Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu pn.: Poprawa funkcjonowania transportu miejskiego w aglomeracji szczecińskiej poprzez zastosowanie systemów telematycznych

Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 71-241 Szczecin, ul. Klonowica 5
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4800444,4800434 , fax. 091 4393003, 4800453
  • Data zamieszczenia: 2011-09-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Szczecin - Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego
    ul. Klonowica 5 5
    71-241 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4800444,4800434, fax. 091 4393003, 4800453
    REGON: 81242410200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zditm.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu pn.: Poprawa funkcjonowania transportu miejskiego w aglomeracji szczecińskiej poprzez zastosowanie systemów telematycznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje nadzór i koordynację: 1) procesu dostaw dla projektu Poprawa funkcjonowania transportu miejskiego w aglomeracji szczecińskiej poprzez zastosowanie systemów telematycznych pod kątem ich rozliczenia, 2) promocji projektu. 2. Szczegółowe obowiązki Inżyniera Kontraktu: 1) uszczegółowienie SIWZ (łącznie z uzgodnieniem jej z kancelarią prawną wskazaną przez Zamawiającego) dla Budowy Centralnego Systemu Zarządzania Komunikacją Miejską dla Miasta Szczecin i aglomeracji szczecińskiej - etap II, 2) przygotowanie wszelkiej dokumentacji wymaganej przez Instytucję Zarządzającą - Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Instytucję Pośredniczącą - Ministerstwo Infrastruktury oraz Instytucję Wdrażającą - Centrum Unijnych Projektów Transportowych dla realizacji zadań określonych umową o dofinansowanie w czasie jej trwania, 3) przygotowywanie (w razie potrzeby) aneksów do umowy o dofinansowanie wraz z uzasadnieniem ich wystąpienia, 4) prowadzenie dla Zamawiającego wymaganej przez Instytucję Wdrażającą sprawozdawczości w okresie realizacji zadania objętego umową o dofinansowanie, 5) przygotowywanie i przedkładanie Zamawiającemu nie później niż w terminie wskazanym przez Instytucję Wdrażającą: a) wniosków o płatność zaliczkową, pośrednią i końcową spełniających wymogi formalne zgodnie z zestawieniem planowanych wydatków w ramach projektu wraz z wymaganymi załącznikami, b) wymaganych umową sprawozdań z realizacji projektu, c) wszystkich innych dokumentów i informacji związanych z realizacją projektu, których zażądają wymienione w pkt 2) powyżej Instytucje, 6) uczestnictwo we wszystkich procedurach kontrolnych projektu, w trakcie jego trwania i po jego zakończeniu, 7) uczestnictwo w procedurach odbiorów częściowych i i odbioru końcowego dostaw i usług w ramach projektu, 8) rozliczenie rzeczowe i finansowe związane z dotacją z Unii Europejskiej, 9) opracowanie planu promocji projektu zgodnie z umową o dofinansowanie oraz wytycznymi w/w Instytucji, 10) weryfikacja terminowości wykonywanych zadań objętych projektem zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, 11) nadzór nad wykonywaniem obowiązków przez Zamawiającego, uczestnictwo w spotkaniach roboczych organizowanych przez Zamawiającego w jego siedzibie lub w Biurze Inżyniera Kontraktu nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do zakończenia realizacji rzeczowej projektu, zgodnie z umową o dofinansowanie zawartą z Centrum Unijnych Projektów Transportowych. Przewidywany termin zakończenia realizacji zadania: 15.07.2013r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 794211002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W związku z faktem, że wartość przedmiotowego zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 PZP, Zamawiający odstępuje od żądania wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zditm.szczecin.pl.przetargi.php
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach