Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa Karkonoskiego Centrum Gospodarki Odpadami w Ścięgnach - Kostrzycy

Związek Gmin Karkonoskich ogłasza przetarg

  • Adres: 58-533 Mysłakowice, ul. Robotnicza 6
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 7182415, 7183323 , fax. 75 7131089
  • Data zamieszczenia: 2010-10-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Związek Gmin Karkonoskich
    ul. Robotnicza 6 6
    58-533 Mysłakowice, woj. dolnośląskie
    tel. 75 7182415, 7183323, fax. 75 7131089
    REGON: 23003209970000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk-karkonosze.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Związek Międzygminny

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn. Rozbudowa Karkonoskiego Centrum Gospodarki Odpadami w Ścięgnach - Kostrzycy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania inwestycyjnego pn.: Rozbudowa Karkonoskiego Centrum Gospodarki Odpadami w Ścięgnach - Kostrzycy - zwanego dalej zadaniem. Projekt Rozbudowy Karkonoskiego Centrum Gospodarki Odpadami w Ścięgnach - Kostrzycy obejmuje: W zakresie robót budowlanych: Kontrakt I, realizacja I, II, III, IV kwartał 2011r. -budowa sektorów nr 3 i 4 wraz z systemem drenażu odcieków, -przebudowa sieci kanalizacyjnych, -budowa instalacji ujmowania i zagospodarowania gazu składowiskowego. Kontrakt II realizacja I kwartał 2012r.: -rozbudowa zasobni odpadów zmieszanych w zakładzie mechaniczno - biologicznego przetwarzania odpadów, -budowa trybuny sortowania odpadów po sicie bębnowym, -wyposażenie sita i prasy w systemy odpylania powietrza, -budowa instalacji elektronicznej wagi samochodowej w strefie wjazdowej Centrum W zakresie dostaw Kontrakt III realizacja I - II kwartał 2012r. -zakup sprzętu do obsługi ZUK ZGK, -zakup pojemników do selektywnej zbiórki odpadów. Szacunkowa wartość inwestycji wynosi 16,8 mln PLN Wykonawca będzie wykonywał wszystkie ujęte w niniejszej specyfikacji czynności dotyczące Projektu Rozbudowa Karkonoskiego Centrum Gospodarki Odpadami w Ścięgnach - Kostrzycy, które jest realizowane i współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, Priorytet 4. Poprawa stanu środowiska naturalnego oraz bezpieczeństwa ekologicznego i przeciwpowodziowego Dolnego Śląska (Środowisko i bezpieczeństwo ekologiczne), Działanie 4.1. Gospodarka Odpadami. Inżynier Kontraktu jako Przedstawiciel Zamawiającego, działa w jego imieniu i na jego rzecz, odpowiada za kompleksową i terminową realizację projektu zgodnie z przepisami: -Prawa Budowlanego, -Prawa Zamówień Publicznych, -Warunków określonych w umowie zawartej przez Zamawiającego z Wykonawcą i w Dokumentach Kontraktowych, -Warunkami Kontraktu o współfinansowanie dla robót budowlanych w tym projektowych i usług niezbędnych dla realizacji projektu, -Kodeksu Cywilnego, -Zasadami FIDIC 1999, -Zgodnie z umową o dofinansowanie projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego na lata 2007 - 2013, -Warunkami określonymi w dokumentach SIWZ, -Przepisami prawa dotyczącymi współfinansowania i realizacji zadania ze środków Unii Europejskiej Do obowiązków Inżyniera Kontraktu należą w szczególności zarządzanie procesem inwestycyjnym realizowanym w ramach w/w kontraktu, które będzie obejmowało: Przygotowanie zadania inwestycyjnego, kontrolę robót - faza realizacji zadania inwestycyjnego, kontrolę kosztów inwestycji i rozliczenie inwestycji, nadzór inwestorski nad realizacją Projektu w ramach RPO WD 2007-2013 oraz przygotowanie elementów dokumentacji obowiązującej w procedurze dofinansowania Projektu w ramach RPO WD 2007-2013 z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej oraz zgodnych z wytycznymi krajowymi i prawem wspólnotowym, nadzór w okresie realizacji Projektu, monitoring, raportowanie i sprawozdawczość w zakresie rzeczowym i finansowym, wykonywanie obowiązków inspektorów nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, obowiązki i uprawnienia inspektorów nadzoru są określone w art. 25 i 26 ustawy Prawo Budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jedn.: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), merytoryczną ocenę roszczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 711310001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 53 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: I. Warunkiem udziału w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych). II. Wadium może być wnoszone w następujących formach: 1. Pieniądzu, 2. Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3. Gwarancjach bankowych, 4. Gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). III. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w pkt 15.1.1 SIWZ do niniejszego zamówienia. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę nie jest więc wystarczające do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. IV. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego nr 50 1500 1429 1214 2004 9506 0000 w Banku KBSA O. w Jeleniej Górze. Na przelewie należy umieścić informację: Wadium: Inżynier Kontraktu. V. Wadium w formie innej niż pieniężna należy złożyć w siedzibie Zamawiającego: ul. Robotnicza 6, 58-533 Mysłakowice; Przy przekazaniu tych dokumentów osoba je składająca otrzyma odpowiednie potwierdzenie. VI. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie wskazanej w pkt II.2 do II.5, wadium powinno być sporządzone adekwatnie do formy, w której jest wnoszone i winno zawierać następujące elementy: 1. Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji-poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib, 2. Określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, 3. Kwotę gwarancji lub poręczenia, 4. Termin ważności wadium, 5. Zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do: zapłacenia kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy lub pełnomocnictw, b) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. VII. Zwrot wadium oraz sytuacja jego ewentualnego zatrzymania uregulowana jest w art. 46 Ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zuk.zgk-karkonosze.pl/przetargi.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach