Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn. „Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Psarach, gm. Wisznia Mała

Gmina Wisznia Mała ogłasza przetarg

  • Adres: 55114 Wisznia Mała, ul. Wrocławska
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 127 025 , fax. 713 127 068
  • Data zamieszczenia: 2017-10-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wisznia Mała
    ul. Wrocławska 9
    55114 Wisznia Mała, woj. dolnośląskie
    tel. 713 127 025, fax. 713 127 068
    REGON: 93193489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiszniamala.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn. „Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Psarach, gm. Wisznia Mała
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu, tj. świadczenie usług związanych z przygotowaniem, zarządzaniem, kontrolą, nadzorem, rozliczeniem finansowym budowy i dofinansowania robót budowlanych/dostaw niezbędnych do użytkowania budynku zgodnie z jego przeznaczeniem oraz innych czynności mających na celu prawidłową i kompleksową realizację inwestycji pn. „Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Psarach, gm. Wisznia Mała” 2. Zakres rzeczowy nadzorowanej inwestycji obejmuje: 2.1 roboty budowlane związane z wykonaniem inwestycji pn: „Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Psarach, gmina Wisznia Mała ”obejmującej m.in.: rozbudowę istniejącej szkoły podstawowej w Psarach wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną dostępną dla osób niepełnosprawnych w zakresie umożliwiającym Zamawiającemu uzyskanie, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego pozwolenia na użytkowanie oraz użytkowanie budynku zgodnie z jego przeznaczeniem. Inwestycja zlokalizowana jest w Psarach na działce 27 i 478 obręb Psary. W ramach zadania należy wykonać budynek dwukondygnacyjny powiązany funkcjonalnie z istniejącym budynkiem za pomocą łącznika jednokondygnacyjnego holu. W budynku znajdować się będzie hol główny z częścią administracyjną, salą gimnastyczną z zapleczem sportowym, stołówką z zapleczem kuchennym i sanitarnym, 4 sale lekcyjne oraz pokój nauczycielski z zapleczem socjalnym. Część jednokondygnacyjna budynku pokryta dachem płaskim o przeszklonych elewacjach. Część dwukondygnacyjna z salą gimnastyczną pokryta dachem spadzistym. Dach i ściany pokryte dachówką w kolorze czerwonym. Zestawienie powierzchni i kubatury -Powierzchnia użytkowa: 1 285,03 m2 -Powierzchnia użytkowa parteru: 887,26 m2 -Powierzchnia użytkowa piętra: 397,13 m2 -Kubatura brutto: 9 467,87 m3 2.2 Roboty budowlane związane z wykonaniem zagospodarowania terenu tj.: - likwidacja istniejących tablic reklamowych i ogrodzenia - wykonanie dojść utwardzonych (chodników) i tarasów - adaptacja istniejącego śmietnika - montaż nowego ogrodzenia - wykonanie zieleni 2.3. dostawy wyposażenia niezbędnego do prawidłowego użytkowania obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem. Wykonawca w ramach zamówienia przygotuje niezbędną dokumentację na przeprowadzenie postepowania na dostawę wyposażenia określonego w ust. 3 pkt. 5) 2.4. roboty budowlane związane z modernizacją instalacji c.o. w istniejącym budynku szkoły zgodnie z dokumentacja określoną w ust. 3 pkt.6) wraz z robotami odtworzeniowymi. 3. Zakres inwestycji przewidzianej do wykonania opisuje szczegółowo dokumentacja Rozbudowy Szkoły Podstawowej w Psarach, na którą składa się: 1) Decyzja pozwolenie na budowę Nr 333/16 z dnia 21 października 2016r wydana przez Starostę Trzebnickiego. 2) Dokumentacja projektowa, w tym: 2.1) Projekt budowlany pn.: „Rozbudowa szkoły podstawowej przy ul. Głównej 40 w Psarach wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną ” opracowany przez: Pietrucha Mroziuk Projekt Wrocław ul. Swojczycka 38. 2.2) Projekty wykonawcze: a) Projekt Architektoniczny, b) Projekt konstrukcyjny, c) Projekt instalacji sanitarnych, d) Projekt instalacji elektrycznych, pn.: „Rozbudowa szkoły podstawowej przy ul. Głównej 40 w Psarach” opracowany przez: Pietrucha Mroziuk Projekt Wrocław ul. Swojczycka 38/233. 2.3) Projekt branża sanitarna opracowany przez: Pietrucha Mroziuk Projekt Wrocław ul. Swojczycka 38/233 3) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (SST). 4). Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (SIWZ) wraz z załącznikami 5) Zakres rzeczowy przedsięwzięcia – określający wykaz wyposażenia 6) Projekt rozbudowy szkoły podstawowej – budynek istniejący – instalacje c.o. UWAGA!!!! Dokumenty określone w ust. 3 dostępne są w wersji elektronicznej na stronie Zamawiającego: http://bip.wiszniamala.pl/Article/get/id,20048.html 4. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia usług w sposób zapewniający: - osiągnięcie podstawowego celu jakim jest realizacja projektu zgodnie z jego założeniami dotyczącymi osiągnięcia efektu końcowego, zakresu, jakości, budżetu i terminu ukończenia inwestycji. - przygotowanie postępowań i nadzorowanie robót budowlanych, usług i dostaw wyposażenia niezbędnych do prawidłowego użytkowania obiektu, zgodnie z jego przeznaczeniem, a określonych w ust. 2 - rozliczenie wszystkich wydatków dotyczących ramach projektu pn. „Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Psarach, gmina Wisznia Mała.”, nr RPDS.07.01.02-02-0028/16, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, Osi Priorytetowej nr 7 „Infrastruktura edukacyjna”; Działania nr 7.1 „Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną”; Poddziałania nr 7.1.2 – Inwestycje w edukację przedszkolną, podstawową i gimnazjalną – ZIT WrOF. - uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na użytkowanie - poprawne rozliczenia majątku trwałego/ wyposażenia wytworzonego w ramach budowy w tym: sporządzenie dowodów przekazania - przejęcia na majątek środków trwałych/wyposażenia, sporządzenia zestawienia urządzeń wraz z nadaniem odpowiedniego nr inwentarzowego celem generacji kodów QR przez Zamawiającego, oznakowanie urządzeń. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony we wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247001-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę w wadium w wysokości: 5 000 zł (pięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2007 Nr 42, poz. 275 z ze zm.). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, c) kwotę gwarancji, d) termin ważności gwarancji, e) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca: - w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej- odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub - zawarcie umowy sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: B.S. Trzebnica 98 9591 0004 2001 0020 0514 0795 z adnotacją: „Wadium – „Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn. „Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Psarach, gm. Wisznia Mała” ” 5. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dowód wpłaty wadium. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie gwarancji lub poświadczenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty oryginał oraz kopię gwarancji lub poświadczenia poświadczoną za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w ust. 2 lit. b-e powyżej należy załączyć w taki sposób, aby można go odesłać po wyborze najkorzystniejszej oferty (np. złożyć wraz z ofertą w koszulce lub kopercie). 6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego. 7. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 8. Oferta Wykonawcy ostanie odrzucona z niniejszego postępowania, jeżeli przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i wybranej formie spośród możliwych wymienionych w pkt VIII. niniejszej SIWZ lub wadium zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 9. Zamawiający zwróci niezwłocznie lub zatrzyma wadium według zasad określonych w art. 46 Ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA WYMAGANE OD WSZYSTKICH WYKONAWCÓW, KTÓRE NALEŻY ZŁOŻYĆ WRAZ Z OFERTĄ: 1). Wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 2). Dowód wniesienia wadium 3). . Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. a) W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy. b) W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy). 4) Dokumenty i oświadczenia wymagane przy poleganiu na zasobach podmiotów trzecich 1. Pisemne zobowiązanie (oryginał) podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmioty, na zdolnościach, których wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizują roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą 2. OŚWIADCZENIA, KTÓRE MA ZŁOŻYĆ KAŻDY WYKONAWCA W TERMINIE DO 3 DNI OD DNIA UPUBLICZNIENIA NA STRONIE INTERNETOWEJ ZAMAWIAJACEGO WYKAZU ZŁOŻONYCH OFERT: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną