Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla inwestycji pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Libusza i Korczyna gm. Biecz.

Gmina Biecz ogłasza przetarg

  • Adres: 38-340 Biecz, Rynek 1
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 013 4471113 , fax. 013 4471113
  • Data zamieszczenia: 2010-07-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Biecz
    Rynek 1 1
    38-340 Biecz, woj. małopolskie
    tel. 013 4471113, fax. 013 4471113
    REGON: 37044061400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biecz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inżyniera kontraktu dla inwestycji pn.: Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowościach Libusza i Korczyna gm. Biecz.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Inwestycja zlokalizowana będzie na terenie Gminy Biecz i obejmować będzie miejscowości Libusza i Korczyna. Przedmiot zamówienia obejmuje: I Etap - przygotowanie inwestycji 1. Koncepcja techniczno - planistyczna odprowadzenia ścieków komunalnych z obszaru Libuszy i Korczyny, z uwzględnieniem nowych odbiorców oraz perspektywicznie terenów przewidzianych pod zabudowę mieszkaniową. 2. Przegląd dokumentacji technicznej. 3. Pomoc w pozyskaniu środków na inwestycje z zewnętrznych źródeł finansowania tj. przygotowanie wniosków, kontakty z instytucjami finansującymi oraz udział w negocjacjach. Etap II - realizacja 1. Przekazanie wykonawcy przy współudziale Zamawiającego terenu budowy, a także dokumentów formalno-prawnych wraz z dziennikiem budowy. 2. Sprawowanie nadzoru nad kompleksową realizacją inwestycji zgodnie z przepisami Prawa Budowlanego oraz z zasadami działania inspektora nadzoru, a w szczególności: -kontrola jakości wykonanych prac budowlano-montażowych, zgodności robót z dokumentacją, zaleceniami nadzoru, przepisami techniczno-budowlanymi, normami państwowymi, zasadami bezpieczeństwa w toku budowy i przyszłego użytkowania, -sprawdzenie posiadania przez wykonawcę odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań) dotyczących materiałów i urządzeń, -kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania i wyceny robót, -kontrola jakości wykonanych prac, -uczestniczenie w prowadzonych próbach i odbiorach technicznych, -rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej, w razie potrzeby zasięganie opinii autora projektu bądź rzeczoznawców, -bieżące informowanie Zamawiającego o postępie robót na budowie i ewentualnych trudnościach w jej realizacji, 3. Zorganizowanie odbiorów częściowych i końcowego oraz protokólarne przekazanie Zleceniodawcy zrealizowanego zakresu przedsięwzięcia. 4. Bieżąca obsługa informacyjna o przebiegu realizacji przedsięwzięcia, umożliwiającą Zamawiającemu sporządzenie wymaganej przepisami sprawozdawczości inwestycyjnej. 5. Sprawdzenie faktur pod względem zgodności z ustaleniami zawartymi w umowie z Wykonawcą. 6. Prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją inwestycji. 7. Odbiory techniczne - dokonywane przy współudziale Zamawiającego - wykonanych elementów budowy, odbiory robót zanikających i ulegających zakryciu oraz zakończonych robót, instalacji, zamontowanych urządzeń i wyposażenia, które nie należą do kompetencji urzędów lub instytucji państwowych. 8. Uczestnictwo w naradach technicznych i koordynacyjnych na budowie oraz udział w pracach komisji związanych z budową. 9. Potwierdzenie wpisu kierownika budowy o zakończeniu robót w Dzienniku Budowy. 10. Wyegzekwowanie od wykonawcy kompletu dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru końcowego. 11. Udział w pracach komisji odbioru i przekazania obiektu do użytkowania. 12. Wystawienie świadectwa ukończenia robót (z ewentualnymi warunkami i zastrzeżeniami), rozpoczynającego okres gwarancyjny. 13. Uczestniczenie w przeglądach gwarancyjnych i nadzorowanie usuwanych protokolarnie stwierdzonych usterek. 14. Przygotowanie wymaganych i niezbędnych dokumentów i zezwoleń na eksploatację. 15. Przygotowanie wniosków o uzyskanie decyzji na użytkowanie. 16. Rozliczenie końcowe inwestycji. Rozliczenie inwestycji wraz z rozliczeniem z jednostkami dotującymi i finansującymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712470001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.biecz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach