Przetargi.pl
PEŁNIENIE FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. ZWIĘKSZENIE EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ OBIEKTÓW NALEŻĄCYCH DO TOWARZYSTWA OPIEKI NAD OCIEMNIAŁYMI STOWARZYSZENIE

Towarzystwo Opieki nad Ociemniałymi Stowarzyszenie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-080 Izabelin, Laski, Brzozowa
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. +48(22)7523000 , fax. +48(22)7523009
  • Data zamieszczenia: 2019-06-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Towarzystwo Opieki nad Ociemniałymi Stowarzyszenie
    Laski, Brzozowa 75
    05-080 Izabelin, woj. mazowieckie
    tel. +48(22)7523000, fax. +48(22)7523009
    REGON: 007025977
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.laski.edu.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    PEŁNIENIE FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO ZADANIA INWESTYCYJNEGO PN. ZWIĘKSZENIE EFEKTYWNOŚCI ENERGETYCZNEJ OBIEKTÓW NALEŻĄCYCH DO TOWARZYSTWA OPIEKI NAD OCIEMNIAŁYMI STOWARZYSZENIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy przygotowaniu oraz realizacji inwestycji pod nazwą: „Zwiększenie efektywności energetycznej obiektów należących do Towarzystwa Opieki nad Ociemniałymi”, w zakresie następujących zadań: 1) Prowadzenie procesu nadzoru nad realizacją Inwestycji za strony Zamawiającego w tym: a) Etap czynności przygotowawczych: - Zapewnienie zespołu inspektorów nadzoru inwestorskiego przez cały proces budowlany z branży konstrukcyjnej, sanitarnej i elektrycznej; - Ustalanie zasad oraz formy obiegu dokumentacji technicznej i formalnej; - przeprowadzenie wszelkich postępowań o udzielenie zamówień publicznych niezbędnych do realizacji inwestycji, w tym wyłonienie Generalnego Wykonawcy (zwanego dalej GW); - Prowadzenie narad koordynacyjnych przy współudziale GW oraz Inspektorów Budowlanych. b) Etap prac projektowych: - Prowadzenie narad koordynacyjnych dotyczących bieżącego postępu prac; - Weryfikacja rozwiązań technicznych w dokumentacji dostarczonej przez GW; - Zatwierdzanie do realizacji dokumentacji (w szczególności projektu budowlanego) dostarczonej przez GW wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. c) Etap realizacyjny: - Prowadzenie narad koordynacyjnych w zakresie bieżącej realizacji Inwestycji; - Odbiór prac zanikowych; - Weryfikacja zgodności realizacji z dopuszczoną do realizacji dokumentacją techniczną; - Udział przy odbiorach częściowych. d) Etap prób i rozruchów w tym: - Weryfikacja możliwości przystąpienia do prób funkcjonalnych wskazanych w harmonogramie rzeczowo-finansowym, stanowiącym Załącznik nr 9 do niniejszej Umowy; - Weryfikacja poprawności wykonania testów i prób funkcjonalnych opisanych w harmonogramie rzeczowo-finansowym, stanowiącym Załącznik nr 9 do niniejszej Umowy; - Udział w próbie 36 godzinnej funkcjonowania instalacji objętych przedmiotem Inwestycji zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym, stanowiącym Załącznik nr 9 do niniejszej Umowy; - Udział przy odbiorach częściowych. e) Etap rozliczenia końcowego Inwestycji w tym: - Weryfikacja poprawności wykonania przez GW dokumentacji powykonawczej; - Weryfikacja uzyskania wskaźników rezultatu (w tym Efektu rzeczowego i Efektu ekologicznego) zdefiniowanych w Umowie Dotacyjnej; - Udział w odbiorach końcowych z GW. 2) Nadzór nad uzyskaniem wskaźnika rezultatu przez wykonawcę Inwestycji poprzez weryfikację dobranych urządzeń i technologii, tak aby Inwestycja osiągnęła wskaźnik rezultatu (w tym Efekt rzeczowy i Efekt ekologiczny) zgodny z Umową Dotacyjną. 3) Przygotowanie dokumentów potwierdzających zrealizowanie Inwestycji, w tym potwierdzających osiągnięcie Efektu rzeczowego i Efektu ekologicznego Inwestycji (w tym przeprowadzenie audytów ex-post), wskazanych w Umowie Dotacyjnej. 4) Rozliczenie (częściowe i końcowe) Umowy Dotacyjnej. 2. Szczegółowy zakres inwestycji, będącej przedmiotem nadzoru inwestora zastępczego określony został w załączonym do SIWZ programie funkcjonalno-użytkowym (PFU).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100); 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) poręczeniach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2018 r. poz. 110). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto zamawiającego (na którym w wyznaczonym terminie musi znaleźć się wniesione wadium) nr: 02 1140 1010 0000 4399 5800 1002 5. Wadium wnoszone w formie ustalonej w ust. 4 pkt 2-5 musi być w oryginale załączone do oferty wykonawcy. 6. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, z treści gwarancji lub poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 1) jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; 2) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Wnosząc lub wpłacając wadium przetargowe należy je oznaczyć tytułem postępowania przetargowego. W przypadku wpłaty wadium w pieniądzu z konta prywatnego (brak nazwy firmy wykonawcy w nazwie konta), do tytułu przelewu należy dodać informację o nazwie wykonawcy, którego oferta zostaje zabezpieczona. 8. Wadium musi uwzględniać termin związania ofertą. 9. Wadium dla grupy wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli było wymagane). 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy, podpisany zgodnie z reprezentacją wykonawcy; 2) Odpowiednie pełnomocnictwo do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeśli osoba podpisująca nie jest upoważniona zgodnie z treścią odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Odpis pełnomocnictwa może być poświadczony za zgodność z oryginałem przez osoby umocowane, zgodnie z przedstawionym odpisem, lub notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach