Ekologiczny Związek Gmin "Działdowszczyzna" ogłasza przetarg
- Adres: 13-200 Działdowo, ul. Księżodworska 10/24
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 023 6976518 , fax. 023 6975649
- Data zamieszczenia: 2009-06-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Ekologiczny Związek Gmin "Działdowszczyzna"
ul. Księżodworska 10/24 10/24
13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 023 6976518, fax. 023 6975649
REGON: 13035045200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzialdowszczyzna.bip.net.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: związek międzygminny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji zadania Stacja przeładunkowa odpadów wraz z sortownią w Działdowie przy ul. Przemysłowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy realizacji zadania Stacja przeładunkowa odpadów wraz z sortownią w Działdowie przy ul. Przemysłowej. Projektowana technologia sortowni odpadów komunalnych w Działdowie będzie wymagała wykonania następujących obiektów: waga samochodowa z portiernią, hala z linią technologiczną do segregacji odpadów komunalnych zmieszanych oraz doczyszczenia odpadów użytecznych zebranych selektywnie wraz z wiatą zasobni odpadów zmieszanych wraz z wyposażeniem, punkt zbierania i przetwarzania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego wraz z wyposażeniem, ogrodzony plac do tymczasowego gromadzenia odpadów zawierających azbest, punkt przyjęć odpadów użytecznych, odpadów wielkogabarytowych itp. od osób fizycznych, budynek warsztatowo-garażowy,brodzik dezynfekcyjny. Zakres czynności związanych z nadzorem i kontrolą robót budowlano - montażowych obejmuje; 1)Pełnienie nadzoru inwestorskiego zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane. 2)Doradztwo na rzecz zamawiającego w zakresie rozstrzygnięcia przetargu i podpisania umowy na roboty budowlane ich przebiegu i zakończenia; 3)Reprezentowanie zamawiającego we wszystkich sprawach związanych z przedmiotowymi robotami, w szczególności w kontaktach z: wykonawcą robót budowlanych, dostawcami mediów i urządzeń, osobami pełniącymi nadzór autorski nad robotami budowlanymi. 4)Informowanie zamawiającego na bieżąco odnośnie wszystkich istotnych spraw związanych z realizacją przedmiotu umowy, ze szczególnym uwzględnieniem przebiegu robót budowlanych. 5)Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715210006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. udokumentują pełnienie jako główni wykonawcy w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania funkcji inwestora zastępczego na co najmniej jednym zleceniu w zakresie robót budowlanych o wartości minimum 15.000 000,00 zł; oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. mogących pełnić funkcję inspektorów nadzoru inwestorskiego posiadających uprawnienia budowlane w następujących specjalnościach: - w zakresie specjalności konstrukcyjno - budowlanej, - w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych; -w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych: -w specjalności drogowej. Osoby pełniące funkcje inspektorów nadzoru powinny posiadać uprawnienia bez ograniczeń c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ww. warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży oświadczenia i dokumenty potwierdzajace spełnienie warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia warunków Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunku a oraz d oferta musi zawierać następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunku b oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy i usługi zostały wykonane należycie. Wykaz wykonywanych usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym formularz nr 5 do siwz. b) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Wykaz zawierający dane osób należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym formularz nr 3 do siwz. Wykaz powinien zawierać imiona i nazwiska osób, które będą sprawować odpowiednie funkcje tj.: koordynatora inspektorów nadzoru, inspektorów nadzoru wraz z ich stażem pracy związanym z pełnieniem funkcji w następujących specjalnościach: - w zakresie specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, -w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych bez ograniczeń; -w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń: -w specjalności drogowej bez ograniczeń. Do wykazu należy dołączyć kopię uprawnień budowlanych wykazanych osób oraz kopię zaświadczenia z właściwych Izb Samorządu Zawodowego potwierdzające ich przynależność do właściwej Izby. Zamawiający wymaga aby osoba pełniąca funkcję koordynatora inspektorów nadzoru inwestorskiego posiadała uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej z min. 5-letnim stażem w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru. Na potwierdzenie spełniania warunku c oferta musi zawierać kopię polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. pełnienia funkcji inwestora zastępczego na kwotę nie mniejszą niż 1 mln zł.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzialdowszczyzna.bip.net.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Prowadzenie nadzoru inwestorskiego dla zadania Przebudowa układu komunikacyjnego w centrum Biskupca - etap I i etap II.
Dodano: 2013-12-03 - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego.
Dodano: 2011-02-01 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego podczas przebudowy ciągu komunikacyjnego Mrągowo - Zyndaki - Burszewo - granica powiatu, odcinek drogi powiatowej nr 1509N od km 7+500 do km 9+600
Dodano: 2011-01-27 - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego.
Dodano: 2010-09-02 - PEŁNIENIE FUNKCJI INSPEKTORA NADZORU NA ZADANIU : BUDOWA PARKU WODNY W WILKASACH
Dodano: 2010-08-06