenia zadania inwestycyjnego współfinansowanego przez Unię Europejskiego w ramach regionalnego programu operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013. Charakterystyka zadania inwestycyjnego: robota budowlana polegająca na przebudowie ulicy Drzymały w Białogardzie na odcinku o długości L=817,5 mb i L=163,0 mb. Zakres prac: a) Roboty rozbiórkowe: - rozebranie brukowca - 558,0 m2, - rozebranie płyt chodnikowych 35*35*5 - 4356 m2, - rozebranie nawierzchni z Pol-bruk - 421 m2, - rozebranie kostki kamiennej wys. 10 cm - 65 m2, - rozebranie krawężników na ławie betonowej - 2039,0 mb, - frezowanie nawierzchni bitumicznej gr. 4 cm - 7255,0 m2, - wywóz gruzu na wysypisko - 10 km - 249,6 m3 b) Roboty krawężnikowe: - ułożenie krawężników na ławie z oporem z betonu B-15 - 2211,0 mb, - ułożenie obrzeży 20*6 cm - 2796,0 mb, c) Roboty nawierzchniowe: - wykonanie warstwy odsączającej gr. 20 cm - 534,0 m2, - wykonanie warstwy górnej podbudowy z kruszywa łamanego o f. 0-31,5 mm, gr. 25 cm - 187,5 m2, - wykonanie podbudowy z gruntu stabilizowanego - 346,5 m2, - wykonanie podbudowy zasadniczej - 187,5 m2, - ułożenie geosiatki - 7255,0 m2, - ułożenie warstwy wiążącej gr. 3-6 cm - 7255,0 m2, - ułożenie warstwy ścieralnej gr. 4 cm - 7255,0 m2, - ułożenie nawierzchni zatok autobusowych z kostki granitowej - 346,5 m2 d) Roboty chodnikowe: - ułożenie nawierzchni z kostki Pol-bruk gr. 6 cm - 4825,5 m2, - wykonanie zjazdów na posesję z kostki Pol-bruk gr. 8 cm - 893,2 m2, e) Pozostałe prace towarzyszące: - wykonanie trawników - 6111,0 m2, - regulacja włazów kanałowych - 32 szt., - regulacja studzienek telefonicznych - 5 szt., - regulacja zaworów gazowych i wodociągowych - 16 szt., - wykonanie przyłączy deszczowych z rur PCV d=200 - 54,0 mb, - wykonanie wpustów deszczowych betonowych d=500 - 6 szt. d) Inne: - opracowanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu, - wykonanie dokumentacji powykonawczej. Po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy - Inżynierowi, na czas trwania umowy następujące dokumenty: 1) projekt budowlany i wykonawczy, specyfikację Techniczną Wykonania i odbioru Robót Budowlanych, przedmiar robót i Kosztorys inwestorski, 2) kopie umowy o roboty budowlane (po wyborze Wykonawcy Robót), 3) kopie oferty Wykonawcy Robót, 4) kopie decyzji pozwolenia na budowę, 5) kopie umowy o dofinansowanie zadania inwestycyjnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013. Zakres prac Wykonawcy - Inżyniera: 1)Wykonawca Inżynier Kontraktu jest upoważniony i zobowiązany podczas budowy do: a) stałej obecności na terenie budowy przez okres trwania realizacji zadania inwestycyjnego; b) sprawowania nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych inspektorów nadzoru, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) i warunkami zapisanymi w decyzjach administracyjnych; c) reprezentowania zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z zadaniem inwestycyjnym oraz ścisłej współpracy z Nadzorem Autorskim; d) nieskrępowanego dostępu do terenu budowy oraz wszelkich miejsc gdzie materiały, konstrukcje i urządzenia będą pozyskiwane, wytwarzane, montowane składowane lub przygotowywane do wbudowania; e) zgłoszenia, w imieniu Zamawiającego, rozpoczęcia robót, oraz protokolarnego przekazania Wykonawcy robót (kierownikowi budowy) placu budowy i dziennika budowy, f) kontrolowania w sposób ciągły jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów, zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, dokumentacji projektowej, oraz praktyką inżynierską, bieżącego archiwizowania wszelkich atestów, deklaracji, certyfikatów jakości itp. g) odpowiednio wyprzedzającego informowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenia kosztów; h) kontrolowania przestrzegania przez Wykonawcę Robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy; i) udzielania Wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dot. Kontraktu; j) kontroli zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu; k) organizowania oraz przewodniczenia co miesięcznym Radom Budowy dot. postępu prac, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich stron zaangażowanych w realizację zadania inwestycyjnego, oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu w terminie 7 dni; l) monitorowania postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym Harmonogramem robót; ł) kontrolowania sposobu składowania i przechowywania materiałów; m) nadzorowania i weryfikacji obmiarów robót wykonywanych przez Wykonawcę robót; n) dokonywania odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; o)sprawdzenia wykonywanych robót i powiadomienia Wykonawcy Robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; p) poświadczenia usunięcia wad przez Wykonawcę Robót; q) przygotowania do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę Robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwa w odbiorze robót; r) sprawdzenia miesięcznych zestawień ilości i wartości wykonanych robót i przygotowania odpowiednich Świadectw Płatności; s) poświadczenia terminu zakończenia robót; t) dostarczenia zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę Robót po zakończeniu robót; u) powiadomienia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbieżności między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy; v) prowadzenia bieżącej kontroli Kontraktu i aktualizowania szacunku końcowej wartości Kontraktu; w) sprawdzenia ostatecznej kwoty umownej Wykonawcy Robót; x) weryfikacji i akceptacji sporządzonego przez Wykonawcę Robót protokołu odzysku materiałów pochodzących z rozbiórki; z) przygotowania dla zamawiającego materiałów do sprawozdań sporządzanych w ramach Regionalnego Programu operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013; 2) Wykonawca Inżynier Kontraktu jest upoważniony i zobowiązany po zakończeniu budowy do: a) weryfikacji kompletności Dokumentacji odbiorowej przygotowanej przez Wykonawcę Robót i uczestnictwo w odbiorze końcowym robót; b) dokonanie odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad ujawnionych podczas odbioru końcowego; c) przygotowanie dla potrzeb Zamawiającego danych potrzebnych do sporządzenia dokumentów PT, OT; d) rozliczenie rzeczowe i finansowe Kontraktu, sporządzenie Raportu końcowego i wszelkich wymaganych sprawozdań (miesięcznych, kwartalnych) do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego; e) uczestnictwa w przeglądach w okresie rękojmi, egzekwowanie obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy Robót. Zamawiający powiadomi Inżyniera Kontraktu o przeglądach gwarancyjnych na 7 dni przed wyznaczonym terminem przeglądu. 3) Promocja: W ramach promocji zadania inwestycyjnego Inżynier zobowiązany jest do: a) zlecenia wykonania dwóch tablic informacyjnych na rozpoczęcie robót i dwóch tablic pamiątkowych na zakończenie zadania inwestycyjnego o wym. 70x90 cm; b) stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia niżej wymienionych znaków: - emblemat Unii Europejskiej wraz z odniesieniem do Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego; - logo Narodowej Strategii Spójności: NNS - program Regionalny; - herb Województwa Zachodniopomorskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialogard.info w dziale Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach