Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniach - Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej Przedszkola Miejskiego Nr 1 w Białogardzie i Termomodernizacja budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Krótkiej 1 w Białogardzie

Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-200 Białogard, ul. 1-go Maja 18
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3122310 , fax. 094 3122919
  • Data zamieszczenia: 2010-02-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Białogard - Urząd Miasta Białogardu
    ul. 1-go Maja 18 18
    78-200 Białogard, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3122310, fax. 094 3122919
    REGON: 33092045200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialogard.info
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu na zadaniach - Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej Przedszkola Miejskiego Nr 1 w Białogardzie i Termomodernizacja budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Krótkiej 1 w Białogardzie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług związanych z zarządzaniem, koordynowaniem, kontrolą i nadzorem nad realizacją robót budowlanych, których przedmiotem jest wykonanie zadań pn. Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej Przedszkola Miejskiego Nr 1 przy ul. 1 Maja w Białogardzie i Termomodernizację budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Krótkiej 1 w Białogardzie. Nadzór na realizacją robót budowlanych odbywać się będzie zgodnie z warunkami określonymi w umowie i przepisami Prawa budowlanego. Ponadto usługa obejmuje współpracę z Zamawiającym w zakresie wypełniania obowiązków sprawozdawczych, wynikających z procedur Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013 oraz współpracę ze służbami Zamawiającego przy prowadzeniu działań informacyjnych i promocyjnych związanych z realizacją projektu. Zamawiający powierzy Wykonawcy zarządzanie, koordynowanie, kontrolę i nadzór nad realizacją zadań inwestycyjnych, o którym mowa w pkt. 2 w celu wykonania zadań zgodnie z dokumentacją projektową w ustalonym w umowie z Wykonawcą Robót terminie oraz w celu skutecznego wyegzekwowania od Wykonawcy Robót wymagań dotyczących jakości stosowanych materiałów, jakości robót i kosztów realizacji robót, jak również w celu prawidłowego rozliczenia zadań inwestycyjnych współfinansowanych przez Unię Europejskiego w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013. Charakterystyka zadań inwestycyjnych: 1. Robota budowlana polegająca na wykonaniu termomodernizacji budynku użyteczności publicznej Przedszkola Miejskiego Nr 1.Inwestycja zlokalizowana jest w Białogardzie, przy ul. 1 Maja 12 Zakres prac obejmuje m.in.: 1)remont dachu, 2)wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych, 3)renowacja ścian zewnętrznych, 4)wymiana stolarki okiennej, 5)wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej, 6)wymiana instalacji centralnego ogrzewania 7)przedłożenie Zamawiającemu świadectwa energetycznego budynku po wykonaniu przedmiotu zamówienia. 2. Robota budowlana polegająca wykonanie termomodernizacji budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Krótkiej 1 w Białogardzie. Zakres prac obejmuje m.in.: 1)remont dachu, 2)wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych, 3)wymiana stolarki okiennej, 4)wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej, 5)wymiana instalacji centralnego ogrzewania 6)remont dwóch pomieszczeń biurowych o łącznej pow. ok. 42 m2 (w tym: roboty rozbiórkowe, murarskie, tynkarskie, malarskie, roboty elektryczne, wykonanie posadzek), 7)przedłożenie Zamawiającemu świadectwa energetycznego budynku po wykonaniu przedmiotu zamówienia. Po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy - Inżynierowi, na czas trwania umowy następujące dokumenty: 1) projekty budowlane i wykonawcze, specyfikację Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, przedmiary robót i kosztorysy inwestorskie, 2) kopie umów o roboty budowlane (po wyborze Wykonawców robót), 3) kopie ofert Wykonawców robót, 4) kopie decyzji pozwolenia na budowę, 5) kopie umów o dofinansowanie zadań inwestycyjnych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013. Zakres prac Wykonawcy - Inżyniera: 1)Wykonawca Inżynier Kontraktu jest upoważniony i zobowiązany podczas budowy do: a) stałej obecności na terenie budów przez okres trwania realizacji zadań inwestycyjnych; b) sprawowania nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych inspektorów nadzoru, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z późn. zm.) i warunkami zapisanymi w decyzjach administracyjnych; c) reprezentowania zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z zadaniami inwestycyjnymi oraz ścisłej współpracy z Nadzorem Autorskim; d) nieskrępowanego dostępu do terenów budów oraz wszelkich miejsc gdzie materiały, konstrukcje i urządzenia będą pozyskiwane, wytwarzane, montowane składowane lub przygotowywane do wbudowania; e) zgłoszenia, w imieniu Zamawiającego, rozpoczęcia robót, oraz protokolarnego przekazania Wykonawcom robót (kierownikowi budowy) placów budowy i dzienników budowy, f) kontrolowania w sposób ciągły jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów, zgodnie z wymaganiami Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, dokumentacji projektowej, oraz praktyką inżynierską, bieżącego archiwizowania wszelkich atestów, deklaracji, certyfikatów jakości itp. g) odpowiednio wyprzedzającego informowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenia kosztów; h) kontrolowania przestrzegania przez Wykonawców Robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy; i) udzielania Wykonawcom robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dot. zadań; j) kontroli zgodności oznakowania robót z zatwierdzonym projektem tymczasowej organizacji ruchu; k) organizowania oraz przewodniczenia co miesięcznym Radom Budowy dot. postępu prac, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich stron zaangażowanych w realizację zadań inwestycyjnych, oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywania ich Zamawiającemu w terminie 7 dni; l) monitorowania postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym Harmonogramami robót; ł) kontrolowania sposobu składowania i przechowywania materiałów; m) nadzorowania i weryfikacji obmiarów robót wykonywanych przez Wykonawców robót; n) dokonywania odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; o)sprawdzania wykonywanych robót i powiadomienia Wykonawców robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; p) poświadczenia usunięcia wad przez Wykonawców Robót; q) przygotowania do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwa w odbiorze robót; r) sprawdzania miesięcznych zestawień ilości i wartości wykonanych robót i przygotowania odpowiednich Świadectw Płatności; s) poświadczenia terminu zakończenia robót; t) dostarczenia zamawiającemu wszelkich raportów, akt, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawców robót po zakończeniu robót; u) powiadomienia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawców robót oraz rozbieżności między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy; v) prowadzenia bieżącej kontroli Kontraktu i aktualizowania szacunku końcowej wartości Kontraktu; w) sprawdzenia ostatecznej kwoty umownej Wykonawcy robót; x) weryfikacji i akceptacji sporządzonego przez Wykonawców robót protokołów odzysku materiałów pochodzących z rozbiórki; z) przygotowania dla Zamawiającego materiałów do sprawozdań sporządzanych w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013; 2) Wykonawca Inżynier Kontraktu jest upoważniony i zobowiązany po zakończeniu budowy do: a) weryfikacji kompletności Dokumentacji odbiorowej przygotowanej przez Wykonawców Robót i uczestnictwo w odbiorze końcowym robót; b) dokonanie odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad ujawnionych podczas odbioru końcowego; c) przygotowanie dla potrzeb Zamawiającego danych potrzebnych do sporządzenia dokumentów PT, OT; d) rozliczenie rzeczowe i finansowe zadań, sporządzenie Raportu końcowego i wszelkich wymaganych sprawozdań (miesięcznych, kwartalnych) do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego; e) uczestnictwa w przeglądach w okresie gwarancji, egzekwowanie obowiązków gwarancyjnych Wykonawców Robót. Zamawiający powiadomi Inżyniera Kontraktu o przeglądach gwarancyjnych na 7 dni przed wyznaczonym terminem przeglądu. 3) W ramach promocji zadania inwestycyjnego Inżynier zobowiązany jest do: 1) stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania zadań niżej wymienionych znaków: a) Emblemat Unii Europejskiej wraz z odniesieniem do Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego; b) Logo Narodowej Strategii Spójności: NNS - program Regionalny; c) Herb Województwa Zachodniopomorskiego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715400005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialogard.info w dziale Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach