Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu: „Modernizacja systemu ściekowego na terenie gminy Skarszewy”

Gminne Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 83250 Skarszewy, Ul. Polna
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 588 25 67 , fax. 58 588 25 67
  • Data zamieszczenia: 2017-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminne Wodociągi i Kanalizacja Sp. z o.o.
    Ul. Polna 33
    83250 Skarszewy, woj. pomorskie
    tel. 58 588 25 67, fax. 58 588 25 67
    REGON: 19202790300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gwik.skarszewy.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu: „Modernizacja systemu ściekowego na terenie gminy Skarszewy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa polegająca na pełnieniu funkcji Inżyniera Kontraktu dla Projektu: „Modernizacja systemu ściekowego na terenie gminy Skarszewy”, na który składają się 2 kontrakty na roboty budowlane: Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków wraz z przebudową 2 pompowni: Chojnicka i Kleszczewska oraz Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Więckowy. Zadanie będące przedmiotem zamówienia, realizowane jest w ramach Projektu nr: POIS.02.03.00-00-0116/16-00 pn. „Modernizacja systemu ściekowego na terenie gminy Skarszewy” w ramach działania Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach, oś priorytetowa Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2014-2020. 2. Świadczenie usługi Inżyniera Kontraktu będzie polegało w szczególności na zarządzaniu, koordynacji i nadzorze inwestorskim nad kontraktami na roboty budowlane wykazanymi w pkt. 4. 3. Kontrakty na roboty budowlane realizowane będą, przez Wykonawcę/ów wyłonionych w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia. Zamiarem Zamawiającego jest podział kontraktu na roboty na 2 zamówienia częściowe opisane powyżej w pkt. 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71340000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta winna być zabezpieczona wadium o wartości: 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; W przypadku składania wadium w formie gwarancji lub poręczenia, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) Nazwę zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (instytucji udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem, c) kwotę gwarancji/poręczenia, d) termin ważności gwarancji/poręczenia, e) oświadczenie Gwaranta/Poręczyciela, w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w pkt 14.16. IDW, f) Zamawiający wymaga, aby okres ważności gwarancji/poręczenia nie był krótszy niż okres związania ofertą. g) Gwarancja lub poręczenie winny przewidywać okres bezwarunkowej wypłaty maksymalnie do 30 dni od pierwszego pisemnego żądania wypłaty wadium. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Starogardzie Gdańskim o/Skarszewy nr rachunku 54 8340 0001 0112 4230 2000 0002. Dowód wpłaty należy dołączyć do oferty. Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach można w oryginale dołączyć do oryginału oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 11.2.1, 11.2.2 i 11.2.3 SIWZ - IDW składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1. lit. a powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. 1. lit. b powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 1., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Terminy wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio do pkt 1.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach