Towarzystwo Opieki nad Ociemniałymi Stowarzyszenie ogłasza przetarg
- Adres: 05-080 Izabelin, Laski, Brzozowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. +48(22)7523000 , fax. +48(22)7523009
- Data zamieszczenia: 2019-06-18
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Towarzystwo Opieki nad Ociemniałymi Stowarzyszenie
Laski, Brzozowa 75
05-080 Izabelin, woj. mazowieckie
tel. +48(22)7523000, fax. +48(22)7523009
REGON: 007025977 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.laski.edu.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
PEŁNIENIE FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. ZWIĘKSZENIE EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ OBIEKTÓW NALEŻĄCYCH DO TOWARZYSTWA OPIEKI NAD OCIEMNIAŁYMI STOWARZYSZENIE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem umowy jest pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy przygotowaniu oraz realizacji inwestycji pod nazwą: „Zwiększenie efektywności energetycznej obiektów należących do Towarzystwa Opieki nad Ociemniałymi”, w zakresie następujących zadań: 1) Prowadzenie procesu nadzoru nad realizacją Inwestycji za strony Zamawiającego w tym: a) Etap czynności przygotowawczych: - Zapewnienie zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego przez cały proces budowlany z branży konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej; - Ustalanie zasad oraz formy obiegu dokumentacji technicznej i formalnej; - przeprowadzenie wszelkich postępowań o udzielenie zamówień publicznych niezbędnych do realizacji inwestycji, w tym wyłonienie Generalnego Wykonawcy (zwanego dalej GW); - Prowadzenie narad koordynacyjnych przy współudziale GW oraz Inspektorów Budowlanych. b) Etap prac projektowych: - Prowadzenie narad koordynacyjnych dotyczących bieżącego postępu prac; - Weryfikacja rozwiązań technicznych w dokumentacji dostarczonej przez GW; - Zatwierdzanie do realizacji dokumentacji (w szczególności projektu budowlanego) dostarczonej przez GW wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. c) Etap realizacyjny: - Prowadzenie narad koordynacyjnych w zakresie bieżącej realizacji Inwestycji; - Odbiór prac zanikowych; - Weryfikacja zgodności realizacji z dopuszczoną do realizacji dokumentacją techniczną; - Udział przy odbiorach częściowych. d) Etap prób i rozruchów w tym: - Weryfikacja możliwości przystąpienia do prób funkcjonalnych wskazanych w harmonogramie rzeczowo-finansowym, stanowiącym Załącznik nr 9 do niniejszej Umowy; - Weryfikacja poprawności wykonania testów i prób funkcjonalnych opisanych w harmonogramie rzeczowo-finansowym, stanowiącym Załącznik nr 9 do niniejszej Umowy; - Udział w próbie 36 godzinnej funkcjonowania instalacji objętych przedmiotem Inwestycji zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, stanowiącym Załącznik nr 9 do niniejszej Umowy; - Udział przy odbiorach częściowych. e) Etap rozliczenia końcowego Inwestycji w tym: - Weryfikacja poprawności wykonania przez GW dokumentacji powykonawczej; - Weryfikacja uzyskania wskaźników rezultatu (w tym Efektu rzeczowego i Efektu ekologicznego) zdefiniowanych w Umowie Dotacyjnej; - Udział w odbiorach końcowych z GW. 2) Nadzór nad uzyskaniem wskaźnika rezultatu przez wykonawcę Inwestycji poprzez weryfikację dobranych urządzeń i technologii, tak aby Inwestycja osiągnęła wskaźnik rezultatu (w tym Efekt rzeczowy i Efekt ekologiczny) zgodny z Umową Dotacyjną. 3) Przygotowanie dokumentów potwierdzających zrealizowanie Inwestycji, w tym potwierdzających osiągnięcie Efektu rzeczowego i Efektu ekologicznego Inwestycji (w tym przeprowadzenie audytów ex-post), wskazanych w Umowie Dotacyjnej. 4) Rozliczenie (częściowe i końcowe) Umowy Dotacyjnej. 2. Szczegółowy zakres inwestycji, będącej przedmiotem nadzoru inwestora zastępczego określony został w załączonym do SIWZ programie funkcjonalno-użytkowym (PFU). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100); 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) poręczeniach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 110). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto zamawiającego (na którym w wyznaczonym terminie musi znaleźć się wniesione wadium) nr: 02 1140 1010 0000 4399 5800 1002 5. Wadium wnoszone w formie ustalonej w ust. 4 pkt 2-5 musi być w oryginale załączone do oferty wykonawcy. 6. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, z treści gwarancji lub poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 1) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; 2) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Wnosząc lub wpłacając wadium przetargowe należy je oznaczyć tytułem postępowania przetargowego. W przypadku wpłaty wadium w pieniądzu z konta prywatnego (brak nazwy firmy wykonawcy w nazwie konta), do tytułu przelewu należy dodać informację o nazwie wykonawcy, którego oferta zostaje zabezpieczona. 8. Wadium musi uwzględniać termin związania ofertą. 9. Wadium dla grupy wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli było wymagane). 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy, podpisany zgodnie z reprezentacją wykonawcy; 2) Odpowiednie pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeśli osoba podpisująca nie jest upoważniona zgodnie z treścią odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Odpis pełnomocnictwa może być poświadczony za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, zgodnie z przedstawionym odpisem, lub notarialnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie nadzoru inwestorskiego w związku z wykonaniem dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w zakresie remontu i przebudowy budynku biurowo-laboratoryjnego W1W2H
Dodano: 2024-07-17 - Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn. "Budowa kanalizacji sanitarnej ciśnieniowej w miejscowości Janów, Józefów, Lucin w Gminie Tczów"
Dodano: 2024-06-25 - Świadczenie usługi nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i teletechnicznej nad realizacją robót budowlanych polegających na: „Modernizacji instalacji oddymiania (...)
Dodano: 2024-06-05 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót zasadniczych związanych z remontem/wzmocnieniem/przebudową jezdni wraz z robotami towarzyszącymi ulic m.st. Warszawy
Dodano: 2024-06-04 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad inwestycją „Przebudowa dróg gminnych w Milanówku”.
Dodano: 2024-05-27 - Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem pn.: Budowa stadionu piłkarskiego w zakresie trybuny wschodniej i zachodniej przy ul. Struga w Radomiu
Dodano: 2024-04-08 - Usługi nadzoru inwestorskiego i doradztwa formalnego w związku z projektem pn. Budowa sieci Internetu szerokopasmowego na terenie Gminy Żabia Wola dofinansowanym ze środków Funduszu Szerokopasmowego
Dodano: 2024-04-05 - Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad realizacją I Etapu robót budowlanych inwestycji pn.: „Dostosowanie budynku przy ul. Wejnerta 27 w Warszawie, na potrzeby Urzędu m. st. Warszawy”.
Dodano: 2024-03-29 - Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu nad realizacją zadania pn.: „Rozbudowa budynku dydaktycznego WNoZiNS przy ul. Wojska Polskiego 51 w Ciechanowie” realizowanego w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
Dodano: 2024-03-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru dla zadania: Budowa Ośrodka Kultury w Książenicach.
Dodano: 2024-03-21