Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu inwestycji pn.: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie powiatów: białogardzkiego, drawskiego, kołobrzeskiego, koszalińskiego, szczecineckiego i świdwińskiego

Gmina Karlino ogłasza przetarg

  • Adres: 78-230 Karlino, Plac Jana Pawła II 6
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3117273 , fax. 094 3117410
  • Data zamieszczenia: 2011-06-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Karlino
    Plac Jana Pawła II 6 6
    78-230 Karlino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3117273, fax. 094 3117410
    REGON: 00052539800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu inwestycji pn.: Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej na terenie powiatów: białogardzkiego, drawskiego, kołobrzeskiego, koszalińskiego, szczecineckiego i świdwińskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia objęte są cztery budynki użyteczności publicznej: -Karliński Ośrodek Kultury- Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: - Instalacji węzła cieplnego w oparciu o pompę ciepła - Roboty instalacyjne: wodno - kanalizacyjne - Roboty elektryczne (dostosowanie instalacji elektrycznej do montażu pompy ciepła) -Hala Sportowa na ulicy Kościuszki- Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: - Docieplenie ścian fundamentowych - Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej - Docieplenie wszystkich ścian zewnętrznych budynku wraz z wykonaniem elewacji - Instalację węzła cieplnego w oparciu o pompę ciepła - Roboty instalacyjne: c.o. i c.w. - Roboty elektryczne (dostosowanie instalacji elektrycznej do montażu pompy ciepła) -Szkoła Podstawowa w Karwinie -Termomodernizacja budynku: -wykonanie węzła cieplnego z pompą ciepła - docieplenie stropu nad główną częścią obiektu, -docieplenie i wykonanie nowego pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej (klatka schodowa i kotłownia), -wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, -wykonanie instalacji ciepłej wody, -wykonanie zabezpieczenia ochronnikami przebiciowymi instalacji pompy ciepła i montaż czujnika kolejności faz, -montaż zaworu 45 służy do regulacji sterowania ręcznego przepływem wody użytkowej, -wykonanie robót elektrycznych (dostosowanie instalacji elektrycznej dla potrzeb węzła cieplnego), -wykonanie projektu instalacji elektrycznej na potrzeby pompy ciepła (należy uzyskać warunki przyłączeniowe wraz z wykonaniem projektu instalacji elektrycznej i uzyskaniem pozwolenia na budowę) -Roboty budowlane - zerwanie starego pokrycia dachowego z papy, - wykonaniem elewacji, - wykonanie nowego pokrycia dachu z blacho dachówki, - wykonanie nowego pokrycia z papy termozgrzewalnej, - wykonanie nowych łat i kontr łat na dachu, -wykonanie nowych obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych w celu odprowadzenia wód opadowych z połaci dachowych, -wykonanie okien połaciowych, -wykonanie adaptacji poddasza wraz z ociepleniem, - wykonanie nowej instalacji odgromowej wraz z wykonaniem pomiaru uziemienia, -Mikroturbina Wiatrowa -dostawa i montaż mikroturbin wiatrowych o mocy 2x6 kW, -wykonanie fundamentów pod turbiny wiatrowe -dostosowanie instalacji elektrycznej do potrzeb mikroturbiny wiatrowej i jej podłączenie, -Przedszkole Miejskie im. Marii Curie w Karlinie -Termomodernizacja budynku - wymiana instalacji centralnego ogrzewania i ciepłej wody użytkowej, - wykonanie węzła cieplnego z pompami ciepła, - roboty elektryczne w pomieszczeniu węzła cieplnego (wraz z wykonaniem zabezpieczenia ochronnikami przepięciowymi instalacji pompy ciepła, - wykonanie fundamentu pod pompę ciepła wraz z zabezpieczeniem urządzeń przed dostępem osób postronnych, - docieplenie ścian fundamentowych, - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, - docieplenie ścian zewnętrznych wraz z wykonaniem elewacji oraz obróbek blacharskich, - docieplenie stropodachu wraz z pokryciem dachu papa termozgrzewalną (obróbki blacharskie, rynny i rury spustowe) -Wykonanie turbiny wiatrowej - dostawa i montaż mikroturbiny wiatrowej, - przebudowa linii kablowej, - dostosowanie instalacji elektrycznej do potrzeb mikroturbiny wiatrowej i jej podłączenie, -Remont i przebudowa budynku przedszkola - roboty rozbiórkowe (m.in. ścianki działowe, kominy wentylacji grawitacyjnej, wewnętrzne instalacje elektryczne, wod. - kan., c.o., posadzki, okładzin drewnianych), - remont wszystkich pomieszczeń budynku przedszkola uwzględniających min. (wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej, wykonanie ścianek działowych, tynków cementowo - wapiennych kat. IV, roboty malarskie, montaż kabin WC, wykonanie posadzek, wymiana balustrad, izolacje poziome stropów i posadzek, montaż urządzeń sanitarnych), - przebudowa części pomieszczeń budynku na poziomie parteru dla dzieci w wieku do 3 lat, - przebudowa sanitariatów z połączeniem z salami przedszkolnymi, - zabudowa loggi z wykorzystaniem na salę indywidualnego nauczania z instalacją komputerową, - przebudowa kuchni i pomieszczeń kuchennych, - przebudowa elementów konstrukcyjnych budynku (nadbudowa przedsionka, przebudowa przedszkola pkt 9.1 i 9.2 projektu budowlanego), - przebudowa i budowa kominów wentylacji grawitacyjnej, - obudowa klatki schodowej EI60, - przebudowa wewnętrznej instalacji wodociągowo - kanalizacyjnej, - likwidacja kanałów ciepłowniczych zlokalizowanych pod posadzkami parteru, - przebudowa instalacji gazowych, - przebudowa instalacji wentylacji mechanicznej, - wykonanie kominów murowanych i komina stalowego, - wykonanie instalacji ppoż. (hydrantową) oraz wyposażenie budynku w gaśnice zgodnie z pkt 11.18 projektu budowlanego, oznaczenie dróg ewakuacyjnych, - wykonanie wewnętrznej instalacji elektrycznej, oświetleniowej oraz budowa instalacji niskoprądowych (instalacja komputerowa, domofonowa, internetowa, TV), - wymiana dźwigu gastronomicznego w istniejącym szybie, - przyłączenie urządzeń wyposażenia kuchni według projektu technicznego przy współudziale z dostawcą urządzeń, - wykonanie przebudowy instalacji gazowej w węźle cieplnym wraz z montażem pieca gazowego i zamontowaniem go do układu węzła cieplnego z pompami ciepła, wykonanie automatyki w celu współgrania kotła gazowego z pompami ciepła, -Zagospodarowanie terenu - remont budynku garażowo - magazynowego wolnostojącego (wykonanie nowej posadzki, roboty malarskie, remont zewnętrznych ścian polegający na malowaniu w kolorystyce zatwierdzonym przez Zamawiającego), - wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych i schodów zewnętrznych, - wykonanie tarasu, - wykonanie ogrodzenia o wysokości 1,2 m z elementów stalowych wraz z wykonaniem bram i furtek wejściowych, - wykonanie placu zabaw dla dzieci 2,5 - 3 lata od strony ul. Moniuszki oraz doposażenie placu zabaw dla dzieci starszych, - wykonanie wewnętrznej drogi z kostki betonowej typu POLBRUK gr. 8 cm lub równoważnej, - wykonanie nasadzeń krzewów i ułożenie gotowej trawy z rolki, - wykonanie zewnętrznej kanalizacji (odpływ do separatora tłuszczu i istniejącej studni kanalizacji sanitarnej). Po podpisaniu umowy Zamawiający przekaże Wykonawcy - Inżynierowi, na czas trwania umowy następujące dokumenty: - projekty budowlane; - kosztorysy inwestorskie; - przedmiary robót; - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych; - kopię umowy z Wykonawca robót budowlanych - kopię oferty Wykonawcy robót budowlanych Ponadto Zamawiający zapewni Wykonawcy wgląd do innych dokumentów niezbędnych do poprawnego wykonywania powierzonych czynności. -Świetlica wiejska w Gościnku Termomodernizacja istniejącego budynku świetlicy -wykonanie docieplenia ścian fundamentowych -wymiana stolarki okiennej, -dosieplenie ścian elewacyjnych, -docieplenie dachu, -wykonanie płyty fundamentowej pod pompę ciepła wraz z wykonaniem zadaszenia systemowego, -wymiana posadzki, -wykonanie węzła cieplnego w oparciu o pompę ciepła, -wykonanie instalacji centralnego ogrzewania, -wykonanie zabezpieczenia ochronnikami przebiciowymi instalacji pompy ciepła i montaż czujnika kolejności faz, -wykonanie robót elektrycznych (dostosowanie instalacji elektrycznej dla potrzeb węzła cieplnego), -montaż zaworu 45 służy do regulacji sterowania ręcznego przepływem wody użytkowej, -wykonanie instalacji elektrycznej oświetleniowej i siłowej w budynku świetlicy -przeprowadzenie badań i sprawdzeń urządzeń zamontowanych w świetlicy Budowa nowej części budynku świetlicy Część I-wykonanie nowej części budynku świetlicy -wykonanie wykopu pod ściany fundamentowe, wraz z zerwaniem warstwy humusu, -wykonanie ław fundamentowych, -wykonanie ścian fundamentowych, -wykonanie ścian parteru, -wykonanie wieńców i słupów, -wykonanie stropu nad konstrukcją, -wykonanie ścian poddasza, -wykonanie wieńców ganka, -wykonanie więźby dachowej, -wykonanie pokrycia dachu, -zakup i montaż stolarki okiennej i drzwiowej, -wykonanie ocieplenia sufitu ganka, -wykonanie tynków wewnętrznych, -wykonanie posadzki na gruncie, -wykonanie okładzin podłogowych, -wykonanie elewacji, Część II- budowa drewutni -wykonanie wykopów pod stopy fundamentowe wraz z zerwaniem warstwy humusu -wykonanie stop fundamentowych, -wykonanie szkieletu ścian zewnętrznych, -wykonanie dachu nad konstrukcją, -wykonanie osłon ścian zewnętrznych, -zakup i montaż stolarki okiennej i drzwiowej, -wykonanie posadzki na gruncie, Część III-wykonanie utwardzenia i zjazdu z drogi do świetlicy - wykonanie podbudowy, -konanie utwardzenia z kostki betonowej, Część IV-Remont istniejącej części budynku -wykonanie otworu na drzwi ogrodowe -zakup i montaż drzwi ogrodowych -wykonanie wygłuszenia ścian wraz z tynkowaniem -rozbiórka starego pieca kaflowego -wymurowanie kominka z wkładem grzewczym Część V-Oświetlenie zewnętrzne -roboty ziemne związane z przeprowadzeniem instalacji oświetleniowej na działce -montaż słupów oświetleniowych i opraw - przeprowadzenie kabli między oprawami a przyłączem -wykonanie próby urządzeń i zasypanie wykopów z kablami Część VI- Roboty związane z montażem instalacji sanitarnych w nowej dobudowywanej części budynku -wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej -wykonanie instalacji centralnego ogrzewania -wykonanie instalacji zimnej wody użytkowej -wykonanie kanalizacji sanitarnej -wykonanie instalacji elektrycznej na potrzeby świetlicy -wykonanie pomiarów i prób urządzeń i sieci opisanych w części VI Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności: a) przed przystąpieniem do realizacji zadania (część zadania dotycząca realizacji wyłącznie Świetlicy w Gościnku) - pomoc w przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania przetargowego w celu wyłonienia wykonawcy robót; - przygotowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia; - udzielanie odpowiedzi i wyjaśnień do treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; b) na etapie budowy, - przekazanie placu budowy wykonawcy, nadzór nad organizacją zaplecza budowy, - obecności na terenie budowy przez okres realizacji zadania; - sprawowania nadzoru inwestorskiego przez uprawnionych inspektorów nadzoru, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623) i warunkami zapisanymi w decyzjach administracyjnych; - reprezentowania zamawiającego w kontaktach z osobami trzecimi w sprawach związanych z zadaniem inwestycyjnym; - nieskrępowany dostęp do terenu budowy oraz wszelkich miejsc gdzie materiały, konstrukcje i urządzenia będą pozyskiwane, wytwarzane, montowane składowane lub przygotowywane do wbudowania; - kontrolowanie w sposób ciągły jakości wykonywanych robót oraz wbudowanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej, oraz praktyką inżynierską, bieżącego archiwizowania wszelkich gwarancji, atestów, deklaracji, certyfikatów jakości itp. - odpowiednio wyprzedzającego informowania Zamawiającego o wszelkich zagrożeniach występujących podczas realizacji robót, które mogą mieć wpływ na wydłużenie czasu wykonania lub zwiększenia kosztów; - kontrolowanie przestrzegania przez Wykonawcę robót zasad bezpieczeństwa pracy i utrzymania porządku na terenie budowy; - udzielanie Wykonawcy robót wszelkich dostępnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizacji robót; - organizowanie oraz przewodniczenie co tygodniowych narad na budowie dotyczących postępu prac, w których udział biorą przedstawiciele wszystkich stron zaangażowanych w realizację zadania (Wykonawca robót, Inżynier Kontraktu, przedstawiciele Zamawiającego, ewentualny Nadzór Autorski) oraz sporządzania protokołów z tych narad i przekazywanie ich Zamawiającemu w terminie 7 dni; - organizowanie i przewodniczenie naradom technicznym oraz sporządzania protokołów z tych narad; - opiniowanie i przedstawianie Zamawiającemu do zatwierdzenia Harmonogramu rzeczowo-finansowego robót i Harmonogramu płatności, przedstawionego przez Wykonawcę robót oraz wnioskowania o ewentualne jego zmiany w trakcie trwania budowy; - monitorowanie postępu robót poprzez sprawdzenie ich rzeczywistego zaawansowania i zgodności realizacji z obowiązującym Harmonogramem robót; - kontrolowanie sposobu składowania i przechowywania materiałów; - nadzorowanie robót wykonywanych przez Wykonawcę robót; - zlecanie Wykonawcy robót wykonania dodatkowych badań materiałów lub robót budzących wątpliwości co do ich jakości; - dokonywanie odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu; - sprawdzenie wykonywanych robót i powiadomienie Wykonawcy robót o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych; - poświadczenie usunięcia wad przez Wykonawcę robót; - mediacji i rozjemstwa w sporach pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robot budowlanych; wspierania działań Jednostki Realizującej Projekt (JRP), w szczególności przy sporządzaniu Raportu Końcowego Projektu; -bezstronnego i obiektywnego uczestnictwa w procesie inwestycyjnym; - przedstawienie Zamawiającemu pisemnych zaleceń na temat wyceny stawek robót, dla których nieprzewidziano cen jednostkowych w umowie z Wykonawca robót; - przygotowanie do odbioru częściowego i końcowego robót, sprawdzenia kompletności i prawidłowości przedłożonych przez Wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwa w odbiorze robót; - poświadczenie terminu zakończenia robót; - dostarczenie Zamawiającemu wszelkich raportów, akt, gwarancji, certyfikatów przygotowanych przez Wykonawcę robót po zakończeniu robót; - powiadomienie Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawcy robót oraz rozbieżności między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na terenie budowy; - prowadzenie bieżącej kontroli zadania i aktualizowania szacunku końcowej wartości zadania; - sprawdzenie ostatecznej kwoty umownej Wykonawcy robót; - weryfikacja i akceptacja sporządzonego przez Wykonawcę robót protokołu odzysku materiałów pochodzących z rozbiórki; - zapewnienie przeprowadzenia i nadzorowanie wymaganych prób i rozruchów technologicznych; -zarządzanie finansowe-sporządzanie raportów oraz rozliczenia finansowe Kontraktu; - inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, związane bezpośrednio z realizacją inwestycji. c) etap po zakończeniu budowy obejmuje: - weryfikacja kompletności dokumentacji odbiorowej przygotowanej przez Wykonawcę robót i uczestnictwo w odbiorze końcowym robót, sporządzenie stosownych protokołów odbioru; - dokonanie odbioru wykonanych robót związanych z usunięciem wad ujawnionych podczas odbioru końcowego; - przygotowanie dla potrzeb Zamawiającego dokumentów księgowych (OT, PT, i inne); - rozliczenie rzeczowe i finansowe zadania, sporządzenie raportu końcowego i wszelkich wymaganych sprawozdań; - uczestniczenie w przeglądach w okresie gwarancji, egzekwowanie obowiązków gwarancyjnych Wykonawcy robót, Zamawiający powiadomi Inżyniera Kontraktu o przeglądach gwarancyjnych na 7 dni przed wyznaczonym terminem przeglądu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.karlino.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach