Przetargi.pl
Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez Zamawiającego w ramach projektu pn. Tworzenie kompleksowych terenów inwestycyjnych w Podzamczu koło Chęcin oraz pozostałej infrastruktury Regionalnego Centrum Naukowo - Technologicznego w Podzamczu

Regionalne Centrum Naukowo-Technologiczne ogłasza przetarg

  • Adres: 26-060 Chęciny, Podzamcze 45
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 343 40 50 , fax. 41 307 44 76
  • Data zamieszczenia: 2014-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Naukowo-Technologiczne
    Podzamcze 45 45
    26-060 Chęciny, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 343 40 50, fax. 41 307 44 76
    REGON: 26031506700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcnt.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji Inwestora Zastępczego dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez Zamawiającego w ramach projektu pn. Tworzenie kompleksowych terenów inwestycyjnych w Podzamczu koło Chęcin oraz pozostałej infrastruktury Regionalnego Centrum Naukowo - Technologicznego w Podzamczu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa pełnienia funkcji Inwestora Zastępczego dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez Zamawiającego w ramach projektu pn. Tworzenie kompleksowych terenów inwestycyjnych w Podzamczu koło Chęcin oraz pozostałej infrastruktury Regionalnego Centrum Naukowo - Technologicznego w Podzamczu. Usługi związane są z organizacją, koordynacją, nadzorowaniem, zarządzaniem, sprawozdawczością i rozliczaniem procesu inwestycyjnego Przedsięwzięcia. W ramach przedmiotu zamówienia będą realizowane następujące zadania: Zadanie 1. Inwestor Zastępczy nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. budowa sieci wodociągowej na terenach inwestycyjnych Regionalnego Centrum Naukowo - Technologicznego w Podzamczu. Inwestor Zastępczy do w/w zadania w szczególności będzie odpowiedzialny za sprawdzenie dokumentacji projektowej dokumentacja zostanie dostarczona przez Inwestora, przygotowanie dokumentacji przetargowej na roboty budowlane, przeprowadzenie postępowania przetargowego, nadzór nad robotami budowlanymi wykonywanymi na podstawie dokumentacji technicznej, rozliczenie inwestycji pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Zadanie 2 Inwestor Zastępczy nad realizacją zadania inwestycyjnego pn.: budowa sieci światłowodowej na terenach Regionalnego Centrum Naukowo - Technologicznego w Podzamczu. Inwestor Zastępczy do w/w zadania w szczególności będzie odpowiedzialny za sprawdzenie dokumentacji projektowej dokumentacja zostanie dostarczona przez Inwestora, przygotowanie dokumentacji przetargowej na roboty budowlane, przeprowadzenie postępowania przetargowego, nadzór nad robotami budowlanymi wykonywanymi na podstawie dokumentacji technicznej, rozliczenie inwestycji pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym. Zadanie 3 Inwestor Zastępczy nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. budowa budynku (hali) produkcyjno - laboratoryjnego wraz z niezbędną infrastrukturą na terenach inwestycyjnych Regionalnego Centrum Naukowo - Technologicznego w Podzamczu. Inwestor Zastępczy do w/w zadania w szczególności będzie odpowiedzialny za przygotowanie pełnej dokumentacji, w tym w szczególności Programu Funkcjonalno - Użytkowego (wykonanego w porozumieniu i zaakceptowanego przez Zamawiającego) wraz z przeprowadzeniem postępowania przetargowego w formie zaprojektuj i wybuduj, nadzór nad dokumentacją techniczną oraz robotami budowlanymi, rozliczeniem inwestycji pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 3 000,00 PLN /słownie: trzy tysiące 00/100 PLN/ 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.1185, z późn. zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Getin Noble Bank SA II POK Kielce Numer rachunku 11 1560 0013 2536 2438 4993 0003 5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 6. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna, termin ważności wystawionego dokumentu powinien być zgodny z terminem związania z ofertą. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie , o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Uwaga: Złożone dokumenty powinny potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie ; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 10. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 11. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 8 niniejszego rozdziału. 12. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 13. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania. 14. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zgłoszeniu pisemnego wniosku przez Wykonawcę, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 15. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 11, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 16. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany prze Wykonawcę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.sejmik.kielce.pl/387-zamowienia-publiczne.html
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach