Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy budowie 2-ch budynków mieszkalnych wielorodzinnych IV-kondygnacyjnych z garażami w podpiwniczeniu i parkingu naziemnego na 14 miejsc postojowych oraz trzech zjazdów z ul. Frontowej 2A w Rembertowie.

Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Warszawie ogłasza przetarg

  • Adres: 00-792 Warszawa, ul. Olszewska 14/20
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5652400 , fax. 022 5652402
  • Data zamieszczenia: 2011-01-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Warszawie
    ul. Olszewska 14/20 14/20
    00-792 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5652400, fax. 022 5652402
    REGON: 01126394600805
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego przy budowie 2-ch budynków mieszkalnych wielorodzinnych IV-kondygnacyjnych z garażami w podpiwniczeniu i parkingu naziemnego na 14 miejsc postojowych oraz trzech zjazdów z ul. Frontowej 2A w Rembertowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: pełnienie funkcji inwestora zastępczego polegające na zarządzaniu całością zadań mających na celu realizacji Inwestycji, w tym m. in.: 1. przekazanie wykonawcom kompletnej dokumentacji oraz terenu budowy, 2. nadzór inwestorski przy realizacji Inwestycji nad wszystkimi branżami, zgodnie z przepisami ustawy prawo budowlane i innymi obowiązującymi przepisami, 3. nadzór nad zapewnieniem bezpieczeństwa i przestrzegania przepisów p. pożarowych bezpieczeństwa i higieny pracy, przez wszystkich uczestników procesu realizacji Inwestycji, w rozumieniu wymagań stawianych przez prawo budowlane i inne obowiązujące przepisy, podczas całego procesu realizacji Inwestycji, 4. przygotowanie i koordynacja umów na dostawę energii elektrycznej, wody, energii cieplnej, itp. niezbędnych do wykonania zadania inwestycyjnego, 5. dokonywanie bieżącej analizy kosztów Inwestycji oraz zestawień po zakończeniu każdego kwartału, 6. sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych Zadania Inwestycyjnego pod względem merytorycznym i rachunkowym, 7. pisemne, nie rzadziej niż 1 raz w miesiącu, pisemne informowanie Zamawiającego o przebiegu realizacji Zadania Inwestycyjnego, 8. inicjowanie wprowadzania zmian do treści umów zawartych z wykonawcami Inwestycji, przez przygotowanie stosownych aneksów do tych umów, w związku ze zmianami warunków określonych w umowach, zawsze przy uwzględnieniu ograniczeń do dokonywania takich zmian a wynikających z przepisów ustawy prawo zamówień publicznych, 9. prowadzenie narad roboczych na terenie budowy Inwestycji, 10. przeprowadzanie odbiorów rozliczeń częściowych realizacji Zadania Inwestycyjnego, 11. przygotowanie materiałów do odbioru końcowego Inwestycji, powiadomienie wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego o terminie odbioru końcowego Inwestycji oraz dokonanie odbioru końcowego Inwestycji, 12. uzyskanie wszystkich wymaganych przepisami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego i uzyskanie ostatecznej (w administracyjnym toku instancji) oraz bezwarunkowej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie Inwestycji, 13. rozliczenie końcowe inwestycji, 14. przekazanie użytkownikowi Inwestycji wraz z kompletem niezbędnych dokumentów w stanie faktycznym i prawnym zdatnym do natychmiastowego rozpoczęcia użytkowania, 15. występowanie w imieniu Zamawiającego przed organami administracji i przed sadami, w sprawach wynikających z realizacji Inwestycji, w granicach udzielonych pełnomocnictw, 16. naliczanie i egzekwowanie w imieniu Zamawiającego kar umownych i/lub odszkodowań od wykonawców oraz dostawców i niezwłoczne przekazanie ich Zamawiającemu, 17. przeprowadzanie przeglądów pogwarancyjnych Inwestycji i po okresie rękojmi, 18. archiwizację korespondencji i dokumentacji o której mowa w § 1 i przekazania ich Zamawiającemu w stanie kompletnym po zakończeniu Inwestycji lub rozwiązaniu Niniejszej umowy, 19. Szczegółowe określenie przedmiotu umowy określa załącznik nr 1 do Umowy - Wykaz obowiązków i zakresu czynności Inwestora Zastępczego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 712480008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: 9.000,00 (słownie: dziewięć tysięcy zł.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach