Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WiK" Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 88400 Żnin, ul. Mickiewicza
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 52 302 09 13
- Data zamieszczenia: 2018-02-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji "WiK" Sp. z o.o.
ul. Mickiewicza
88400 Żnin, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 52 302 09 13
REGON: 9111307000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://wikznin.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednoosobowa Spółka Gminy Żnin w formie Spółki z ograniczoną odpowiedzialnością
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu pn. „Modernizacja i przebudowa oczyszczalni ścieków wraz z budową i modernizacją sieci kanalizacyjnej i wodociągowej w Aglomeracji Żnin”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu zgodnie z Warunkami Kontraktu dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla Urządzeń Elektrycznych i Mechanicznych oraz Robót Inżynieryjnych i Budowlanych projektowanych przez Wykonawcę, czwarte wydanie z erratą angielsko-polskie 2008 (tłumaczenie pierwszego wydania w języku angielskim 1999 opublikowanego przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils – FIDIC), dalej zwany również „żółty FIDIC”). Zakres zadań w ramach poszczególnych kontraktów przedstawiono w załączniku nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Przez pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu należy rozumieć świadczenie usługi kompleksowego nadzoru inwestorskiego, w szczególności reprezentowania Zamawiającego na budowie, sprawowania kontroli zgodności realizacji budowy z jej projektem, pozwoleniem na budowę, określonymi przepisami, obowiązującymi normami i zasadami wiedzy technicznej, sprawdzania i odbiorów robót budowlanych, potwierdzania faktycznie wykonanych robót, a także kontrolowanie rozliczeń budowy. W ramach usług i Wykonawca świadczyć będzie także pomoc techniczną w ramach Projektu. 2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadań: Zadanie nr 1 Modernizacja i przebudowa oczyszczalni ścieków w Jaroszewie Zadanie nr 2 Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej sanitarnej w Aglomeracji Żnin Zadanie nr 3 Rozdział kanalizacji ogólnospławnej 3.Zadania Inżyniera Kontraktu w ramach niniejszej Umowy będą obejmować następujące czynności: a. zarządzanie i administrowanie umową na roboty budowlane; b. monitoring postępu umowy na roboty łącznie z raportowaniem, biorąc pod uwagę wskaźniki: rzeczowe i finansowe; forma Raportów powinna być zgodna z zaleceniami oraz uzgodniona z Zamawiającym; c. sprawowanie profesjonalnego i kompetentnego nadzoru inwestorskiego nad robotami; d. nadzór nad odbiorami częściowymi i końcowymi robót ze szczególnym uwzględnieniem rozruchu technicznego urządzeń; e. zapewnienie przestrzegania i stosowania polskiego prawa budowlanego przez Wykonawców; f. zapewnienie, że zakończone prace są zgodne z technicznymi i formalnymi wymaganiami umów na roboty; g. rozliczenie rzeczowe i finansowe umów na roboty; h. inne konieczne działania dla prawidłowej i terminowej realizacji Projektu. 4. Zadania Inżyniera Kontraktu w ramach niniejszej Umowy w zakresie pomocy technicznej obejmują: a. weryfikację dokumentacji przetargowej na wyłonienie Wykonawcy/Wykonawców robót budowlanych oraz pomoc przy organizacji i prowadzeniu postępowań przetargowych, w szczególności: przygotowanie ogłoszenia o zamówieniu, pełnienie funkcji eksperta/biegłego w trakcie procedur przetargowych; b. nadzór nad prawidłowością procesu projektowego dla wszystkich zadań objętych Umową; c. przygotowanie i kompletowanie dokumentów niezbędnych do rozliczenia z jednostkami współfinansującymi; d. inne konieczne działania dla prawidłowej i terminowej realizacji Projektu. 5. Inżynier Kontraktu będzie wykonywać swoje obowiązki w ścisłej współpracy z Zamawiającym, zgodnie z jego poleceniami i obowiązującymi przepisami oraz regulacjami stosowanymi dla Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 PLN. Wszelkie informacje dotyczące wadium zostały zawarte w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie kompetencji lub uprawnień do określonej działalności zawodowej będącej przedmiotem zamówienia - Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem : „Budowa skateparku na działce o numerze ewidencyjnym 678/12 przy ul. Kujawskiej w Solcu Kujawskim”, realizowanego w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-07-04 - „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji p.n. „Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z dojściami, dojazdami i parkingiem w Lipnie””
Dodano: 2024-03-28 - „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji p.n. „Budowy bud. mieszk. wiel. wraz z niez. infr. oraz miejscami postojowymi w miejscowości Chełmica-Cukrownia”
Dodano: 2024-03-27 - „Przebudowa budynków/remont przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 27/29 w Toruniu na potrzeby Regionalnego Centrum Wsparcia i Opieki dla Osób z Niepełnosprawnością”
Dodano: 2024-03-15 - Usługa nadzoru inwestorskiego przy budowie drogi gminnej na odcinku od ul. Małgorzatowo w Lubiczu Dolnym do ul. Sieradzkiej w Toruniu – etap I.
Dodano: 2023-12-07 - Usługa nadzoru inwestorskiego przy budowie Przedszkola „Chatka Puchatka” i żłobka w Lubiczu Górnym.
Dodano: 2023-11-07 - pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: „Przebudowa drogi krajowej nr 10 wraz z wykonaniem zjazdu na działkę nr ewid. 116/6 w miejscowości Trzeciewnica”
Dodano: 2023-08-29 - Usługa pełnobranżowego nadzoru inwestorskiego podczas realizacji inwestycji w ramach projektu RPKP. 06.01.01-04-0006/18 pn. "Przebudowa Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii"
Dodano: 2023-08-28 - Rozliczenie rzeczowe i finansowe inwestycji pn. wykonanie kompleksowej modernizacji i rozbudowy Kujawsko-Pomorskiego Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. J. Korczaka w Toruniu
Dodano: 2023-07-11 - „Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji inwestycji p.n. „Adaptacja zabytkowego budynku sądu w Kowalewie Pomorskim na Szkołę Muzyczną I stopnia –etap II””
Dodano: 2023-05-29