Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn. Budowa Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. K. Szymanowskiego

Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im.Karola Szymanowskiego we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-220 Wrocław, ul. Łowiecka 13/17
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-71 792 11 92 wew. 36 , fax. 0-71 328 78 37
  • Data zamieszczenia: 2009-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im.Karola Szymanowskiego we Wrocławiu
    ul. Łowiecka 13/17 13/17
    50-220 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 0-71 792 11 92 wew. 36, fax. 0-71 328 78 37
    REGON: 00027732200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lowiecka.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn. Budowa Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. K. Szymanowskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadania pn. Budowa Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. K. Szymanowskiego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 742641008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 21 000,00 PLN słownie (dwadzieścia jeden tysięcy złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który: 1. Spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych, 2.Wykaże, że w ostatnich trzech latach licząc wstecz od dnia wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym czasie wykonał z należytą starannością: a) co najmniej dwa zamówienia polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych, obejmujących obiekty użyteczności publicznej w zakresie robót budowlano konstrukcyjnych, instalacyjnych w zakresie sieci i instalacji i urządzeń wodociągowych kanalizacyjnych cieplnych i instalacji, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz sieci teleinformatycznych o wartości każdej z nich powyżej 20 mln złotych brutto, b) co najmniej jedno zadanie polegające na przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania przetargowego na realizację zadania inwestycyjnego budowy lub remontu obiektu użyteczności publicznej o wartości powyżej 25 mln złotych brutto w procedurze zaprojektuj i wybuduj. 3- Dysponuje lub będzie dysponował personelem do realizacji zamówienia tj: - inspektorem nadzoru w zakresie robót budowlano konstrukcyjnych przewidzianym do roli koordynatora zespołu inspektorów nadzoru,(doświadczenie w nadzorowaniu 1 zadania obiektów użyteczności publicznej o wartości o łącznej wartości robót inwestycyjnych nie mniejszej niż 20 mln złotych brutto) - inspektor nadzoru w zakresie robót elektrycznych, posiadający doświadczenie w nadzorowaniu 1 zadania obiektów użyteczności publicznej o wartości o łącznej wartości robót inwestycyjnych nie mniejszej niż 20 mln złotych brutto; - inspektorem nadzoru w specjalności architektonicznej w zakresie sporządzania projektu architektoniczno-budowlanego w odniesieniu do architektury obiektu oraz kierowania robotami budowlanymi w odniesieniu do architektury obiektu; - inspektorem nadzoru w zakresie akustyki posiadającym kierunkowe wykształcenie; - inspektorem nadzoru w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadającym doświadczenie w nadzorowaniu co najmniej 1 zadania o łącznej wartości wszystkich robót inwestycyjnych nie mniejszej niż 20 mln złotych brutto. Każdy inspektor musi mieć minimum 5-letnie doświadczenie w sprawowaniu samodzielnych funkcji w budownictwie i przynależy do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W zakresie Inspektora ds akustyki nie wymaga się aby osoba ta załaczała do oferty uprawnienia budowlane a także dokumentu potwierdzającego przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Wystarczy złożenie oświadczenia o posiadaniu stosownego wykształcenia. 4.Jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości 1 mln złotych. 5. Dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową w wysokości co najmniej 300 tys. złotych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: w formie oryginału: oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - w odniesieniu do podmiotów zbiorowych, 5. aktualne na dzień składania oferty zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego i oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. wykaz zrealizowanych z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym czasie: a) co najmniej dwa zamówienia polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego dla zadań inwestycyjnych, obejmujących obiekty użyteczności publicznej w zakresie robót budowlano konstrukcyjnych, instalacyjnych w zakresie sieci i instalacji i urządzeń wodociągowych kanalizacyjnych cieplnych i instalacji, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz sieci teleinformatycznych o wartości każdej z nich powyżej 20 mln złotych brutto, b) co najmniej jedno zadanie polegające na przygotowaniu i przeprowadzeniu postępowania przetargowego na realizację zadania inwestycyjnego budowy lub remontu obiektu użyteczności publicznej o wartości powyżej 25 mln złotych brutto w procedurze zaprojektuj i wybuduj. 7. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresy wykonywanych przez nie czynności Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające posiadanie stosownych uprawnień lub wykształcenia oraz dokumenty potwierdzające przynależność do właściwej Izby Samorządu Zawodowego z wyłączeniem inspektora ds. akustyki. W przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował ww. personelem należy załączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia 8. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 zł. 9. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 300 tys. złotych, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lowiecka.wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną