Przetargi.pl
Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn: Budowa obiektów zabudowy gospodarczo-folwarcznej i rewaloryzacji zespołu pałacowo - parkowego w ramach realizowanego projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach priorytetu VI działanie 6.1 RPO WM 2007-2013

Muzeum Romantyzmu ogłasza przetarg

  • Adres: 06-406 Opinogóra Górna, ul. Z. Krasińskiego 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6717025 , fax. 023 6717025
  • Data zamieszczenia: 2011-06-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Romantyzmu
    ul. Z. Krasińskiego 9 9
    06-406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie
    tel. 023 6717025, fax. 023 6717025
    REGON: 13045168000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn: Budowa obiektów zabudowy gospodarczo-folwarcznej i rewaloryzacji zespołu pałacowo - parkowego w ramach realizowanego projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach priorytetu VI działanie 6.1 RPO WM 2007-2013
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie funkcji inspektorów nadzoru nad realizacją Projektu pn. Budowa obiektów zabudowy gospodarczo-folwarcznej i rewaloryzacji zespołu pałacowo - parkowego w ramach realizowanego projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach priorytetu VI działanie 6.1 RPO WM 2007-2013. Zakres robót przewidzianych w Projekcie obejmuje realizację następującego zakresu rzeczowego robót: 1.Wykonanie prac z zakresu ukształtowania terenu niezbędnych do realizacji zabudowy. 2.Wykonanie zabudowy obsługi Zespołu Pałacowo-Parkowego Folwarkstanowiącego cztery segmenty obiektów kubaturowych wraz z obiektami małej architektury i elementami związanymi z pracami nad ukształtowaniem terenu - żelbetowe mury oporowe. 3.Wykonanie instalacji wewnętrznych i zewnętrznych zabudowy obsługi Zespołu Pałacowo-Parkowego Folwark stanowiącego cztery segmenty obiektów kubaturowych: 1) instalacji elektrycznych wewnętrznych i zewnętrznych, 2) instalacji sieci sanitarnych, 3) wykonanie rewaloryzacji zabytkowego parku: - w zakresie robót budowlanych - w zakresie małej architektury, - w zakresie zieleni, - w zakresie robót instalacyjnych: 4.Wykonie instalacji systemu telewizji dozorowej CCTV. 5.Wykonanie instalacji kanalizacji teletechnicznej. 6.Wykonanie instalacji kontroli dostępu związanej 7.Wykonanie instalacji sygnalizacji pożaru: 8. Wykonanie i instalacja sieci bezprzewodowej informatycznej zewnętrznej na terenie zespołu pałacowo - parkowego oraz dostawa i montaż urządzeń przesyłowych. 4.2. Zakres usługi w ramach niniejszego przedmiotu zamówienia obejmuje pełnienie funkcji inspektora nadzoru nad realizacją robót w następujących branżach: - ogólnobudowlanej obiektów (w tym - prace rewaloryzacyjne w zespole parkowym), - sanitarnej obiektów wewnętrznej i zewnętrznej, - elektrycznej obiektów w tym instalacje wewnętrzne i zewnętrzne. Do obowiązków Inspektora Nadzoru należy pełny zakres czynności określonych w przepisach ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane ( Dz.U. Nr 207 poz. 2016 Z późniejszymi zmianami) oraz wytyczne Zamawiającego określone w niniejszej umowie, a w szczególności: 1. kontrola zgodności przebiegu robót z harmonogramem rzeczowo-finansowym, 2. kontrola jakości i zgodności wykonywanych robót z dokumentacją projektową, umową o wykonanie robót budowlanych, pozwoleniem na budowę i obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 3. kontrola ilości i wartości wykonanych robót, 4. kontrola prawidłowości zafakturowania wykonanych robót, 5. sprawdzenie kosztorysów powykonawczych, 6. przedstawianie do zatwierdzenia Zamawiającemu sprawdzonych przez Inspektora Nadzoru kosztorysów powykonawczych w terminie 5 dni od daty otrzymania ich od Wykonawcy robót lub Zamawiającego, 7. prowadzenie rozliczeń kosztów budowy w układzie miesięcznym i narastająco od początku budowy, 8. uczestniczenie w przeprowadzanych przez Wykonawcę próbach i odbiorach technicznych, 9. sprawdzanie jakości wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, oraz o parametrach technicznych i jakościowych niezgodnych z dokumentacją techniczną 10. informowanie Zamawiającego o wszystkich zdarzeniach mających wpływ na: koszt inwestycji, termin realizacji inwestycji, jakość robót, postępie w realizacji zakresu rzeczowego robót, 11. występowanie do autora projektu o wyjaśnienia w sprawie projektu budowlanego i wykonawczego, 12. stwierdzenie aktualnego stanu wykonania robót w razie przerwania ich realizacji oraz w innych przypadkach, kiedy zachodzi potrzeba ustalenia ilości, jakości, i wartości wykonywanych robót w zakresie niezbędnym do rozliczeń Wykonawcy z Zamawiającym (inwentaryzacja), 13. bieżące potwierdzanie zapisów dokonywanych przez kierownika budowy w dzienniku budowy, 14. sprawdzanie faktur przejściowych i końcowych przedkładanych przez Wykonawcę w terminie 2 dni od daty ich otrzymania od Wykonawcy robót lub Zamawiającego, 15. sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych elementów i całości wykonanych obiektów budowlanych, najpóźniej w terminie 2 dni od daty zgłoszenia, 16. potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 17. występowanie do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę terminu zakończenia robót w przypadku pojawienia się takiej sytuacji, ze szczegółowym uzasadnieniem przyczyn. 18. występowanie do Zamawiającego z wnioskiem o konieczność robót dodatkowych tylko w przypadku, gdy wykonanie zamówienia dodatkowego będzie uniemożliwiało wykonanie zamówienia podstawowego 19. kontrolę przebiegu realizacji robót min. 3 razy w tygodniu, oprócz powiadomień odbiorów, zgłaszanych przez Wykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 715200009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumromantyzmu.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach