Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 58-420 Lubawka, ul. Nadbrzeżna 5a
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7411541 w. 39 , fax. 075 7411541
- Data zamieszczenia: 2009-08-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SANIKOM Sp. z o.o.
ul. Nadbrzeżna 5a 5a
58-420 Lubawka, woj. dolnośląskie
tel. 075 7411541 w. 39, fax. 075 7411541
REGON: 23044331100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanikom.com.pl.
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla projektu p.n. Budowa płyty do kompostowania odpadów i kwatery na odpady w Lubawce. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
W ramach zamówienia zakłada się pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla projektu pn.: -Budowa płyty do kompostowania odpadów i kwatery na odpady w Lubawce.- polegających na: - Budowie płyty do kompostowania odpadów wraz z infrastrukturą towarzyszącą; ten fragment robót realizowany będzie w ramach projektu pn.: -Biologiczne unieszkodliwianie odpadów na polsko - czeskim pograniczu- współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Współpracy Transgranicznej 2007-2013 Republika Czeska - Rzeczpospolita Polska. -Budowie kwatery na odpady wraz z infrastrukturą towarzyszącą;. roboty realizowane będą w ramach projektu pn. -Budowa kwatery na odpady inne niż obojętne i niebezpieczne w obrębie składowiska odpadów komunalnych w Lubawce, finansowanego w formie pożyczki z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu. Na przedmiot zamówienia składa się: 1 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, w tym wykonanie niezbędnych pomiarów kontrolnych i ekspertyz. 2 Prowadzenie sprawozdawczości związanej z realizacją projektu, 3 Prowadzanie ocen, konsultacji i ewentualnych korekt rozliczeń rzeczowo-finansowych projektu z Instytucją Zarządzającą - dla robót określonych w punkcie II.1.3 - akapit I 4.Sporządzanie rozliczeń rzeczowo - finansowych oraz realizacja obowiązków sprawozdawczych, wynikających z umowy pomiędzy Zamawiającym i Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej we Wrocławiu - dla robót określonych w punkcie - dla robót określonych w punkcie II.1.3 - akapit II - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713100004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: a) W okresie ostatnich trzech lat lub jeśli okres działalności jest krótszy to w tym czasie, pełnił funkcję inżyniera kontraktu lub inwestora zastępczego na przynajmniej jednym zadaniu o charakterze podobnym do robót objętych funkcją inżyniera kontraktu w ramach niniejszego zamówienia i wartości robót budowlanych powyżej 5 000 000,- zł netto. Zamawiający za roboty o podobnym charakterze rozumie roboty, w których wartości procentową większość stanowią roboty ziemne związane z wykonywaniem wykopów, makroniwelacji, formowania skarp, rekultywacji terenu, transportu mas ziemnych i kruszyw, jak również roboty drogowe. b) Wskażą do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby, którymi dysponują lub będą dysponowali, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: - Kierownika Zespołu (Inżynier Rezydent) posiadającego: wykształcenie techniczne, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, doświadczenie w okresie ostatnich 3 latach w pełnieniu funkcji Kierownika Zespołu/Inżyniera Rezydenta na min. jednym kontrakcie obejmującym roboty budowlane, aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, - Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadającego: wykształcenie techniczne, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych na minimum dwóch kontraktach obejmujących roboty budowlane o charakterze podobnym do robót objętych funkcją inżyniera kontraktu w ramach niniejszego zamówienia, aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, odpowiednie do zakresu robót przewidzianych do objęcia nadzorem. - Inspektor nadzoru w specjalności drogowej posiadającego: wykształcenie techniczne, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych na minimum dwóch kontraktach obejmujących roboty budowlane o charakterze podobnym do robót objętych funkcją inżyniera kontraktu w ramach niniejszego zamówienia. aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, odpowiednie do zakresu robót przewidzianych do objęcia nadzorem. - Inspektor nadzoru w specjalności sanitarnej posiadającego: wykształcenie techniczne, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych na minimum dwóch kontraktach obejmujących roboty w zakresie sieci wodnej i kanalizacyjnej (minimum na jednym kontrakcie dla robót w zakresie budowy sieci wodnej i minimum na jednym kontrakcie dla robót w zakresie sieci kanalizacyjnej), aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, odpowiednie do zakresu robót przewidzianych do objęcia nadzorem. - Inspektor nadzoru w specjalności elektrycznej posiadającego: wykształcenie techniczne, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych na minimum dwóch kontraktach obejmujących roboty w zakresie sieci elektro-energetycznej, aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektro-energetycznych, odpowiednie do zakresu robót przewidzianych do objęcia nadzorem. - Specjalista ds. rozliczeń - posiadającego: wykształcenie minimum średnie, doświadczenie w prowadzeniu obmiarów i analizy kosztów budowy, na co najmniej jednym kontrakcie na roboty budowlane. UWAGA: Zamawiający dopuszcza jednoczesne pełnienie przez 1 osobę maksymalnie dwóch funkcji wymienionych powyżej pod warunkiem spełniania łącznie wymagań jednoczesnego posiadania odpowiedniego wykształcenia, doświadczenia i uprawnień. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły -spełnia - nie spełnia-. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uzna się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków, Wykonawcy zobowiązani są do przedstawienia w ofercie następujących oświadczeń i dokumentów: - Podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wzór: Dokument 1 oraz stosownie do sytuacji Wykonawcy: Dokument 2A lub Dokument 2B. - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 Ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, sporządzony wg załączonego wzoru: Dokument 3. - Dokumenty potwierdzające, że usługi określone w pkt 9.1.6 zostały wykonane należycie. - Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia i zakresu wykonywanych czynności, sporządzony według załączonego wzoru: Dokument 4 - Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9.1.8. Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. - Dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: uprawnienia budowlane do kierowania/nadzorowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem (zgodnie z Ustawą prawo budowlane) oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa dla osób wskazanych do realizacji zamówienia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sanikom.bip.net.pl/?c=244
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Inżynier kontraktu dla Projektu pn.: Modernizacja oczyszczalni ścieków i pompowni ścieków w Złotoryi.
Dodano: 2016-07-21 - Pełnienie obowiązków Inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji pn. Budowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Dobrzykowicach - Etap A Przedszkole i Etap B - Szkoła
Dodano: 2016-05-20 - Określenie (w oparciu o dokumentację projektową będącą w posiadaniu Zamawiającego) zakresu rzeczowego robót, dostaw, montażu, rozruchu pozostających do wykonania na Projekcie Budowa stopnia wodnego Malczyce w km 300+00 rzeki Odry wraz z przeprowadzeniem inwentaryzacji rzeczowo - ilościowo - wartościowej robót, dostaw, usług wykonanych w okresie od 1997 r. do końca 2015 r.
Dodano: 2016-04-15 - Usługi finansowo - prawne wraz z nadzorem inwestorskim dla zadania pn.Rozbudowa i modernizacja linii technologicznej wydzielenia biofrakcji ze zmieszanych odpadów komunalnych.
Dodano: 2013-06-17 - Usługi finansowo - prawne wraz z nadzorem inwestorskim dla zadania pn.Rozbudowa i modernizacja linii technologicznej wydzielenia biofrakcji ze zmieszanych odpadów komunalnych
Dodano: 2013-06-06 - Wymiana elementów schodów kamiennych i okładzin drewnianych schodów w Kościele Garnizonowym w kompleksie wojskowym 2800 przy ul. Świętej Elżbiety 1 we Wrocławiu
Dodano: 2012-10-22 - Wykonanie dokumentacji techniczno - projektowej wraz z uzyskaniem decyzji właściwego organu o pozwoleniu na budowę, montaż opraw w kaplicy oraz wymianę instalacji elektrycznej wieży i tarasu widokowego Kościoła Garnizonowego na terenie kompleksu wojskowego nr 2800 we Wrocławiu przy ul. Św. Elżbiety 1. Nr sprawy: INFR/321/2012
Dodano: 2012-10-15 - Wykonanie dokumentacji techniczno-projektowej wraz z uzyskaniem decyzji właściwego organu o pozwoleniu na budowę oraz wymianę instalacji elektrycznej wieży oraz tarasu widokowego kościoła garnizonowego na terenie kompleksu wojskowego nr 2800 we Wrocławiu przy ul. św. Elżbiety 1. Nr sprawy: INFR/290/2012
Dodano: 2012-09-21 - Pełnienie funkcji Inwestora zastępczego inwestycji p. n. Przebudowa budynku byłego młyna przemysłowego z przeznaczeniem na centrum dydaktyczno-socjalne przy Zakładzie Aktywności Zawodowej w Świerzawie
Dodano: 2012-07-09 - Sporządzenie wykazu robót budowlanych w pasach dróg powiatowych powiatu milickiego z określeniem nakładów finansowych
Dodano: 2011-09-28