Wójt Gminy Ostróda ogłasza przetarg
- Adres: 14-100 Ostróda, ul. Jana III Sobieskiego 1
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 089 676 07 00 , fax. 089 676 07 90
- Data zamieszczenia: 2013-09-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Ostróda
ul. Jana III Sobieskiego 1 1
14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 089 676 07 00, fax. 089 676 07 90 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaostroda.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu pn. Budowa infrastruktury technicznej dla strefy przedsiębiorczości w Gminie Ostróda. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu: Budowa infrastruktury technicznej dla strefy przedsiębiorczości w Gminie Ostróda, który realizowany będzie w formule zaprojektuj i wybuduj, zwanego dalej Projektem. Projekt dofinansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: -Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013 Oś priorytetowa 1 Przedsiębiorczość Działanie 1.1 Wzrost konkurencyjności przedsiębiorstw Poddziałanie 1.1.10 Przygotowanie stref przedsiębiorczości 2.Przedmiot Projektu obejmuje opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych opisanych szczegółowo w Programie Funkcjonalno - Użytkowym, stanowiącym załącznik 1 do SIWZ. 3.Zakres usługi pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu będzie realizowany w następujących etapach: Etap I: Faza przetargowa i projektowa Etap II: Faza organizacji i wykonania robót budowlanych, sprawozdawczości, rozliczeń finansowych, promocji, odbiorów i oddania do użytkowania a także w okresie rękojmi za wady i gwarancji jakości udzielonych przez wykonawcę Projektu i o b e j m u j e : 1)zarządzanie Projektem w imieniu i na rzecz Zamawiającego w ścisłej z nim współpracy mające na względzie prawidłowe przygotowanie, realizowanie i ukończenie Projektu , które będzie obejmowało w szczególności: a)organizację, b)koordynację, c)nadzór, d)monitoring, raportowanie i sprawozdawczość w zakresie rzeczowym, czasowym i finansowym 2)przygotowanie i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu; 3)ścisła współpraca z autorami Programu Funkcjonalno-Użytkowego Projektu przy wykonywaniu czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach Projektu 4)profesjonalny i kompetentny nadzór inwestorski nad dokumentacją projektową i robotami budowlanymi we wszystkich branżach zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn.: Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), poprzez wyznaczenie ze swego grona inspektorów nadzoru inwestorskiego (art.25 i art.26) i zapewnienie koordynacji ich pracy (art. 27) 5)administrowanie i koordynowanie wszystkich Kontraktów zawartych w ramach Projektu; 6)zarządzanie, monitorowanie i kontrola postępu wykonania Kontraktów pod względem organizacyjnym, technicznym, czasowym i finansowym wraz z raportowaniem, które będzie uwzględniać zarówno wskaźniki fizyczne jak i finansowe, koszty, terminy, kontrolę budżetu i działania zapobiegawcze (jeśli będą konieczne); 7)rozliczenie rzeczowe i finansowe (częściowe, końcowe) Kontraktów, Projektu; 8)sporządzanie wniosków o płatność, harmonogramów płatności, raportów i sprawozdań; 9)natychmiastowe informowanie Zamawiającego o wszystkich zaistniałych problemach oraz o problemach mogących zaistnieć (w szczególności o wszelkich dostrzeżonych nieprawidłowościach i zagrożeniach co do jakości, zakresu i terminowości realizacji Kontraktu na opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych), wraz ze sposobami ich rozwiązywania i/lub działaniami korygującymi mającymi na celu usuwanie takich problemów; 10)wsparcie merytoryczne w zakresie zaistniałych problemów na każdym etapie usługi pełnienia funkcji Inżyniera kontraktu; 11)prowadzenie, przechowywanie i archiwizacja (również na nośniku elektronicznym) korespondencji z podmiotami biorącymi udział w realizacji Kontraktów ze szczególnym uwzględnieniem ostrzeżeń, uwag i wniosków kierowanych do wykonawcy Projektu mogących być dowodami w razie ewentualnych sporów, roszczeń wykonawcy robót, katastrof budowlanych itp.; 12)polubowne rozstrzyganie wszelkich sporów powstałych pomiędzy stronami Kontraktów; 13)szacowanie i weryfikowanie, jeśli zajdzie taka konieczność, robót zamiennych i/lub uzupełniających i/lub dodatkowych zaproponowanych przez Wykonawcę Projektu, w zakresie wartości rzeczowych i finansowych, z uwzględnieniem konieczności stosowania przez Zamawiającego ustawy Prawo zamówień publicznych; 14)prowadzenie technicznego, finansowego, czasowego i administracyjnego nadzoru nad robotami budowlanymi, egzekwowanie zgodności prowadzonych robót z: a)opracowanym przez Wykonawcę Projektu Programem Zapewnienia Jakości Robót, b)pozwoleniem na budowę, pozwoleniem na realizację inwestycji drogowej, pozwoleniem wodnoprawnym, c)projektem (budowlanym i wykonawczym), d)wszystkimi dokumentami stanowiącymi integralne części projektu, e)obowiązującym prawem, normami, f)zasadami wiedzy inżynierskiej, g)harmonogramem rzeczowo - finansowym Projektu sporządzonym przez Wykonawcę Projektu, h) harmonogramem rzeczowo - finansowym realizacji Projektu, stanowiącym załącznik do umów o dofinansowanie projektu, i) procedurami obowiązującymi przy realizacji projektów finansowanych w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, j) wymaganiami i wytycznymi Instytucji Zarządzającej (IZ) Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 i wszystkimi dokumentami stanowiącymi integralne części Projektu, k) warunkami umów zawartych przez Zamawiającego z: Wykonawcą Projektu oraz umową o dofinansowanie Projektu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013, l) prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych Projektu w zakresie wynikającym ze szczegółowego zakresu pełnienia funkcji Inżyniera kontraktu ; 15)realizacja zobowiązań, praw i obowiązków Zamawiającego związanych z realizacją Projektu i wynikających w szczególności z: a)umowy zawartej przez Zamawiającego o dofinansowanie Projektu z Samorządem Województwa Warmińsko-Mazurskiego, b)wniosków o dofinansowanie Projektu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach: Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 wraz z załącznikami, c)wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej (IZ) Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013, d)obowiązujących przepisów prawa, w tym przepisów ustawy Prawo budowlane, ustawy Prawo zamówień publicznych; 16)wspieranie działań Zamawiającego we wszystkich czynnościach organizacyjnych, technicznych, administracyjnych i finansowych w trakcie realizacji Projektu oraz związanych z realizacją i kontrolą Projektu po jego zakończeniu przez służby kontrolne; 17) wykonywanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego praw i obowiązków Zamawiającego z tytułu rękojmi i gwarancji w stosunku do Wykonawcy Projektu przez okres wynikający z umowy zawartej z wykonawcą Projektu; 18)występowanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego przed organami administracji i przed sądami, w sprawach wynikających z realizacji Projektu, w granicach udzielonych pełnomocnictw; 19)udział, na żądanie Zamawiającego, w kontrolach dotyczących realizacji Projektu, przeprowadzanych przez Instytucję Zarządzającą (IZ) Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 oraz Instytucję Zarządzającą (IZ) oraz inne podmioty zewnętrzne uprawnione do jej przeprowadzenia na podstawie odrębnych przepisów i przedstawianie na bieżąco wszelkich informacji, dokumentów i wyjaśnień; 20)stosowanie się do obowiązujących i aktualnych wzorów dokumentów oraz informacji zamieszczonych w szczególności na stronie internetowej Instytucji Zarządzającej (IZ) Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007-2013 w ramach realizacji zadania inwestycyjnego; 21)prowadzenie korespondencji związanej z realizacją Projektu; 22)kontrolowanie prawidłowego prowadzenia dokumentów budowy; 23)gromadzenie, przechowywanie, ewidencjonowanie i zabezpieczanie dokumentacji związanej z realizacją Projektu (w tym między innymi: korespondencji, dokumentacji aplikacyjnej, monitoringowej, kontrolnej, fotograficznej z postępu robót, audytowej, umów o dofinansowanie wraz z aneksami) oraz protokolarne przekazanie tej dokumentacji Zamawiającemu po zakończeniu Projektu lub rozwiązaniu umowy z Zamawiającym; 24)pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu zgodnie z przepisami polskiego prawa w tym: Prawa Budowlanego wraz z przepisami wykonawczymi, Prawa Zamówień Publicznych wraz z przepisami wykonawczymi, Kodeksu Cywilnego, procedurami Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego Unii Europejskiej; 25)udzielanie Zamawiającemu odpowiedzi - na piśmie, w terminie do 3 dni roboczych liczonych od dnia otrzymania wniosku, pisma lub innego dokumentu; 26)zatwierdzenie przez Zamawiającego dokumentów i decyzji na każdym etapie pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu, nie zwalnia Inżyniera Kontraktu z odpowiedzialności za prawidłowość tych dokumentów i decyzji. 4.Szczegółowy zakres pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu przedstawiony został w Załączniku Nr 2 do SIWZ Szczegółowy zakres pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu, a planowane terminy realizacji usługi, warunki płatności, wartość szacunkowa Projektu przedstawione zostały w § 3 Opisu przedmiotu zamówienia, stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ. 5.Zakres usługi pełnienia funkcji Inżyniera kontraktu wymieniony w ust. 3 niniejszego paragrafu należy traktować łącznie ze szczegółowym zakresem pełnienia funkcji Inżyniera kontraktu przedstawionym w Załączniku nr 2 do SIWZ Szczegółowy zakres pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712400002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Pocztowy Nr 91 1320 1104 3132 5961 2000 0006 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego ul. Jana III Sobieskiego 1, 14-100 Ostróda pok. 113 (parter, kasa) , a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminaostroda.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej rozbudowy Centrum Kształcenia Praktycznego przy ul. Bema w Elblągu
Dodano: 2016-07-25 - Sporządzenie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej na termomodernizację budynków Szpitala Miejskiego w Morągu Sp. z o.o.
Dodano: 2016-03-03 - OPRACOWANIE DOKUMENTACJI TECHNICZNEJ WRAZ Z CZĘŚCIĄ KOSZTORYSOWĄ (5 ZADAŃ)
Dodano: 2015-08-20 - Koncepcja zagospodarowania rekreacyjno-turystycznego dla obszaru Leśnego Kompleksu Promocyjnego Lasy Elbląsko-Żuławskie, ze szczególnym uwzględnieniem obszarów leśnych
Dodano: 2014-08-26 - Wykonanie dokumentacji projektowej modernizacji wewnętrznych instalacji elektrycznych i instalacji odgromowej dla budynku Starostwa Powiatowego w Olsztynie
Dodano: 2014-02-19 - pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu oraz sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji Muzeum Archeologiczno-Historycznego w Elblągu pn.: Remont i przebudowa Skrzydła Wschodniego - Budynku Podzamcza oraz zagospodarowanie terenu Muzeum Archeologiczno-Historycznego w Elblągu, w ramach projektu: Museums over the borders, współfinansowanego ze środków Programu Współpracy Transgranicznej Litwa-Polska-Rosja 2007-2013, Priorytet 2: Wspieranie rozwoju społecznego, gospodarczego i przestrzennego; Działanie 2.1: Rozwój turystyki.
Dodano: 2012-09-28 - Pełnienie czynności nadzoru inwestorskiego na zadaniach: Zadanie 1: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bażyny wraz z przyłączami do gospodarstw Zadanie 2: Przebudowa budynku kotłowni na świetlicę wiejską w miejscowości Dąbrówka Zadanie 3: Remont z przebudową budynku starej szkoły na Ośrodek Kultury w miejscowości Bażyny
Dodano: 2012-02-03 - Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z ze sporządzeniem specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót dla remontu budynku mieszkalnego leśniczówki Białobór II (AD2-203-1/11)
Dodano: 2011-08-12 - wykonanie koncepcji technologiczno-architektonicznych rozbudowy i przebudowy przejść granicznych w Braniewie, Skandawie i Fromborku
Dodano: 2011-06-19 - Analiza i ocena systemu odprowadzania wód opadowych na terenie miasta Giżycka wraz z opracowaniem koncepcji uporządkowania i rozbudowy tego systemu
Dodano: 2010-11-15