Przetargi.pl
„PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA - UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W AGLOMERACJI MYŚLIBÓRZ”

Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 74-300 Myslibórz, ul. Wschodnia
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 95 747 31 21
  • Data zamieszczenia: 2017-01-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
    ul. Wschodnia 1
    74-300 Myslibórz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 95 747 31 21
    REGON: 32130711200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: zamawiający udzielający zamówień sektorowych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „PEŁNIENIE FUNKCJI INŻYNIERA KONTRAKTU DLA ZADANIA - UPORZĄDKOWANIE GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W AGLOMERACJI MYŚLIBÓRZ”
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot umowy obejmuje świadczenie usług polegających na pełnieniu funkcji „Inżyniera Kontraktu” dla robót budowlanych realizowanych zgodnie z warunkami określonymi w Warunkach Kontraktowych FIDIC oraz w Warunkach Szczególnych, stanowiących załącznik do umów na roboty budowlane zawartych w celu realizacji Kontraktu nr 1 i Kontraktu nr 2, jak również zarządzanie procesem inwestycyjnym w imieniu Zamawiającego, pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z przepisami polskiego prawa i postanowieniami odpowiednich pozwoleń na prowadzenie budowy w szczególności: 1) reprezentowanie Zamawiającego, jako Inwestora, zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego, 2) wykonywanie przez Inżyniera Kontraktu: a) obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z art. 25 i 26 ustawy Prawo budowlane, b) obowiązków koordynatora czynności nadzoru inwestorskiego, zgodnie z art. 27 ustawy Prawo budowlane, c) pozostałych obowiązków wynikających z obowiązującego Prawa Budowlanego. 3) zapewnienie stałej wymiany informacji z Zamawiającym oraz koordynacja swojej działalności z wymaganiami Zamawiającego zarówno określonych przed rozpoczęciem robót, jak i wynikających z okoliczności występujących w trakcie ich realizacji; 4) analizowanie i sugerowanie wszelkich zmian w projektach i specyfikacjach, które mogą okazać się niezbędne lub pożądane podczas realizacji Kontraktu na Roboty; 5) prowadzenie inspekcji w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz wbudowywanych materiałów, zgodnie z wymaganiami specyfikacji technicznych, dokumentacji projektowej oraz praktyki inżynierskiej; 6) prowadzenie nadzoru nad realizacją Kontraktów 1 i 2 tj. pełnienie czynność Inżyniera Kontraktu przy realizacji tych Kontraktów; 7) prowadzenie sprawozdawczości realizacji Kontraktów nr 1 i 2 oraz Kontraktu Inżyniera. 8) prowadzenie monitoringu realizacji Projektu w zakresie postępu robót budowlanych, poniesionych i przewidywanych do poniesienia kosztów realizacji Projektu oraz bieżące monitorowanie zidentyfikowanych ryzyk wraz z ich zarządzaniem w oparciu o przygotowany i wdrożony system oceny ryzyka dla Projektu; 9) archiwizowanie dokumentów Realizowanych Kontraktów nr 1 i 2 oraz wszystkich innych dokumentów powstałych w toku wykonania przez Inżyniera Kontraktu Przedmiotu Umowy i udostępnianie ich Zamawiającemu na żądanie, a także przekazanie ich Zamawiającemu przed zakończeniem realizacji Umowy; 10) udostępnianie Zamawiającemu i uprawnionym instytucjom wszelkich dokumentów związanych z wykonaniem przedmiotu umowy w terminach przez nich określonych; 11) zachowanie poufności we wszystkich sprawach związanych z realizacją Przedmiotu Umowy. Udzielanie jakichkolwiek informacji dotyczących spraw związanych z Projektem osobom trzecim wymaga zgody Zamawiającego; 12) prowadzenie nadzoru nad przygotowaniem i opracowaniem dokumentacji projektowej inwestycji oraz jej zweryfikowaniu pod kątem poprawności rozwiązań, zgodności z wymaganiami Zamawiającego zawartymi w PFU, koordynacji międzybranżowej, kompletności oraz zgodności z obowiązującymi przepisami; 13) zarządzanie i nadzór nad procesem budowlanym przez cały okres realizacji inwestycji, począwszy od nadzorowania sporządzania dokumentacji projektowej, sprawdzenia i weryfikacji dokumentacji projektowej, koordynacji certyfikacji dokumentacji projektowej i zawartych w niej rozwiązań technicznych do zakończenia inwestycji; 14) udział w postępowaniach przetargowych przeprowadzanych na potrzeby realizacji inwestycji; 15) raportowanie i opiniowanie postępu robót oraz zaawansowania inwestycji; 16) koordynowanie, zarządzanie i ciągłe nadzorowanie procesu budowlanego i rozliczanie wykonawców, do momentu uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, rozliczenie wszystkich umów i weryfikacja osiągniętych wskaźników inwestycji dla poszczególnych zadań oraz rozliczenie końcowe i ostateczne inwestycji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym sposób jego realizacji zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247070-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wymaganego wadium wynosi: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy 00/100 złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną