Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp. ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Sikorskiego 42
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 095 7395200, 7395258 , fax. 095 7395454
- Data zamieszczenia: 2011-05-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gorzowie Wlkp.
ul. Sikorskiego 42 42
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 095 7395200, 7395258, fax. 095 7395454
REGON: 00001775600539 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu pn. Termomodernizacja budynków administrowanych przez Oddział ZUS w Gorzowie Wlkp. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje pełnienie funkcji Inżyniera na Kontrakcie pn. Termomodernizacja budynków administrowanych przez Oddział ZUS w Gorzowie Wlkp. Roboty budowlane będą realizowane zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, przepisami BHP, oraz warunkami zawartego Kontraktu na roboty budowlane zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC dla Budowy dla robót inżynieryjno - budowlanych projektowanych przez Zamawiającego - 4 wydanie angielsko-polskie zmienione 2008 (tłumaczenie 1 wydania FIDIC 1999) Stowarzyszenie Inżynierów Doradców i Rzeczoznawców SIDiR. Usługa pełnienia funkcji Inżyniera polega na zarządzaniu ww. Kontraktem tj. m.in.: wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 ze zm.), sporządzanie raportów oraz rozliczenie finansowe Kontraktu. Wykonawca będzie wykonywał obowiązki zgodnie z zawartą umową o usługę Inżyniera i warunkami FIDIC. Przedmiotowe zarządzanie będzie wykonywane zgodnie z zasadami realizacji Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części II SIWZ - pn. Opis przedmiotu zamówienia. Usługi Inżyniera Kontraktu świadczone będą w okresie: od dnia podpisania umowy do dnia 30.08.2012 r. plus 38 miesięcy w okresie zgłaszania wad i raportowania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715400005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 2000,00PLN
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl/zampub
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną