Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU NA INWESTYCJI :ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W MIEJSCOWOŚCI ŁAZY, GMINA MIELNO

Zakład Wodociągowo-Kanalizacyjny sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 76-032 Mielno, Unieście, ul. Świerczewskiego 44
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-94 31 89 750 , fax. 0-94 31 89 750
  • Data zamieszczenia: 2011-08-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągowo-Kanalizacyjny sp. z o.o.
    Unieście, ul. Świerczewskiego 44 44
    76-032 Mielno, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-94 31 89 750, fax. 0-94 31 89 750
    REGON: 32041970200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zwk.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU NA INWESTYCJI :ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA STACJI UZDATNIANIA WODY W MIEJSCOWOŚCI ŁAZY, GMINA MIELNO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na Pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu na inwestycji :Rozbudowa i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Łazy, gmina Mielno. Kod CPV: 74264000-7 - usługi zarządzania budową, 74262000-3 - usługi nadzoru budowlanego 74210000-4 - techniczne usługi doradcze W ramach wykonania Przedmiotu umowy Inżynier Kontraktu będzie zobowiązany w szczególności do: a) na etapie budowy: -przekazania placu budowy Wykonawcy oraz nadzór nad organizacją zaplecza budowy, -obecności na terenie budowy przez okres realizacji Zadania Inwestycyjnego; -sprawowania nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych inspektorów nadzoru, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623) i warunkami zapisanymi w decyzjach administracyjnych; -kontrolowania w sposób ciągły, jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, -bieżącego archiwizowania wszelkich gwarancji, atestów, deklaracji, certyfikatów jakości itp. -niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót budowlanych na Zadaniach Inwestycyjnych, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenie kosztów oraz przedstawienia propozycji działań mających na celu ich uniknięcie a także zapobieżenie wystąpieniu podobnych zagrożeń w trakcie dalszej realizacji robót budowlanych; -kontrolowania czy Wykonawca przestrzega zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz czy utrzymuje porządek na terenie budowy; -udzielania Wykonawcy wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizacji robót; -organizowania oraz przewodniczenia cotygodniowym naradom na budowie omawiającym dotychczasowy postęp prac, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich stron zaangażowanych w realizację zadania (Wykonawca, Inżynier Kontraktu, przedstawiciele Zamawiającego, ewentualny Nadzór Autorski) oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywanie ich Zamawiającemu w terminie 7 dni od dnia narady; -organizowania i przewodniczenia naradom technicznym oraz sporządzanie protokołów z tych narad, protokół należy przedstawić Zamawiającemu w terminie do 7 dni od daty posiedzenia; -opiniowania i przedstawiania Zamawiającemu do zatwierdzenia Harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, przedstawionego przez Wykonawcę oraz wnioskowanie o ewentualne jego zmiany w trakcie trwania budowy; -monitorowania postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym Harmonogramem robót; -kontrolowania sposobu składowania i przechowywania materiałów; -nadzorowania robót wykonywanych przez Wykonawcę; -zlecania Wykonawcy wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości, co do ich jakości; -dokonywania odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; -sprawdzenia wykonywanych robót i powiadomienie Wykonawcy o wykrytych wadach oraz określenie zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; -poświadczenia usunięcia wad przez Wykonawcę; -mediacji i rozjemstwa w sporach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, w szczególności przy sporządzaniu Raportu Końcowego Projektu; -bezstronnego i obiektywnego uczestnictwa w procesie inwestycyjnym dotyczącym realizacji Zadania Inwestycyjnego; -przedstawienia Zamawiającemu pisemnych zaleceń na temat wyceny stawek robót, dla których nie przewidziano cen jednostkowych w umowie z Wykonawcą; -przygotowania do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorze robót; -poświadczenia terminu zakończenia robót; -dostarczenia Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, gwarancji, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę robót po zakończeniu robót; -powiadamiania Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy oraz rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy; -prowadzenia bieżącej kontroli Inwestycji i aktualizowanie końcowej wartości zadania; -sprawdzenia ostatecznej kwoty umownej Wykonawcy; -weryfikacja i akceptacja sporządzonego przez Wykonawcę protokołu odzysku materiałów pochodzących z rozbiórki; -zapewnienia, przeprowadzenia i nadzorowania wymaganych prób i rozruchów technologicznych; -zarządzania finansowego, tj. sporządzania raportów miesięcznych z określeniem zaawansowania prac oraz rozliczenia finansowe Inwestycji; -innych czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, związanych bezpośrednio z realizacją Zadania Inwestycyjnego. b) na etapie po zakończeniu budowy: -weryfikacji kompletności dokumentacji odbiorowej przygotowanej przez Wykonawcę i uczestnictwo w odbiorze końcowym robót oraz sporządzenie stosownych protokołów odbioru; -dokonania odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad ujawnionych podczas odbioru końcowego; -rozliczenie rzeczowe i finansowe zadania, w tym sporządzenie raportu końcowego z realizacji Zadania Inwestycyjnego w terminie 30 dni po odbiorze końcowym bądź po odbiorze robót związanych z usunięciem wad ujawnionych podczas odbioru końcowego i wszelkich wymaganych sprawozdań żądanych przez Zamawiającego w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia żądania; c) w okresie gwarancji dla Zadania Inwestycyjnego: -uczestniczenie w corocznych przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji Zadania Inwestycyjnego oraz w odbiorze gwarancyjnym a w przypadku stwierdzenia w trakcie przeglądów bądź odbioru wystąpienia wad, także uczestniczenie w odbiorze od Wykonawcy robót związanych z usunięciem ujawnionych wad; Zamawiający powiadomi Inżyniera Kontraktu o terminach przeglądów gwarancyjnych oraz odbiorów robót czy odbioru gwarancyjnego na 7 dni przed wyznaczonym terminem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742640007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu wnosi wadium w wysokości 2 700,00 zł (dwa tysiące siedemset zero gr). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, na rachunek bankowy PKO BP nr:75 1020 2791 0000 7202 0154 2612 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w postaci gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją: bezwarunkową, nieprzenośną, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) oznaczenie postępowania, 3) określenie przedmiotu postępowania, 4) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 5) kwotę gwarancji, 6) termin ważności gwarancji, 7) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zgodnie z Warunkami podpisanej Umowy. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Termin obowiązywania wadium. Wadium wniesione do postępowania przetargowego musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zwk.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną