Gmina Miejska Wysokie Mazowiecki ogłasza przetarg
- Adres: 18-200 Wysokie Mazowieckie, ul. Ludowa 15
- Województwo: podlaskie
- Telefon/fax: tel. 086 2752592 , fax. 086 2752593
- Data zamieszczenia: 2014-08-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Wysokie Mazowiecki
ul. Ludowa 15 15
18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie
tel. 086 2752592, fax. 086 2752593
REGON: 45001067100000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla projektu Budowa oczyszczalni i modernizacja systemu wodno-ściekowego w aglomeracji Wysokie Mazowieckie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu zgodnie z zasadami określonymi w Warunkach Kontraktowych dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez Wykonawcę, FIDIC żółta książka, przygotowanych i opublikowanych przez Międzynarodową Federację Inżynierów Konsultantów (Fédération Internationale des Ingénieurs-Conseils-FIDIC) - pierwsze wydanie w języku angielskim 1999, czwarte wydanie angielsko-polskie niezmienione 2008 z erratą, oraz nadzór budowlany w zgodności z obowiązującym w Polsce prawem, w szczególności ustawy Prawo budowlane, dla projektu Budowa oczyszczalni i modernizacja systemu wodno-ściekowego w aglomeracji Wysokie Mazowieckie realizowanego w systemie zaprojektuj i wybuduj. Podczas wykonywania umowy Inżynier będzie świadczył bieżącą pomoc dla Zamawiającego w formie fachowego doradztwa. Inżynier będzie w pełni odpowiedzialny za nadzór i zarządzanie procesem inwestycyjnym objętym Projektem. 2.Zakres Przedmiotu zamówienia: Zakres usług Inżyniera Kontraktu obejmuje m.in.: a)weryfikację przedłożonej przez Wykonawcę dokumentacji umożliwiającej uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę (lub niezbędnych do dokonania zgłoszenia w trybie art. 30 Prawa budowlanego); b)prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad wszystkimi robotami budowlanymi objętymi Kontraktem w pełnym zakresie obowiązków wynikających z przepisów Prawa budowlanego; c)wspierania Zamawiającego w realizacji Kontraktu, w tym dokonywania rozliczenia Kontraktu zgodnie z zasadami przyjętymi dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko na lata 2007-2013 (POIiŚ). Inżynier będzie wykonywać swoje obowiązki w ścisłej współpracy z Zamawiającym, zgodnie z jego poleceniami i obowiązującymi przepisami. Ponadto, Inżynier będzie wspierał działania Zamawiającego w trakcie realizacji Projektu poprzez: a)Kontrolę zgodności robót budowlanych prowadzonych przez wykonawcę robót z dokumentacją projektową oraz Kontraktem na Roboty Budowlane, b)Sporządzanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia Kontraktu zgodnie z Warunkami Kontraktowymi FIDIC (żółta książka), c)Prawidłowe raportowanie, identyfikowanie wszelkich problemów, ryzyk i zagrożeń dla właściwego przebiegu Projektu (w ramach założonego terminu i budżetu), podjęcie lub sformułowanie konkretnych rozwiązań. UWAGA: Wymagania i obowiązki Inżyniera Kontraktu zostały przedstawione w Części III SIWZ, która obejmuje opis przedmiotu zamówienia. Inżynier Kontraktu zobowiązany jest do świadczenia usług do czasu faktycznego zakończenia robót budowlanych związanych z realizacją i rozliczeniem końcowym projektu, które powinno nastąpić do dnia 30.12.2015 r. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715000003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoja ofertę w wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wysokiemazowieckie.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną