Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu

Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych "Stary Las" Sp. z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 83-200 Starogard Gdański, ul. Paderewskiego 6
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 775 09 90 , fax. 58 775 03 80
  • Data zamieszczenia: 2011-07-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Utylizacji Odpadów Komunalnych "Stary Las" Sp. z o. o.
    ul. Paderewskiego 6 6
    83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. 58 775 09 90, fax. 58 775 03 80
    REGON: 19298165800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starylas.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest pełnienie zadań Inżyniera Kontraktu dla projektu pn.: Wykonanie prac rekultywacyjnych wraz z opracowaniem projektów na rekultywację oraz promocja projektu dla 11 składowisk odpadów Gmin będących udziałowcami Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych Stary Las. Przedmiotowy projekt, polegający na rekultywacji 11 składowisk odpadów, zlokalizowany jest na terenie powiatu starogardzkiego i kościerskiego Łączna powierzchnia składowisk planowanych do zrekultywowania wynosi 18,93 ha. Na terenie każdego ze składowisk w ramach prac rekultywacyjnych planowane jest rozebranie istniejącej infrastruktury technicznej (brodziki, baraki socjalne, boksy, itp.), uformowanie wierzchowiny składowisk do odpowiednich spadków (2-3%), zagęszczenie końcowej warstwy odpadów przy zastosowaniu sprzętu ciężkiego, wykonanie okrywy skarp, obsianie powierzchni zrekultywowanej trawą oraz nasadzenie krzewów mieszanych. Jedynie w przypadku składowiska odpadów w m. Skórcz (gm. Skórcz) nie planuje się nasadzenia krzewów. Rekultywacja składowiska odpadów w m. Linowiec (gm. Starogard Gdański) uwzględnia dodatkowo wykonanie instalacji poboru biogazu. Okrywa wierzchowiny i skarp na tym składowisku będzie wykonana z warstwy gruntu, mat bentonitowych oraz warstwy ziemi urodzajnej. W przypadku okrywy skarp pomiędzy matami bentonitowymi a ziemią urodzajną będzie warstwa geokrat. Prace rekultywacyjne na składowisku odpadów w m. Skórcz (gm. Skórcz) obejmują dodatkowo wykonanie ziemnego obwałowania kwatery wraz z rowami opaskowymi dla ochrony przed napływem wód opadowych. Okrywa będzie tu wykonana z warstwy gruntu, geowłókniny separacyjnej, warstwy gliny oraz warstwy ziemi zmieszanej z kompostem. Rekultywacja składowiska w m. Zblewo (gm. Zblewo) przewiduje wykonanie okrywy z warstwy piasku, warstwy gruntu, mat bentonitowych oraz warstwy ziemi zmieszanej z kompostem. W przypadku pozostałych składowisk, tj. składowiska w m. Bietowo (gm. Lubichowo), składowiska wm. Osiek (gm. Osiek), składowiska wm. Osówek (gm. Osieczna), składowiska w m. Skarszewy (gm. Skarszewy), składowiska w m. Strych (gm. Kaliska), składowiska w m. Bobrowiec (gm. Smętowo Graniczne), składowiska w m. Liniewskie Góry (gm. Liniewo) oraz składowiska w m. Osowo (gm. Karsin), okrywa wierzchowiny i skarp składowisk będzie wykonana z warstwy piasku, warstwy gliny oraz warstwy ziemi zmieszanej z kompostem. W przypadku rekultywacji składowiska w m. Zblewo (gm. Zblewo) oraz składowiska w m. Strych (gm. Kaliska) planowany jest wywóz odcieków do oczyszczalni. Zakres rzeczowy usług i terminy wykonania Szczegółowy zakres obowiązków i czynności wykonawcy pełniącego funkcję Inżyniera i sprawującego nadzór inwestorski obejmuje: 1) pełnienie nadzoru budowlanego zgodnie z obowiązującym polskim Prawem budowlanym, 2) współpraca z nadzorem autorskim, 3) zapewnienie pełnej obsługi rozliczeniowej, 4) przekazanie wykonawcy robót budowlanych dziennika budowy, 5) wydawanie wszystkich poleceń na piśmie, 6) doradztwo Zamawiającemu w celu sprawnej realizacji Inwestycji, 7) analiza dokumentacji projektowej wykonanej przez Wykonawcę i sporządzenie pisemnej ekspertyzy na jej temat, w szczególności wskazując jej błędy, braki i usterki, 8) przekazanie wykonawcy robót budowlanych terenu budowy i współudział w przejmowaniu przez wykonawcę terenów przejętych od poszczególnych właścicieli na okres czasowy, 9) współpraca z wykonawcami oraz osobami sprawującymi nadzór nad robotami branżowymi innych zadań realizowanych przez inwestorów obcych w rejonie objętym projektem w okresie związania umową. Inżynier jest zobowiązany do kontroli i odbioru, elementów prac realizowanych przez inwestorów obcych mających wpływ na prawidłowość prac realizowanych w ramach przedmiotowego zadania np. poprawności zasypki uzbrojenia układanego w wykopach, zagęszczenia gruntu, odbudowy nawierzchni itp. Inżynier nie jest zobowiązany do nadzorowania i odbioru poprawności technicznego wykonania prac realizowanych przez inwestorów obcych, 10) współudział po zakończeniu robót w przekazaniu użytkownikowi terenów przejętych na okres czasowy, 11) przejęcie, sprawdzenie i przekazanie wykonawcy robót budowlanych punktów głównych geodezyjnych, 12) przynajmniej jednokrotna w ciągu tygodnia obecność Inżyniera na terenie każdej budowy, w okresie trwania budowy, 13) rozwiązywanie bieżących problemów technicznych w trakcie realizacji zadania, 14) akceptacja ubezpieczeń, 15) opiniowanie szczegółowych harmonogramów robót, 16) monitorowanie postępu prac poprzez porównywanie postępu faktycznego z zaaprobowanym harmonogramem robót, 17) upewnienie się przed rozpoczęciem robót budowlanych, że spełnione zostały wymagania dotyczące bezpieczeństwa ruchu (obejmujące też poruszanie się po terenie budowy) oraz że prace budowlane zorganizowano z uwzględnieniem zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 18) egzekwowanie zabezpieczenia przeciwpożarowego na terenie budowy oraz utrzymania ogólnego porządku na budowie, 19) egzekwowanie przestrzegania przedsięwzięć dla ochrony środowiska w czasie budowy i po wykonaniu obiektów stałych, 20) zatwierdzanie ewentualnych rysunków roboczych wykonawcy robót budowlanych i niezbędnych korekt tych rysunków, 21) sprawdzanie przygotowanego przez wykonawcę robót budowlanych Projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót, 22) zatwierdzanie rysunków zamiennych i uzupełniających wykonanych w ramach nadzoru autorskiego, 23) opracowywanie wniosków na roboty zamienne oraz przedstawienie ich do akceptacji zamawiającemu, 24) kontrola źródeł pozyskania materiałów oraz uprawnień i świadectw potwierdzających umiejętność personelu realizującego roboty np. obsługę maszyn, 25) zatwierdzanie atestów i receptur przedstawionych przez wykonawcę robót budowlanych, 26) sprawdzanie przed wbudowaniem stosowanych materiałów w zakresie dopuszczenia do stosowania w budownictwie zgodnie z wymogami określonymi w art. 5 Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 62, poz. 628), 27) czuwanie nad jakością wykonywanych robót budowlanych, 28) wydawanie poleceń usuwania efektów robót budowlanych wykonanych niewłaściwie lub poniżej standardu, 29) kontrolę jakości robót w zakresie zgodności z dokumentacją projektową normami i specyfikacjami technicznymi, 30) dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu, 31) przygotowywanie dla zamawiającego okresowych sprawozdań zawierających informacje dotyczące ilości i zakresu realizowanych robót oraz działalności nadzoru inwestorskiego w formie uzgodnionej z zamawiającym, 32) sporządzanie wspólnie z wykonawcą robót budowlanych informacji o zmianach w realizacji robót, 33) organizowanie, minimum jeden raz w miesiącu, rad budowy dotyczących postępu robót z udziałem Zamawiającego, Wykonawcy robót i Inżyniera oraz sporządzenie protokołu dla każdej ze stron, 34) na żądanie Zamawiającego - uczestnictwo w Zgromadzeniach Wspólników Zamawiającego, posiedzeniach odpowiednich Komisji i Rad Gmin, na terenie których prowadzone są prace i w innych spotkaniach poświęconych realizacji Inwestycji, 35) prowadzenie korespondencji i dokumentacji, 36) weryfikacja rysunków powykonawczych dostarczonych przez Wykonawcę robót budowlanych, 37) weryfikacja robót zinwentaryzowanych na geodezyjnych mapach powykonawczych, 38) weryfikacja przygotowanych przez wykonawcę dokumentów wymaganych do zgłoszenia zakończenia budowy do organu nadzoru budowlanego, 39) organizacja oraz przeprowadzenie odbiorów częściowych, końcowego i ostatecznego tj. podjęcie wszelkich niezbędnych czynności dla prawidłowego przeprowadzenia odbiorów, łącznie z powołaniem komisji, 40) w okresie rękojmi i gwarancji, jeden raz w roku, a w przypadku ujawnienia się wad na każde wezwanie Zamawiającego, dokonywanie przeglądu technicznego, przy udziale Wykonawcy robót budowlanych i Zamawiającego. Po wykryciu wad i usterek Inżynier będzie nadzorował ich usunięcie przez Wykonawcę oraz dokona odbioru po ich usunięciu, 41) rozliczenie Wykonawcy robót budowlanych pod względem rzeczowym i finansowym, 42) przygotowanie świadectw wykonania i przejęcia, 43) sporządzanie umotywowanych wniosków o naliczenie kar umownych, 44) dostarczanie Zamawiającemu dokumentów i informacji w terminach przez niego ustalonych w przypadku sporów i innych wynikających z realizacji inwestycji, 45) wypełnianie obowiązków określonych dla Inżyniera i inspektorów nadzoru w umowie zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą robót budowlanych, 46) przygotowanie materiałów i udział w spotkaniach organizowanych przez Zamawiającego z przedstawicielami mediów, 47) prowadzenie rozliczeń związanych z realizacją zgodnie z wymogami RPO, 48) sporządzanie planów strategicznych i planów pracy zgodnie z wymogami RPO, 49) współpraca przy opracowaniu sprawozdań oraz innej korespondencji zgodnie z wymogami RPO, 50) współpraca przy przygotowywaniu danych, w zakresie: - wnioskowania Beneficjanta o płatności; - okresowego i końcowego sprawozdania z realizacji projektu; - innych informacji wymaganych przez instytucję zarządzającą; 51) nadzorowanie kontraktu zgodnie z projektem umowy o dofinansowaniu zadania. 52) przekazywanie Zamawiającemu raportów miesięcznych z realizacji usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715300002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 10.000 zł (słownie: dziesięć tysięcy). 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt. 1 - 6 ustawy. 4. Wadium w zakresie zabezpieczenia zawarcia umowy musi uwzględniać wszystkie okoliczności jego zatrzymania przez Zamawiającego, wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp i zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego 29 1440 1068 0000 0000 0233 6731, w banku: Nordea Bank Polska S.A..z dopiskiem Wadium w przetargu na Inżyniera Kontraktu 6. W przypadku złożenia przez wykonawcę wadium w formie pieniężnej zamawiający zaleca, aby wykonawca załączył do oferty kopię polecenia przelewu (poświadczoną przez wykonawcę za zgodność z oryginałem) wymaganej kwoty wadium na rachunek bankowy wskazany powyżej. 7. W przypadku złożenia przez wykonawcę wadium w formie innej niż pieniądz wykonawca zobowiązany jest: a) oryginał tego dokumentu zdeponować w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 2 lub b) załączyć oryginał dokumentu stanowiącego wadium osobno do oferty (nie spięty).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starylas.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach